Joulukuussa Saksassa olleita? Millainen joulutunnelma?
Kommentit (11)
Minä asun täällä Berliinissä ja joulukausi on kyllä kiva! Kaupungissa on monenlaisia joulutoreja, ehkä Gendarmenmarkt näistä isoin ja tunnetuin. Varsinkin jos sataa lunta (nykyään ani harvoin tosin), joulufiilis valtaa rinnan :D
Olen ollut Berliinin ja Hampurin joulutoreilla ja pidin molemmista. Oikein hieno joulutunnelma verrattuna vaikkapa Helsingin vastaavaan.
Oon ollut monta kertaa, mutta aina Etelä-Saksassa. Siellä on oikeita tunnelmallisia joulutoreja yms. Berliiniin en lähtisi.
Berliiniin näkyy olevan tulossa aika iso joulutori. Aukeaa 27.11. Suomalainen striimaaja pyörii tällä hetkellä Berlliinissä.
Vierailija kirjoitti:
Berliiniin näkyy olevan tulossa aika iso joulutori. Aukeaa 27.11. Suomalainen striimaaja pyörii tällä hetkellä Berlliinissä.
Berliinissä on ainakin 30 joulutoria.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut monta kertaa, mutta aina Etelä-Saksassa. Siellä on oikeita tunnelmallisia joulutoreja yms. Berliiniin en lähtisi.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Berliinissä on ainakin 30 joulutoria.
Taitaa tuo oll se suurin.
Olen ollut monta kertaa. Aivan ihana tunnelma joulutoreilla. Harmi kun Suomessa ei vaan osata/viitsitä koristella edes niitä kojuja.
Barrikadeja ja ajoesteitä pystyteltiin ja musut kyräilee nurkissa.