Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri vain ystävällinen vai vähän ihastunut?

Vierailija
05.06.2023 |

Mistä sen oikein tietää? Tämä on ikuisuuskysymys, tiedän. Olen tavannut töissä vastakkaisen sukupuolen edustajan, jonka kanssa juttu luistaa aivan mielettömän hyvin. Ollaan samalla aaltopituudella ja huumorintaju osuu yksiin alalla, joka muuten on varsin vakava. Tuntuu, että tuomme iloa ja kepeyttä toistemme päiviin.

Olen tykännyt tästä ihmisestä ihan heti kun hänet tapasin, meillä lähti juttu luistamaan alusta alkaen. Ollaan työkuvioiden puitteissa varsin paljon oltu tekemisissä ja käyty yhdessä myös syömässä työaikana. Kaikki on tuntunut tosi luontevalta ja mukavalta. Ei yhtään ahdistavaa tai epäselvää, vaivaannuttavaa tai outoa. Silti viime viikolla alkoi tuntumaan, että jotain uutta astuu nyt kuvaan. Jutut alkaa mennä syvällisemmäksi.

Olemme molemmat varattuja. Tässä suhteessa mitään ei voisi koskaan meidän välillä tapahtua. Periaatteessa sillä onko ilmassa ihastusta ei ole mitään merkitystä, koska tämä ei tule etenemään. Olisi vaan kiva tietää sekin, koska pystyn elämään sen tiedon kanssa ja pystymme kyllä olemaan myös tällä levelillä, jossa juttu luistaa ja on mukavaa kaveritasolla.

Ehkä tämä tunne on syvenevää ystävyyttä, kun alkaa nähdä toisessa hyviä puolia ja ikävöi jo päästä kertomaan arjen hassuja pikkujuttuja seuraavana päivänä tai seuraavalla tauolla toiselle.

Meillä on varsin paljon ikäeroa, yli 10 vuotta. Minä olen vanhempi. Olen nainen, hän on nuorempi mies. Minulla on perhettä, hän on lapseton mutta naimisissa. Tuntuu että oma pää alkaa olla hiukan sekaisin, koska en ole ollut näin läheisesi miesten kanssa aikoihin tekemisissä ainakaan näin jatkuvasti ja usein, että se alkaisi saada jo tunnepohjaa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kukaan täällä voi tietää, arvailla voi suuntaan tai toiseen. Mutta miksi sitä toisaalta edea tarvitsisi tietää, jos kerran on niin varmaa, ettei tule etenemään mihinkään?

Vierailija
2/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluja odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaustoimiston duunarit hihittelee keskenään?

Vierailija
4/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkasin, että ystävällinen. Teillä kumminkin ikäeroa jonkin verran, eihän se tietenkään haittaa, mutta kannattaa ottaa selvää miltä hänen kumppani näyttää, minkälainen luonne. ja verrata itsenään siihen. Ja vasta sitten arvioida ihastumisen mahdollosuus

Vierailija
5/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyjä olisi vanhempi mies, hänet olisi jo lynkattu täällä.

Vierailija
6/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet kännit on jo vedetty yhdessä :) firman erilaisissa illanistujaisissa ja tapahtumissa. Aina sama hyvä fiilis, hauskaa ja rentoa. Ollaan kuitenkin todella järkeviä kumpikin, ei olla edes yritetty ylittää rajaa vaikka selkeästi on yhdessä viihdytty.

Mua kans mietityttää toi ikäero. Että voisko nuorempi mies ihastua ikäistään vanhempaan naiseen vai hakeeko just tätä hyvää ystävyyttä ja sitä että meillä on rentoa yhdessä.

Vierailija
7/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä kukaan täällä voi tietää, arvailla voi suuntaan tai toiseen. Mutta miksi sitä toisaalta edea tarvitsisi tietää, jos kerran on niin varmaa, ettei tule etenemään mihinkään?

No tää on kyllä totta. Sepä se jos vastaukset varmuudella täältä saisi niin kysyisin paljon muutakin. Arvailla täytyy vaan itsekin kyllä, nää on vaikeita juttuja. Voihan se olla et tää selviää vasta joskus vuosien päästä.

Ap

Vierailija
8/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap sillä ihastumisen tiedolla teet, jos kerta tarkoitus ei ole edetä asiassa? Aikamoista itsepetosta tuollainen. Olet itse ihastunut ja alkanut kehittää tunteita, kun "tulette niin hyvin toimeen". Jos et oikeasti halua mitään pettämistä tapahtuvan, niin lopeta ihastumisen mahdollisuuden pyörittely mielessäsi ja suhtaudu työkaveriin kuten ennenkin.

Vierailija
9/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on sitä kuuluisaa kemiaa. Se ei kuitenkaan aina tarkoita muuta kuin sitä että tulette hyvin juttuun, olette töissä hyvä työpari ja kaikki sujuu.

Itsekin töissä törmään toisinaan tuohon, joidenkin kanssa vaan kaikki natsaa ja työt sujuu yhdessä. Toki tulee sivussa juteltua myös syvällisemmin mutta miksipä ei kun kerran töitäkin yhdessä tehdään.

Vierailija
10/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuvittelee heti kaikenlaista, vaikka heille on vaan ystävällinen. Ärsyttävää, kun pilaavat hyvän työtoveruuden kiinnostumalla!

Vierailija
11/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa.

Olemme molemmat varattuja. Ihqua. Onko tämä ihastusta.

Vierailija
12/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuvittelee heti kaikenlaista, vaikka heille on vaan ystävällinen. Ärsyttävää, kun pilaavat hyvän työtoveruuden kiinnostumalla!

Onnittelut!

Käänsit miesvihaksi nopeammin kuin kissa ehtisi pestä itsensä.

Aloittaja NAINEN on ihan samalla tavalla mukana tossa kuviossa. Idiootti.

Vierailija
13/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.

Olemme molemmat varattuja. Ihqua. Onko tämä ihastusta.

Jep. Aina tämä sama juttu näissä provoissa. "Ollaan kumpikin varattuja. Mitään ei ikimaailmassa tule tapahtumaan." Mutta silti pitää tietää onko toinen kiinnostunut.

Ap:n kannattaisi suunnata nyt se tarmo ja kemia siihen omaan mieheen ja nauttia hyvästä platonisesta fiiliksestä kun on hyvä työKAVERI.

Vierailija
14/91 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet kännit on jo vedetty yhdessä :) firman erilaisissa illanistujaisissa ja tapahtumissa. Aina sama hyvä fiilis, hauskaa ja rentoa. Ollaan kuitenkin todella järkeviä kumpikin, ei olla edes yritetty ylittää rajaa vaikka selkeästi on yhdessä viihdytty.

Mua kans mietityttää toi ikäero. Että voisko nuorempi mies ihastua ikäistään vanhempaan naiseen vai hakeeko just tätä hyvää ystävyyttä ja sitä että meillä on rentoa yhdessä.

Jos ei ole edes kännissä lääppinyt esim. tanssiessa niin ei ole kiinnostunut.

Vierailija
15/91 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen sama outo ihastumisen tunne sekä naisten että miesten kanssa, varsinkin jos meillä on hauskaa keskenään. Mutta en kuitenkaan ole romanttisessa mielessä ihastunut.

Vierailija
16/91 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun melaa mekkoon edestä ja takaa.

Vierailija
17/91 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, plää plää mitään ei voisi tapahtua.. Ja hups, oho tapahtuikin.

Sama vanha tarina.

Vierailija
18/91 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ihan hyvä olla vaan kavereita

Vierailija
19/91 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaista tapahdu. Minusta jo yhteinen känni on paitsi tyhmää myös ylittää rajan.

Vierailija
20/91 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen voi kestää pitkään, varoitan vain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän