Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet toisten käytöksessä ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
06.06.2023 |

Huom, pienet asiat! Eli jätetään nyt isot ärsyttävät asiat tältä listalta pois. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = ei ärsytä minua.

Menet kaupan kassalle ja kassalla oleva työntekijä juttelee edellisen, hänelle tutun asiakkaan kanssa jostakin oikein tohkeissaan. Työntekijä ei edes vaivaudu moikkaamaan sinua, vaan alkaa piipata ostoksiasi jutellessaan yhä edellisen asiakkaan kanssa. Työntekijä ei välttämättä edes vaivaudu sanomaan sinulle ostosten loppusummaa tai päivänjatkoja, vaan koko asiointisi ajan hän keskittyy juttelemaan edelliselle asiakkaalle. Mua nämä aina jaksaa risoa, sillä ei ole paljon vaadittu, että keskityttäisiin siihen ihmiseen, joka kulloinkin kassalla asioi.

Ap

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tekee merkintöjä kirjastokirjoihin >:(

Vierailija
62/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka valittaa tupakan hajusta mutta yhteisissä kemuissa ekana pummimassa tupakkaa kun muka polttavat silloin tällöin. Nämä tyypit valittaa muutenkin kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi muiden läheisyydessä

Minua ei tupakointi häiritse mutta häiritsee alkoholin juonti muiden läheisyydessä. Se känniärvellys ja en ymmärrä mikä pointti juoda. Olen absolutisti itse mutta tupakoin.

Vierailija
64/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässyttäjät, sormien nuolijat ja kynsien ja kynsinauhojen pureskelijat.

Vierailija
65/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyräkehuminen tai oman elämän suoranainen hehkuttaminen sellaisessa asiassa, mikä on kuulijan kohdalla parhaillaan tosi vaikea. Nimimerkillä kerroin eräälle henkilölle sairastuneeni vakavasti, niin hän totesi "Kaikkihan me kuollaan joskus. Mutta pitääpä olla kiitollinen, että itse on terve!" (vaikka ajattelisit noin, niin älä hemmetissä sano tuota ääneen)

Tämä tai sitten ne, jotka ovat vielä sairaampia. Ei mitään empatiaa tai hyvää sano, vaan kertovat vaan omia kokemuksia ja sairauksistaan.

Sairastuin kolme vuotta sitten vakavasti ja mulla on muutamia osastoaikojakin asian suhteen ollut. Mä joskus haluaisin kuulla kysymyksen, että kuinka mulla menee ja että kysyjä ottaisi sen ajan ja kuuntelisi! Sen sijaan ritirimpsua omasta elämästä ja kun kolkytvuotta sitten lapsena katkaisi jalkansa ja joutui sairaalaan... kaduttaa, että miksi olen noille ihmisille edes kertonut.

Vierailija
66/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, miten moni hylkää kaverinsa, jos kaverin elämäntilanne muuttuu (kaveri alkaa seurustella/eroaa, saa lapsen, muuttaa tms)

Jos tuommoinen on sun mielestä pieni asia, niin mitähän ne isot sitten on?

Vierailija
67/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kaupassa avaa lasisen kylmäkaapin oven ja jää toljottamaan niitä tuotteita. Niitä voi katsoa ihan sen oven läpikin, siksi ne on läpinäkyvät.

Vierailija
68/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka kaupassa avaa lasisen kylmäkaapin oven ja jää toljottamaan niitä tuotteita. Niitä voi katsoa ihan sen oven läpikin, siksi ne on läpinäkyvät.

Aamen! Tää riepoo mua aivan liian paljon. Toisinaan on pakko vaihtaa käytävää, jos siinä on kolmekin oven aukipitäjää paikalla. Kerran mä olen vaan saanut suuni auki. "ne tuotteet näkee sen lasin läpikin" "aijaa... no, oho sorry, ihanku sähkölasku sun pussista menis!" "??? lähinnä vaan, ettei tuotteiden kylmäketju nyt pahasti katkeais".

Vierailija
69/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet tuntenut ihmisen jo pitkään ja hän aina puhuu "ystävistään" joiden kanssa tekee kaikkea jännää sen sijaan että kutsuisi heitä nimeltä (esim. "mä ja mun kaveri Marika"). Kuulostaa jotenkin tärkeilevältä, ikään kuin hänellä olisi hirveästi eri ystäviä vaikka niitä on oikeasti ehkä se normi pari-kolme.

Ei hajuakaan miksi tämä ärsyttää, ärsyttää kuitenkin.

Vierailija
70/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen hyvän mielen maksimointi-ketju.

Varmaan mieltäylentävä. Joo en lukenut. Ei ihme että olette pahoinvoivia.

Vierailija
71/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästely

Vierailija
72/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän käyttö silloin, kun toista ihmistä näkee tosi harvoin. Ehtii sitä puhelinta katsoa myöhemminkin.

Vierailija
73/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettely, miksi joku ei tykkää/halua matkustaa ulkomaille

Vierailija
74/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaupassa jäädään jonkun hyllyn eteen pohtimaan, vaikka selvästi toinen asiakas yrittäisi tulla hakemaan samasta hyllystä tavaran. Pohtimisen ajaksi voi siirtyä sivummalle ja antaa toisten ottaa hyllystä tavaran rauhassa.

Vierailija
75/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa reseptilääkkeiden jonottajat, jotka eivät kaiva kelakorttia esille jonottaessaan. Sitten vasta istuessa alas farmaseutin luo aletaan kaivelemaan lompakkoa esiin.

Vierailija
76/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvasti väärällä nimellä toisen ihmisen kutsuminen. Eri asia, jos sekoittaa alkuun nimen, mutta pidemmän päälle on ärsyttävää.

Saan aina yhdeltä työkaverilta sähköpostia, jossa minua puhutellaan Annaksi, vaikka nimeni on Anni (nimet muutettu). Vaikka joka viestiin laitan loppuun nimeni, niin silti kirjoittaa aina "Hei Anna!"

Vierailija
77/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko muilla tätä, mutta itselläni ärsyttää nykyisin, kun ihmiset vastaavat whasapp-viesteihin hitaasti. Voi mennä monta päivää/parikin viikkoa, että joku vastaa viestiin takaisin. Osa sitten vaan naureskelee, että sori kun unohdin vastata, kun kuukautta myöhemmin palaa asiaan.

Viestiminen ei koskaan ole ollut yhtä helppoa ja halpaa kuin nykyisin ja yhteydenpito ihmisten kanssa on muuttunut vain hankalammaksi.

Vierailija
78/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauteen kaikenlaisten jippojen ehdottaminen hoidoksi:

"Oletko kokeillut syödä banaaneja/mustikoita/pähkinöitä, kun minulla ne auttoivat tuohon vaivaan?"

"Serkkuni kissan kummin kaima kävi meedion luona ja parani!"

Vierailija
79/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison aikuiset lapset jotka tulevat syömään muttei koskaan tuo mitään. Ei kukkia, ei viinipulloa, ei mitään. Rahasta ei ole puutetta.

Vierailija
80/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka puhuu minulle tuntemattomasta ihmisestä selventämättä yhtään kuka on kyseessä, kaveri, työkaveri,sukulainen tms... Tyyliin: "käytiin Peten kanssa Ikeassa viime viikolla ja päläpälä"..ja sitten joudun kyselemään "ai kenen Peten??". 

Nykyään en itse asiassa enää kysy kenestä puhutaan, koska jos kertoja ei vaivaudu kertomaan niin antaa olla sitten, ei se juttu varmaan niin tähdellinen ollutkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme