Jos voisit palkata itsellesi avustajan, niin mikä olisi toimenkuva?
Niin, siinä se kysymys tulikin. Millainen auttaja tai ammattilainen helpottaisi eniten sinun elämääsi? Onko sinulla jotain hommia, joita et itse osaa, ehdi tai halua tehdä? Olisiko se kokki, joka valmistaisi ruuat niin ettei tarvitsisi itse miettiä mitä taas tänään syötäisiin? Lapselle koulunkäyntiavustaja? Stylisti, personal trainer, talousammattilainen, joka pistäisi budjettisi kuntoon, autonkuljettaja, siivooja vai jokin muu? Tää on nyt ihan mielikuvitusleikki, ainoa rajoite on se että saat vain yhden tällaisen apurin.
Kommentit (43)
Tekisi ruokaa.
Kunhan kersat kasvaa niin lopetan koko ruoanlaiton. Inhoan sydämeni pohjasta jatkuvaa kokkailua.
Työtehtäviä siirtäisin avustajalle
Tekisi voikkuleipiä ja hakisi kaljaa kaupasta
Tiskaaja kautta imuroija.... Maksaisin hyvin.
Siivooja, kokki ja lastenhoitaja.
voisin palkata työttömän näyttelijän. hän esittäisi olevansa siskoni. kutsuisin häntä pikkusiskoksi ja hän sanoisi minua isoveljeksi ja sitten pelattaisiin konsolilla ja katsottaisiin piirrettyjä.
Kokki! Hän myös hakisi tai muutoin hoitaisi joka päivälle tuoreet ruokatarvikkeet. Pitäisi keittiön kunnossa niin, ettei minun ikinä tarvitsisi astua sinne.
Emännöitsijä - ne teki aikanaan kaiken siivouksesta juhlien järjestämiseen. Lastenhoitaja oli erikseen.
Puutarhuri. Vaikka piha ei olekkaan iso, niin en voi sietää jatkuvaa rikkaruohojen nyppimistä, rajojen siistimistä, kastelua, lannoitusta, sammaleen poistoa ym.
Hyvä aloitus! Tarvitsisin terveellisen ruokalistan, reseptien ja ostoslistan laatijan. Kalenterista ja aikatauluista huolehtijan ja ihmisen joka hoitaisi mun puolesta hammastarkastusten, gynen, kampaajan, koiran hoitoon liittyvät ja auton määräaikaishuollon ja renkaiden vaihdon yms ajanvaraukset.
Se tekisi mun metatyöt.