Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä erossa ollessa alan kyseenalaistaa koko suhteen

Vierailija
05.06.2023 |

Näin käy joka kerta. Nyt viikon mökillä olleena on ollut ihanaa olla hiljaisuudessa. Ei ole tullut mieleen mitään, mitä hänelle tarvitsisi sanoa edes puhelimen välityksellä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä miestä, kun olemme erillään, ja olemme erillään todella paljon. Sitten kun harvakseltaan näemme, tulee helposti erimielisyyttä asioista, ja tuntuu että onko tässä mitään järkeä, kun kaikki on niin vaikeaa.

Eli päinvastainen ongelma kuin ap:lla. Rakkautta kuitenkin meilläkin on, joten ei haluaisi luovuttaa.

Vierailija
22/61 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään vikaa mutta yksin helpompaa.

Millä tavalla yksin on helpompaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui lähes 10 vuoden suhde. Ollaan vielä saman katon alla ja naimisissa. Elämä on pirstaleina. Mä haluaisin vielä yrittää, mutta mies ei. En tiedä miten tästä pääsee jaloilleen. Itku on herkässä enkä voi käsittää miten toinen ei enää rakasta mua. 

Vierailija
24/61 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppui lähes 10 vuoden suhde. Ollaan vielä saman katon alla ja naimisissa. Elämä on pirstaleina. Mä haluaisin vielä yrittää, mutta mies ei. En tiedä miten tästä pääsee jaloilleen. Itku on herkässä enkä voi käsittää miten toinen ei enää rakasta mua. 

Kannattaa antaa tilanteen asettua vähän aikaa. Jos miehellä ei ole yrittämishaluja, niin voi olla että on jo katsonut itselleen jonkun uuden.

Muussa tapauksessa sitten kun oikeasti eroatte ja muutatte erilleen niin voi olla, että ääni kellossa muuttuu ja miestä alkaakin kaduttaa.

Vierailija
25/61 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samoja ajatuksia. Miehen kanssa ollessa mitään varsinaista selkeää vikaa ei ole, mutta silti ilman miestä tuntuu helpommalta olla.

Vaikka meillä on monta lasta ja arjessa on paljon tehtävää, niin olen todennut miehen työ- ja vapaa-ajanreissujen aikana, että arki on paljon helpompaa ja kevyempää, kun mies ei ole täällä. Tuntuu, että kotitöitäkin on huomattavasti vähemmän, vaikka mieskin tekee kyllä jotakin kotona ollessaan.

Lasten takia ei tulisi mieleenkään erota kun mitään ongelmia ei ole ja tykkään kyllä miehestä, mutta pakko myöntää, että kaikista mieluiten asuisin silti yksin.

Vierailija
26/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koen jatkuvan juttelun raskaaksi.

Vierailija
27/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla päinvastoin. Hirveä ikävä, mutta kun ollaan yhdessä ajattelen, ettei meidän ole enää hyvä.

Läheisriippuvuutta

Ei pelkästään, koska rakkautta on.

Eli läheisriippuvuutta. 

Vierailija
28/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koen jatkuvan juttelun raskaaksi.

Oletko introvertti?

Vierailija
29/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit tehdä asialle?

Vierailija
30/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin valitusvirsiin pitäisi olla pakollista laittaa valittajan ikä.

Varmaan tässä tapauksessa 70v.

Vierailija
31/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele?

Olen 41-v.

Vierailija
32/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on paskin diili miehille ikinä. Perusarki ei koskaan riitä naisille.

Vierailija
33/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele?

Olen 41-v.

Aina helpottaa asioiden hahmottamista missä elämänvaiheessa mennään.

Vierailija
34/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rauhassa katsoa sisäänpäin ja oppia tunnistamaan haavasi.

Vierailija
35/61 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele?

Olen 41-v.

Aina helpottaa asioiden hahmottamista missä elämänvaiheessa mennään.

Miksi luulit 7v?

Vierailija
36/61 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tervettä, että pystyy nauttimaan olostaan yksinkin. Olen normaalisti mieheni kanssa vuorokaudet ja päivät ympäriinsä. Silloin tällöin tekee hyvää olla hetki toisesta erossa.

Vierailija
37/61 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Olet saanut lypsettyä mieheltä tarpeeksi rahaa ja nyt hänen aikansa on täynnä.

Ei muuta kuin ero vireille ja parempi mies saaliiksi.

Vierailija
38/61 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samoja ajatuksia. Miehen kanssa ollessa mitään varsinaista selkeää vikaa ei ole, mutta silti ilman miestä tuntuu helpommalta olla.

Vaikka meillä on monta lasta ja arjessa on paljon tehtävää, niin olen todennut miehen työ- ja vapaa-ajanreissujen aikana, että arki on paljon helpompaa ja kevyempää, kun mies ei ole täällä. Tuntuu, että kotitöitäkin on huomattavasti vähemmän, vaikka mieskin tekee kyllä jotakin kotona ollessaan.

Lasten takia ei tulisi mieleenkään erota kun mitään ongelmia ei ole ja tykkään kyllä miehestä, mutta pakko myöntää, että kaikista mieluiten asuisin silti yksin.

Et tykkää miehestä, vaan siitä varallisuudesta jota hän tarjoaa käyttöösi.

Vierailija
39/61 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa tilanteen asettua vähän aikaa. Jos miehellä ei ole yrittämishaluja, niin voi olla että on jo katsonut itselleen jonkun uuden.

Muussa tapauksessa sitten kun oikeasti eroatte ja muutatte erilleen niin voi olla, että ääni kellossa muuttuu ja miestä alkaakin kaduttaa.

eli ap, joka ei viitsi edes yrittää on myös katsonut itselleen uuden, ja oletat että eron jälkeen se itkee miehen perään?

Vierailija
40/61 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naiselle tänä päivänä lähinnä naisen oman agendan mahdollistaja ja sosiaalisen statuksen pönkittäjä. Naisen mielenmaisemassa perustila on tyytymättömyys, paremman etsintä ja kateus muita naisia kohtaan. Etenkin siinä kohtaa kun agenda on toteutettu (avioliitto, pesänrakennus, lapset) niin mies muuttuu naisen silmissä lähinnä apupojaksi, jonka pienimmätkin epäkohdat lattialle jätettyine sukkineen ja vessanpöntön paskaraitoineen kumuloituvat naisen mielessä yhä isommaksi kasaksi ongelmia josta on päästävä eroon ja saatava taas jotain parempaa. Etenkin jos vertaistukiryhmässä joku muukin nainen tekee niin. Pelkkä perusarki ei enää naiselle riitä, ja kaikki tämän päivän voimaantumispaska heittää lisää bensaa liekkeihin.

Tämä!

Pitkässä juoksussa ainoa ratkaisu onkin se, että naiset alkavat pariutua keskenään. Kouluissa tulisi ajaa voimakkaasti MGTOW-agendaa, ja naisille omaansa. Lapset tulee erottaa toisistaan jo varhaiskasvatuksessa ja kaikki yhteydenpito siihen toiseen sukupuoleen tulisi kieltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme