Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet toisten käytöksessä ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
06.06.2023 |

Huom, pienet asiat! Eli jätetään nyt isot ärsyttävät asiat tältä listalta pois. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = ei ärsytä minua.

Menet kaupan kassalle ja kassalla oleva työntekijä juttelee edellisen, hänelle tutun asiakkaan kanssa jostakin oikein tohkeissaan. Työntekijä ei edes vaivaudu moikkaamaan sinua, vaan alkaa piipata ostoksiasi jutellessaan yhä edellisen asiakkaan kanssa. Työntekijä ei välttämättä edes vaivaudu sanomaan sinulle ostosten loppusummaa tai päivänjatkoja, vaan koko asiointisi ajan hän keskittyy juttelemaan edelliselle asiakkaalle. Mua nämä aina jaksaa risoa, sillä ei ole paljon vaadittu, että keskityttäisiin siihen ihmiseen, joka kulloinkin kassalla asioi.

Ap

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, jotka eivät opeta lapsiaan tottelemaan toisia aikuisia ja vieraalle aikuiselle vastaan vänkäävät lapset. Jos esim. kiellän vierasta lasta juoksemassa kukkapenkissäni, niin lapsi ihmettelee, miksi juokseminen kukkapenkissä pitää lopettaa jos kiellän. Kun kysyn, antaako kotona äitisi juosta kukkapenkissä, niin lapsi sanoo ettei tietenkään anna. Miksi minun kieltoani ei sitten pitäisi totella?

Vierailija
22/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kiinni kassajonossa tunkevat ihmiset. Tapahtunut joku pari kertaa ja olen ollut niin hämmentynyt etten ole sanonut mitään. Jos vielä joskus käy niin sanon kyllä että onko jumankauta ihan pakko hönkiä niskaan tolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen kaverin kanssa tulevat ihmiset. En nyt tarkoita tapauksia, joissa oikeasti ollaan kipeitä ja tarvitaan saattajaa. Mutta nämä sapettaa, jotka tulevat päivystykseen ja jauhavat kaverinsa kanssa kovaan ääneen jotain turhaa. Jos on oikeasti kipeä, niin ei jaksa jutella turhanpäiväisiä.

Vierailija
24/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva nenän niiskutus. Miksi ei ole nenäliinaa mukana?

Vierailija
25/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangasta valittaminen.

Esim.

"Lukisit "oikeita" kirjoja"

"Aku Ankkaako luet" *lukee Death Notea* -.-

"Naiset ovat mangassa epärealistisen seksikkäitä"

Tällainen asenne naisilla on raivostuttavaa. Kirjaviha tekee naisista juntteja.

Vierailija
26/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka olettavat että opiskeluissa ryhmätöitä tehdessä kaikkien pitää hyväksyä se että heidän harrastuksensa ja kissanristiäisensä menevät kaiken muun edelle. "Mulle ei käy maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, torstaina, perjantaina eikä lauantaina mut sunnuntaina kävis klo 12.15!" Ja sama homma joka kerta.

Vierailija
27/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukaveri pyytää pieniä remppa- ja kuljetuspalveluksia minulta (mieheltäni), koska ei viitsi maksaa niistä. Huonekalujakin pitäisi meidän kuljettaa hänelle siinä sivussa, kun itse käymme - ja tietenkin koota ne, koska muuten hän joutuisi tilaamaan ihan maksullisen palvelun.

Joskus tuntuu siltä, että hän on kateellinen siitä, että minulla on tekevä avomies, jolla on auto, jolla voi kuljettaa tavaraa. Valittaakin usein, että hänen täytyy tehdä kaikki aina yksin ja kun ei osaa, niin muiden on lähes velvollisuus auttaa ilmaiseksi.

Ei tule hänellä mieleen, että työkalut, iskuporakone, rakennustelineet, ym työvälineetovat maksaneet, auton pito maksaa muutakin kuin yhden bensalitran.

Kerran ehdotin, että tilaisi ammattimiehen, kun kautta rantain vihjaisi minulle, voikun oisi joku, joka viitsisi käväistä vetämässä hänelle sähköjohtoja lattialistojen taakse. "Ei käy! Sehän maksaa!"

Vierailija
28/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot jostain sinulle tapahtuneesta asiasta -vastapuolelle on aina käynyt hassummin, pahemmin, vaikeammin jne..

Vierailija
29/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka omien erikoisten pelkojen takia jättävät asioita väliin. Eivät tietenkään sano ääneen, että käytös johtuu pelosta. Eräs kaverini kieltäytyi aina juhlista, koska pelkää ilmapalloja.

Vierailija
30/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöydässä rohmuajat. Ensin otetaan kohtuullinen annos ja sitten voi ottaa lisää, kunhan kaikki ovat ensin ottaneet ruokansa.

Vierailija
31/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan toiselle ilkeitä esimerkiksi kateuden takia, mutta ei tietenkään sanota, että ruma käytös johtuu kateudesta

Vierailija
32/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijat jotka motarillakin (vaikkei ole kiire) palaavat heti ohituksen jälkeen oikealle kaistalle metrin turvavälillä, ja saat sateisella säällä kivasti vedet, kurat ja kivet tuulilasiisi.

Vierailija
33/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuskurissa kiinni ajavat, vaikka ajat korkeinta sallittua nopeutta

Vierailija
34/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeyttäminen[/quote

Tämä!

Hermostuin lopulta työkaveriin, joka jatkuvasti keskeytti, ja kerran karjaisin:

" lopeta nyt s**tana tuo jatkuva keskeyttäminen"!!! Sen jälkeen ei ole minua enää keskeyttänyt.

Vierailija
35/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten moni hylkää kaverinsa, jos kaverin elämäntilanne muuttuu (kaveri alkaa seurustella/eroaa, saa lapsen, muuttaa tms)

Vierailija
36/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä kaupan tms käytävää seisominen ja jutteleminen jonkun tutun kanssa. Menkää sivummalle puhumaan, älkää tukkiko toisilta tietä.

Vierailija
37/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut, muka-älykkäät, mutta ilkeät ihmiset.

Joka kerta kun avaavat suunsa, pyrkivät todistelemaan ylivertaisuuttaan.

Vierailija
38/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesta tilanteesta valittaminen, jos sen on ihan itse aiheuttanut. Tyyliin, että eletään aivan liian leveästi omaan tulotasoon nähden ja sitten valitetaan, miten raha on tiukilla.

Vierailija
39/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun inhoaminen pelkän ammatin perusteella. Kaikesta ei tarvitse toki olla samaa mieltä, mutta onhan se älytöntä, että joku inhoaa toista vain hänen ammattinsa perusteella. Eikä siis tarvitse olla mikään erikoinen ammatti, vaan ihan joku lakimies/opettaja/pappi on joillekin punainen vaate.

Vierailija
40/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kuvittelevat, että kaikkiin sairauksiin on toimivat lääkkeet. Ei muuten ole.