Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit palkata itsellesi avustajan, niin mikä olisi toimenkuva?

Vierailija
06.06.2023 |

Niin, siinä se kysymys tulikin. Millainen auttaja tai ammattilainen helpottaisi eniten sinun elämääsi? Onko sinulla jotain hommia, joita et itse osaa, ehdi tai halua tehdä? Olisiko se kokki, joka valmistaisi ruuat niin ettei tarvitsisi itse miettiä mitä taas tänään syötäisiin? Lapselle koulunkäyntiavustaja? Stylisti, personal trainer, talousammattilainen, joka pistäisi budjettisi kuntoon, autonkuljettaja, siivooja vai jokin muu? Tää on nyt ihan mielikuvitusleikki, ainoa rajoite on se että saat vain yhden tällaisen apurin.

Kommentit (43)

21/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodinhoitaja

Mulla on jo diili ystäväni kanssa. Kun voitaneurojaskasta, niin kaverista tulee Two-and-a-half-men-Bertha.

Sillä erolla, että kaverini ei tarvi tehdä kaikkea, vaan vastaa siitä, että hommat tulee tehtyä.

Esim tilaa ja varmistaa ikkunapesut, ei tarvi itse pestä.

Jos laitan post-it-lapun, että "vissyä" niin ajaa itse kauppaan, koska tietää, mitä vissyä haluan.

4k ja auto. Lounasetu tavallaan tulee luontaisesti.

Vierailija
22/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tarvitsisin vaimon 😉 Hoitaisi välillä siis kaiken: kodin, lapset, miehen, ajattelemisen, suunnittelun, aikatauluttamisen.... Mä kävisin vain kodin ulkopuolella töissä

Vierailija
24/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin mielelläni jonkun söpön tytön avustamaan kodin hoidossa.

Vierailija
25/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakäynti, siivous ja hieronta.

Vierailija
26/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla yksityisopettaja, lähinnä käytännön taidoissa.

Vierailija
27/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenopettajana ottaisin erittäin mielelläni avustajan töihin. Hän voisi hoitaa valvonnat, kytätä oppilaiden poissaolot ja myöhästymiset, istuttaa jälkät, seurata oppilaiden töiden palautukset, tulostaa ja monistaa, ylläpitää Wilman koekalenteria, varata tiloja ja tietokoneita, karhuta että oppikirjat ja kirjaston kirjat palautetaan jne.

Todellakaan esimerkiksi näihin töihin ei tarvita opettajan pätevyyttä, mutta ne syövät ajastani liian suuren osan. Säästyneet tunnit voisin käyttää oppilaiden ohjaamiseen, palautteen antamiseen ja opetuksen suunnitteluun.

Vierailija
28/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avustaja hoitaisi ruoanlaiton ostoksineen ja siivoaisi, silloin tällöin veisi lapsia harrastuksiin jos töissä venyisi..

Vierailija
29/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsuritaitoinen mökkitalkkari hoitamaan pöheikköityvää mökkitonttiani.

Vierailija
30/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudenhoitaja tai emännöitsijä tai siis mikä onkaan nimeltään sellainen keskiaikainen ärhäkkä nutturapäätäti, joka on laittanut ruokaa ja siivonnut ja ilmoittanut vieraille, että "rouva ottaa teidät vastaan kirjastossa" tai "rouva ei ole juuri nyt tavattavissa, voitte jättää käyntikorttinne tähän lippaaseen".

Vierailija
31/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tarvitsisin vaimon 😉 Hoitaisi välillä siis kaiken: kodin, lapset, miehen, ajattelemisen, suunnittelun, aikatauluttamisen.... Mä kävisin vain kodin ulkopuolella töissä

Minä kanssa tarvitsisin vaimon. Lapsen ja miehen voin kyllä suurimmalta osin hoitaa, mutta varsinkin tuo ajattelu, suunnittelu ja aikatauluttaminen tahtoo olla haasteellista, ja jos nuo onnistuukin niin unohdan kuitenkin puolet mitä piti tehdä. Kotitöitä pakoilemme sujuvasti kaikki, joten olisi mukava jos nekin joku hoitaisi.

Vierailija
32/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sihteerin, joka kirjoittaisi kaikki ne mun ajatukset ja ideat ylös jotka haluan muistaa ja työstää eteenpäin. Sama henkilö voisi mielellään käydä mun jo olemassaolevat muistiinpanot ja kirjaukset läpi ja organisoida ne jotenkin. Oih, mistä tällaisen saisin.

Vierailija
33/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa ensin että just semmonen aikatauluttaja olisi hyvä. Varaisi hyvissä ajoin kaikki vuosihuollot, matkaliput, hammaslääkärit, gynet yms. Kyllä mä itse tietysti menisin, mutta se ajanvaraus on aina yhtä tuskaa ja sähellystä.

Samalla ihmettelen tässä ääneen, miksi niin moni kuitenkin luettelee kaksi tai kolme eri toimenkuvaa, kun piti valita vain yksi. Miksi?

Vierailija
34/43 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen Jeeves

Vierailija
35/43 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen tyydytyksen avustaja.

Vierailija
36/43 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäytin selkäni joten jos minua seuraisi ihminen, joka pukee ja riisuu sukkani ja kenkäni niin olisin onnellinen

Vierailija
37/43 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskaisi kalenterin ja sähköpostin, hakisi arkisin nuorimman hoidosta, suunnittelisi terveellisen ja monipuolisen arkiruuan, kävisi kaupassa ja laittaisi iltaruuan valmiiksi.

Vierailija
38/43 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Siivoaminen on mukavaa, ruuanlaitto kauheaa. Ja vaikka siivoaminenkin joskus tökkii, sitä ei ole pakko tehdä joka päivä.

Mun ruokavaliolla on haastavaa meal prepata, joten elämä on jatkuvaa ruuanlaittoa.

Vierailija
39/43 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailuassistentti. Jotkut ruokaostokset hoidan itse, mutta kun pitäisi ostaa vaatteita, askartelutarvikkeita, silmälaseja, ... mitä vain harvemmin hankittavaa, niin en vain osaa päättää, en jaksaisi kierrellä kaupoissa tai ottaa selvää mitä kauppoja edes on olemassa, en jaksa verrata sen tsiljoonaa vaihtoehtoista tuotetta, enkä edes verkkokauppojen sivuja selata. Tuollaisia vain ei ole olemassakaan.

Olemassaolevista ehkä sisustussuunnittelija, jos olisi joku jonka makuun voin luottaa, esim. portfoliossa esillä sennnäköistä mistä itse tykkään. Joskus niitä katselinkin, mutta en löytänyt tarpeeksi rouheaa tyyliä keneltäkään.

Monelle muullekin olisi kyllä käyttöä.

Vierailija
40/43 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan olla yhteydessä kaikkiin lukuisiin tahoihin, joihin koko ajan joudun olemaan. Hän olisi sihteeri ja manageri, joka kauppaisi osaamistani potentiaalisille asiakkaille, hoitaisi aikataulutuksen ja laskutuksen. Esittäisi ideoita uusista asiakkaista ja kohderyhmistä. Hoitaisi sähköpostirumbaa ja välillä myös tsemppaisi ja kuuntelisi narinaani paskoista duuneista ja paskoista asiakkaista. Hän myös pitäisi työvälineet kunnossa, työpöydän puhtaana ja toisi kahvia, terveellisiä mehuja ja tekisi lounasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi