Onko oikeasti pakko laihduttaa itsensä tikuksi että miehiä kiinnostaisi?!
Joku vuosi sitten painoin noin 10 kg vähemmän kuin nyt ja miehiä pyöri ympärillä kuin kärpäsiä, nyt ei ketään. Sitä ennen olin vähän lihavampi enkä kiinnostanut ketään. Eli ei ole kiinni iästä eikä mistään muusta kuin niistä 10 kilosta. En edes ole ylipainoinen vaan vähän pyöreä, ns mid size. Mutta miehille kelpaa vaan LAIHA. En ole luonnostaan laiha, vaan silloin joudun oikeasti tinkimään syömisestä tosi paljon. En kyllä millään viitsisi enää tinkiä vaan siksi että olisin miehille viehättävä...
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inselit vastaanottais kiitollisuudesta itkien kenen tahansa naisen suosion, mutta ei sellaisesta miehestä mihinkään ole.
Rakasta itseäsi, älä piittaa paskiaisista jotka eivät pysty rakastamaan. Ne haĺuaa vain kontrolloida ja kiduttaa.
Mun tuntemilla inceleillä on kylläkin tosi kovat kriteerit naisille. Esim. eräs neljääkymppiä lähestyvä nörttimies on kiinnostunu vain fitness-naisista, vaikka sellaista se ei ikinä tule saamaan. Tietojeni mukaan sillä ei ole mitään kokemusta naisista.
Entäs sitten? Suositteletko tälle miehelle tyytymistä?
Maaseutujen lehdissä miehet etsivät seuranhakupalstalla poikkeuksetta "pulskaa" naista. Ei kaikkia se paino kiinnosta.
Suomalaisten naisten enemmistö on lihavia. 165/75 on liikaa. Toista se on Virossa ja Norjassa, hoikkia ja urheilullisia kaunottaria riittää. Laihduttakaa alle 60kg, jos haluatte miehen.
Jos haluaa huonon ja ilkeän miehen niin kyllä.
Itse otin mukavan miehen joka on kiinnostunut minusta ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inselit vastaanottais kiitollisuudesta itkien kenen tahansa naisen suosion, mutta ei sellaisesta miehestä mihinkään ole.
Rakasta itseäsi, älä piittaa paskiaisista jotka eivät pysty rakastamaan. Ne haĺuaa vain kontrolloida ja kiduttaa.
Mun tuntemilla inceleillä on kylläkin tosi kovat kriteerit naisille. Esim. eräs neljääkymppiä lähestyvä nörttimies on kiinnostunu vain fitness-naisista, vaikka sellaista se ei ikinä tule saamaan. Tietojeni mukaan sillä ei ole mitään kokemusta naisista.
Entäs sitten? Suositteletko tälle miehelle tyytymistä?
Se on kuule ihan kaikille parasta, että se mies pysyy himassaan vatkaamassa tattiaan.
Turha kaunistella olevansa midsize ja standardikokoa, kun 42 on todellisuudessa Large. M on 38-40. Tavoitekoko olisi hyvä olla 36 Small.
sopusuhtaiset ihmiset kiinnostaa je
Vierailija kirjoitti:
Up
https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968 (Ilmainen.Sopii niin naisille kuin miehille)
Ei nykymiehiä kiinnosta naiset seksuaalisen ahdistelun pelossa.
Omasta kokemuksesta sanoisin, että ei todellakaan tartte olla tikkulaiha. Itse olen bmin mukaan ylipainoinen, mutta kun vartalonmalli on treenattu (kapea vyötärö, pyöreä peppu), naama on nätti ja luonnekin kiva, pörrää miehiä ihan kyllästymiseen asti ympärillä. Olen jo yli nelikymppinen, itsevarma aikuinen nainen, mutta usko tai älä, kysyntää on nyt enemmän kuin 15 vuotta ja 15 kiloa sitten.
Ei ole pakko. Mulla on mies ylipainosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten enemmistö on lihavia. 165/75 on liikaa. Toista se on Virossa ja Norjassa, hoikkia ja urheilullisia kaunottaria riittää. Laihduttakaa alle 60kg, jos haluatte miehen.
Bullshit..
Kannattaa käyttää niitä vahvuuksia, mitä on! Kompensoida siis toisilla asioilla puutteita! Eli esim. jos on hieman rasvaa, niin korostaa isoja rintoja ja tiimalasivartaloa pukeutumisella. Satsata meikkaukseen ja siihen että hiukset on pitkät, näyttävät ja laitetut! Hymyillä, olla ystävällinen, iloinen ja aina pilkettä silmässä! Kyllä noilla saa miehen kiinnostumaan, vaikka muutama kilo onkin yli ihannepainon! Lupaan sen!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvise olla laiha.
Ei todellakaan. Pehmeä ja muodokas saa olla mutta itseä selkeästi lyhyempi niin se on siinä.
Tule testiin, koeajolle. Katsotaan sitten.
Kyllä se näkyy enimmäkseen luonteesta riippuvan koska satakiloiset kivat keijukaiset ei näy sinkkuna kärvistelevän ja ottajia olisi jonossa. Jos ei ole kiva luonne niin sitä varmaan joutuukin kompensoida sitten ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvise olla laiha.
Ei todellakaan. Pehmeä ja muodokas saa olla mutta itseä selkeästi lyhyempi niin se on siinä.
Ja nuoko ovat sinulle ainoat kriteerit? Sinulle kelpaa kuka tahansa? Uskomatonta.
Ihmisiä kiinnostaa terveitsetuntoinen yksilö, jonka ei tarvi hakea hyväksyntää. Epävarmat pälyilijät on out.
Kun on oma tyyli, pärjää. Jos itsevarmuutta ei vielä ole, sitä voi vahvistaa ennenkuin edes miettii seurustelua. Epävarmat rikkoo itsensä, rikotaan helposti.
Ei liity ulkonäköön mitenkään.
Mun kokemuksen mukaan miehet taas tykkää naisella pyöreistä poskista..
Itseäni joka päivä yrittää joku, jos painan alle 80 kiloa (olen 160cm) jos sen sijaan menee sen yli, niin sillon nääköjään ei enää vaikka moni kauniinaa pitääkin 🙂 tiedostan,etten ole ihan perusnainen ,koska tavallisemmat saa huomiota vain jos on tyyliin 45kg ilmeisesti,mulla ei ole näin,on tiimalasi kroppa.