Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teemu Keskisarja: PS haluaa palauttaa lasten kurittamisen koivuvitsalla

Vierailija
05.06.2023 |

Koivuvitsalla kolme kertaa vuodessa tehtävän isän tai äidin kädestä annettavan kurituksen palauttamista haikailee eniten historioitsija Keskisarja itse.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/historioitsija-teemu-ke…

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajaksi pääsee kun ihmiset äänestävät häntä.

Vierailija
202/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana tiedän kurittomuuden, kurin ja vastuun ja sen koko terveen ja luonnollisen seurausketjun merkityksen, mikä on nykyään valitettavasti tuhottu. Tuhon jäljet näkyvät kammottavina kouluissa. HYVÄ KESKISARJA! Järjen ääni tässä keskiaikiasessa sekasortolassa, Suomessa ja läntisessä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kai lastaan vihaa?  Eli risu vaan kovaan käyttöön.  Kyllä alkaa oppiin!!

Vierailija
204/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu nauttii kevyestä väkivallasta pikkupäissään.

Vierailija
205/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä selkäsauna piristää saajaa sekä antajaa.

Vierailija
206/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrajumalasentään, nyt on pimeää settiä! Väkivalta on aina väärin. Turha yrittää kaunistella asiaa käyttämällä muuta nimitystä: väkivalta on väkivaltaa ja se EI ole kasvatuskeino.  Jos tuntuu, että se on ainoa jäljellä oleva ratkaisu tai muuta et osaa tehdä, niin varaamaan pian aika perheneuvolasta.  

Väkivalta synnyttää väkivaltaa. Niinpä suurin osa vankiloissa istuvista on kokenut väkivaltaisen lapsuuden. 

Persun ratkaisu näyttää olevan väkivalta. Jos se sallitaan lapsiin mikä on väärin sekin niin sitten se laajennetaan x rikoksiin. Persut on niin ääriliike näillä mielipiteillään että afganistan voisi olla persuille sopiva maa. Ai niin se uskonto ei salli ryyppäämistä. Muuten aika samiksia talebanien kanssa. Orpolla menee paljon kaljaa eikä se yllätä ketään. Kaikkihan me joudutaan näkemään sitä showta mitä ek hallitus tarjoaa. Persut on kyllä tuoneet eduskuntaan sellaisia hahmoja että aina ei tiedä katsooko putousta vai eduskunnan keskustelua.

Teemu keskikaljakin on kuin röllipeikon juopompi sukulainen. Tukka paljastaa läheisen sukulaisuuden. 

Vierailija
207/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivun aiheuttaminen toiselle on aina väkivaltaa. Väkivalta taas edustaa äärimmäistä pahuutta.

Vierailija
208/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni on kasvatettu koivunvitsalla ja luunapeilla ja kunnollinen lakia noudattava herrasmies minusta on kasvanut. Ei traumoja.

M41

No eipä ole. Ei ole terve se, joka ajattelee että väkivalta puolustuskyvytöntä, sinusta täysin riippuvaista lasta kohtaan on ok.

Isänä voisin raapaista turpaan sellaista joka ehdottaa lapsien hakkaamista. Ja minä olen sentään rauhallinen mies mutta lasten hakkaamista en hyväksy.

Vierailija
209/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni on kasvatettu koivunvitsalla ja luunapeilla ja kunnollinen lakia noudattava herrasmies minusta on kasvanut. Ei traumoja.

M41

No eipä ole. Ei ole terve se, joka ajattelee että väkivalta puolustuskyvytöntä, sinusta täysin riippuvaista lasta kohtaan on ok.

Isänä voisin raapaista turpaan sellaista joka ehdottaa lapsien hakkaamista. Ja minä olen sentään rauhallinen mies mutta lasten hakkaamista en hyväksy.

Miksi koet ruumiillisen rankaisun olevan hakkaamista? Ajatteletko kenties myös, että lelun ottaminen lapselta väkisin on ryöstö?

Vierailija
210/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kotonani ollut koivuvitsaa tai edes harkittu sen käyttöä. Tukkapölly oli pahin rangaistus, jos ei konnolla osannut olla.

Vierailija
211/230 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on ihan tyhmä

Joo, ihan varmasti kirjoistaan useasti palkittu tohtorismies ja shakkimestari* on ihan tyhmä kakkapylly.

* Arto Satonen on sm-tason shakinpelaaja ja oli pitkään eduskunnan shakkimestari, kunnes Teemu Keskisarja tuli eduskuntaan ja voitti useasti Satosen shakissa.

Vierailija
212/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on ihan tyhmä

Joo, ihan varmasti kirjoistaan useasti palkittu tohtorismies ja shakkimestari* on ihan tyhmä kakkapylly.

* Arto Satonen on sm-tason shakinpelaaja ja oli pitkään eduskunnan shakkimestari, kunnes Teemu Keskisarja tuli eduskuntaan ja voitti useasti Satosen shakissa.

Satonen on niin vastenmielinen tapaus, ettei ole rahoineen kelvannut edes epätoivoisimmille onnenonkijoille hillotolpaksi.

Vierailija
213/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikalja oli hyvä historioitsija mutta on aivan totaalisen sekopäisen kelvoton poliitikko.

Vierailija
214/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadman

Vierailija
215/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Keskisarja! Lasten itsemääräämisoikeus pitäisi lakkauttaa ja palauttaa vastuu vanhemmille. Samalla lastensuojelun voisi ajaa alas suurimmalta osin ja ohjata säästyneet rahat nuorisoliikuntaan. Jos vielä saataisiin kännyköille, tietokoneille ja muille 18 vuoden íkäraja, niin ehkä Suomi voisi pelastua.

Vierailija
216/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on ihan tyhmä

Korkea äo ja viisaus ei ole sama asia.

Joku voi olla ihan älykäs, kuten Jordan Peterson, ja silti puhua sekavia. Petersonhan on määrätty uudelleenkoulutusohjelmaan, koska on puhunut somessa höpöjä.

Keskisarja taas on moraaliton tyyppi. Teki jutun persuista, miten ne ei ole yhtään rasisteja, ja sai uskottavuutta väitteilleen, kun oli puolueeton tutkija.

Kunnes hyppäsi ulos kaapista, ja ilkkui, että "uskoittepas, persuhan minä olinkin koko ajan!"

Vierailija
217/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Miksi koet ruumiillisen rankaisun olevan hakkaamista? Ajatteletko kenties myös, että lelun ottaminen lapselta väkisin on ryöstö?

Miten sinä koet ruumiillisen rangaistuksen? Kun kerta kannatat lyömistä niin sinua saa lyödä. Minä olen sitä mieltä että ketään ei saa lyödä. Pienempien eli lapsien lyöminen on myös raukkamaista. Miksi muuten otat lelun lapselta? Kateuttasi? Ilkeyttäsi? Vai ihan vain koska isompana pystyt ottamaan sen lelun?

Vierailija
218/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippain askelin kohti takaisin pimeää keskiaikaa!

Semmoinen kaverivanhempi siellä. Kuka Koskelan murhaajista oli sinun poikasi?

Vierailija
219/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivun aiheuttaminen toiselle on aina väkivaltaa. Väkivalta taas edustaa äärimmäistä pahuutta.

Mene kukkahattutäti lässyttämään johonkin kirjakerhon saatana. 

Vierailija
220/230 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Miten sinä koet ruumiillisen rangaistuksen? Kun kerta kannatat lyömi

Täti ei tajua kasvatuksen ideaa?