Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet toisten käytöksessä ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
06.06.2023 |

Huom, pienet asiat! Eli jätetään nyt isot ärsyttävät asiat tältä listalta pois. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = ei ärsytä minua.

Menet kaupan kassalle ja kassalla oleva työntekijä juttelee edellisen, hänelle tutun asiakkaan kanssa jostakin oikein tohkeissaan. Työntekijä ei edes vaivaudu moikkaamaan sinua, vaan alkaa piipata ostoksiasi jutellessaan yhä edellisen asiakkaan kanssa. Työntekijä ei välttämättä edes vaivaudu sanomaan sinulle ostosten loppusummaa tai päivänjatkoja, vaan koko asiointisi ajan hän keskittyy juttelemaan edelliselle asiakkaalle. Mua nämä aina jaksaa risoa, sillä ei ole paljon vaadittu, että keskityttäisiin siihen ihmiseen, joka kulloinkin kassalla asioi.

Ap

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteleminen lastenhankintasuunnitelmista.

Vierailija
42/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat, jotka eivät ota huomioon muita ihmisiä, jotka eivät halua haistaa tupakansavua ja mahdollisesti sairastua keuhkosyöpään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten juomattomuuden tuomitseminen. Ei sillä ole mitään tekemistä sinun juomatottumuksien kanssa, vaikka minä en sairauden vuoksi juokaan.

Vierailija
44/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet kutsuttuna kylään, niin kutsuja istuu kahvi- tai ruokapöydässä koko ajan kännykkää räpläten eikä kuuntele, mitä vastaat sinulle esitettyyn kysymykseen. Tai jos joskus tapahtuu ihme ja kännykkä saa olla rauhassa toisella pöydällä, niin kutsuja paasaa koko ajan omia juttujaan, vaikka kutsuessaan mainitsi, että on kiva kuulla, mitä sinulle kuuluu, kun ei ole tavattu pitkään aikaan. Näin kävi viimeksi noin viikko sitten.

Vierailija
45/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka lupautuvat aina lähtemään mukaan milloin mihinkin tapahtumiin, ulos syömään tms. mutta joko peruvat tai sitten heillä ei olekaan rahaa. Epäluotettavat ihmiset jotka eivät pidä sanaansa siis.

Vierailija
46/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevät ja yliystävälliset asiakaspalvelijat ja ammatinharjoittajat kuten kampaajat, lääkärit, terapeutit jne. Ihan normaali suhtautuminen olisi vähemmän kiusallista!

Vierailija
47/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään kuulumisia ja ei oikeasti kiinnosta, miten toisella menee

Vierailija
48/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonosta ei siirrytä avattavalle toiselle kassalle vuoron mukaan vaan rynnätään takaa juoksujalkaa etuillen.

Vierailija
49/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen huijaus ja hyväksikäytön yritys on yleinen uusi normaali. Ihmisen pitää vain varoa ja siinä kaikki!

Vierailija
50/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki syöminen, jotta kaikki varmasti kuulevat sen mäyssäämisen. 

Ja RYYYYYYYYYYYYST!

Vierailija
51/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerrat, kun apteekissa työntekijä arvostelee käyttämääni lääkitystä. Jos lääkäri on sen määrännyt, eikä mitään estettä lääkitykselle ole, niin siihen ei työntekijällä ole nokan koputtamista. Tällaista käytöstä on tullut vastaan esimerkiksi kipulääkkeen kohdalla.

Vierailija
52/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei miniänä anoppia saisi arvostella, vaikka aihetta olisikin. 

Nimimerkillä anopista estän häntä olemasta isovanhempi omalla tavallaan, kun kiellän kärräämästä meille kirpputorilta kassikaupalla tavaraa, jonka ostamisesta ei ole sovittu.

Vierailija
53/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaminen. Ei anna kovin fiksua kuvaa ihmisestä.

🦆

Vierailija
54/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkukaveri pyytää pieniä remppa- ja kuljetuspalveluksia minulta (mieheltäni), koska ei viitsi maksaa niistä. Huonekalujakin pitäisi meidän kuljettaa hänelle siinä sivussa, kun itse käymme - ja tietenkin koota ne, koska muuten hän joutuisi tilaamaan ihan maksullisen palvelun.

Joskus tuntuu siltä, että hän on kateellinen siitä, että minulla on tekevä avomies, jolla on auto, jolla voi kuljettaa tavaraa. Valittaakin usein, että hänen täytyy tehdä kaikki aina yksin ja kun ei osaa, niin muiden on lähes velvollisuus auttaa ilmaiseksi.

Ei tule hänellä mieleen, että työkalut, iskuporakone, rakennustelineet, ym työvälineetovat maksaneet, auton pito maksaa muutakin kuin yhden bensalitran.

Kerran ehdotin, että tilaisi ammattimiehen, kun kautta rantain vihjaisi minulle, voikun oisi joku, joka viitsisi käväistä vetämässä hänelle sähköjohtoja lattialistojen taakse. "Ei käy! Sehän maksaa!"

Ossaaks hän tehdä jotain vastapalvelusta ilmaiseksi?

Vierailija
55/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kuuntele ja lisäksi puhuu usein päälle.

Olen ajatellut että voisi vähentää vuorovaikutusta sellaisten kanssa, vastaan vain kysyttäessä lyhyesti.

Vierailija
56/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinkkukaveri pyytää pieniä remppa- ja kuljetuspalveluksia"

Koskaan ei kannata auttaa ilman rahaa tai vastapalveluksia. Jos multa pyydetään jotain niin otan korvauksen heti esille. Kerran kaveri pyysi muuttoavuksi. Sanoin että 50€ ottaisin, niin ei pyytänyt sitten. Jotkut ihmiset ovat niin itsekkäitä että niille pitää ihan suoraan sanoa että sinunkin on haluttava antaa vastavuoroisesti jotain, jos minä käytän aikaa ja näen vaivaa.

Vierailija
57/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot jostakin omassa elämässäsi juuri tapahtuneesta isosta asiasta, niin toinen kiirehtii jakamaan siihen omaa kokemustaan vastaavasta aiheesta. Miksi ei voisi vain kuunnella rauhassa, eikä hölistä omista kokemuksistaan?

Vierailija
58/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolisten ystävyyssuhteiden roikottaminen. Jos toisella ei ole aikomustakaan olla itse lainkaan oma-aloitteinen, niin kannattaisi lopettaa ystävyys eikä antaa sen olla vain toisen vastuulla. Ajattelen, että jos toisen kanssa aidosti haluaa olla ystävä, niin ystävyys on edes jossain määrin vastavuoroista.

Vierailija
59/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keskustelet jonkun kanssa ja hän ei katso sinua silmiin, vaan katselee hiuksiasi/otsaasi tms. Heti tulee todella kiusallinen tunne, että sinulla on vähintään joku linnunlörö päässäsi ja jotain muuta hassusti.

Vierailija
60/97 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet jonnekin Mäkkäriin tai ABC:lle ja edelliset asiakkaat on jättäneet ruokatahrat pöytään. Meillä on pieni lapsi ja pyyhin aina kosteuspyyhkeellä pöydän puhtaaksi lähtiessämme.