Pienet toisten käytöksessä ärsyttävät asiat -peukutusketju
Huom, pienet asiat! Eli jätetään nyt isot ärsyttävät asiat tältä listalta pois. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = ei ärsytä minua.
Menet kaupan kassalle ja kassalla oleva työntekijä juttelee edellisen, hänelle tutun asiakkaan kanssa jostakin oikein tohkeissaan. Työntekijä ei edes vaivaudu moikkaamaan sinua, vaan alkaa piipata ostoksiasi jutellessaan yhä edellisen asiakkaan kanssa. Työntekijä ei välttämättä edes vaivaudu sanomaan sinulle ostosten loppusummaa tai päivänjatkoja, vaan koko asiointisi ajan hän keskittyy juttelemaan edelliselle asiakkaalle. Mua nämä aina jaksaa risoa, sillä ei ole paljon vaadittu, että keskityttäisiin siihen ihmiseen, joka kulloinkin kassalla asioi.
Ap
Kommentit (97)
Etuajassa tulijat.
Siedän myöhästelijöitä paljon paremmin. En edes kovin usein pahastu vaikka joku tapaaminen peruuntuisi kokonaan. Saanpahan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni vääntää vesihanan aina täysille, ihan sama mitä tekee. Vesipulloa täyttäessä vesi roiskuu joka paikkaan, käsiä pestessäkään sen ei tarvi täysillä olla.
Hahaha, tämä! Äitini tekee samaa! Sitten on koko keittiö märkä!
Ja kiitos väliin pienestä harmista, minua harmittaa kun tähän ketjuun on laitettu isoja harmeja aivan liikaa! Pienemmät ovat hauskoja!
Yritän olla ärsyyntymättä, mutta eilen oli jo aika lähellä, kun kuuntelin tahtomattani lounaspaikassa viereisen pöydän ripuli-ummetus- ym. suolentoimintokeskustelua. Ekan kierroksen kohdalla yritin vielä vaan ajatella, että ei kai sitä aina itsekään niin mieti mitä puhuu, mutta eihän se keskustelu siihen loppunut!
Kaiuttimella puhelimeen puhuminen julkisella paikalla. En halua kuulla muiden keskusteluja.
Ihmiset, jotka eivät osaa lukea ollenkaan rivien välistä.
Appivanhemmat olivat meillä pitkän päivän kylässä, kun mieheni oli poissa kotoa. Appivanhemmat eivät hoksanneet lähteä, kun pienen lapsen nukkumaanmenoaika lähestyi. Eivät edes tajunneet kommentista "me ryhdyttäisiin nyt tässä rauhoittumaan nukkumaanmenoa varten ja tekemään Leo-Islan iltapuuhia", että nyt olisi hyvä hetki lähteä kotiin. Appivanhemmat jäivät meille pyörimään vielä siinä vaiheessa, kun lapsi oli jo pinnasängyssä. Lähtivä lopulta, kun olin 20 minuuttia tehnyt kotitöitä appivanhempien maatessa sohvalla ja anoppi totesi, että voisivat lähteä ja antaa minun olla rauhassa. Vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaiuttimella puhelimeen puhuminen julkisella paikalla. En halua kuulla muiden keskusteluja.
Hyvä tämä! Siitä tuli oma ärsytykseni mieleen, eli kuvaaminen kännyllä tai vaikka kahvilassa koneella siten että muutkin voi tahtomattaan näkyä/ kuulua ties minne ja missä tarkoituksessa, ei ole kohteliasta kanssa ihmisiä kohtaan!
Valokuvien ottaminen toisista ilman lupaa. Koskee myös lapsista otettavia valokuvia, joita näytetään ilman vanhempien lupaa perheen ulkopuolisille.
Tilanteet, joissa vieraita ihmisiä ei vaivauduta esittelemään:
Jenna ja Minna törmäävät kadulla Minnan tuttuun, jota Jenna ei tunne. Minna juttelee tutun kanssa hyvän tovin, mutta ei viitsi esitellä tuttua ja Jennaa toisilleen. Eikä edes tarvitsisi olla mikään pitkä esittely, vaan luokkaa "Tässä on Mikko, mun opiskelukaveri" riittäisi.
Koulussa aikoinaan vieruspenkillä istuja ruokalassa näkkäriä syödessään jotenkin rouskutus-hengitti että "hruuh,hruuh,hruuh" niin se osui korvan ärsykeskukseen.
Menet vessaan ja huomaat jonkun toisen kakkarannut vessanpöntössä.
Julkisessa vessassa vielä ärsyttää, kun mietit pitäisikö nämä putsata ettei seuraava luule sinun jättäneen rantuja pönttöön.
Yskiminen ilman että peittää suun
Huonoryhtinen työkaveri, joka tunkee naamansa ihan näyttöön kiinni tehdessään töitä
Sama tyyppi myös mutisee ääneen kaiken mitä tekee, sen non-stop selostus saa mut vielä puremaan hampaani rikki
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka eivät osaa lukea ollenkaan rivien välistä.
Appivanhemmat olivat meillä pitkän päivän kylässä, kun mieheni oli poissa kotoa. Appivanhemmat eivät hoksanneet lähteä, kun pienen lapsen nukkumaanmenoaika lähestyi. Eivät edes tajunneet kommentista "me ryhdyttäisiin nyt tässä rauhoittumaan nukkumaanmenoa varten ja tekemään Leo-Islan iltapuuhia", että nyt olisi hyvä hetki lähteä kotiin. Appivanhemmat jäivät meille pyörimään vielä siinä vaiheessa, kun lapsi oli jo pinnasängyssä. Lähtivä lopulta, kun olin 20 minuuttia tehnyt kotitöitä appivanhempien maatessa sohvalla ja anoppi totesi, että voisivat lähteä ja antaa minun olla rauhassa. Vihdoin.
Millaiset appivanhemmat makaa sohvalla miniän tehdessä ilmeisesti pikkulapsiperheessä kotitöitä? Ja sitten ihmetellään, miksi miniät ei usein perusta anopeista.
Typerien aloitusten postaajat palstalla.
Nuoret, jotka eivät päästä vanhempia jonossa edelle esimerkiksi kaupassa.
Ihmiset, jotka bussissa pysähtyvät keskelle käytävää ja alkavat pohtia mihinkä sitä istuisi...
Ihmiset, jotka esittävät sinusta omituisia itse keksimiään väitteitä, vaikka eivät ole koskaan vaivautuneet tutustumaan sinuun kunnolla.
Ystäväni vääntää vesihanan aina täysille, ihan sama mitä tekee. Vesipulloa täyttäessä vesi roiskuu joka paikkaan, käsiä pestessäkään sen ei tarvi täysillä olla.