Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Siis se Oliviahan on varmaan rehellisin noista naisista, sanoo asiat suoraan ja myöntää ettei ole täydellinen. Muut on puhuneet miehistään pahaa ja syytellyt ongelmista miehiään ja varsinkin Dom aluksi nolasi miehensä ja kertoili ongelmistaan syyttäen Jackia. Itse samaistun Oliviaan, koska olen itsekin katkera nuoruuden kiusaajilleni ja vihaan tiettyjä ihmistyyppejä, jotka ottavat silmätikukseen jonkun. Dom on juuri tuollainen kovaääninen huomionhakuinen persoona, joka puuttuu toisten asioihin ja jos joku on eri mieltä, niin sitten alkaa sota. Aluksi tykkäsin Domista, mutta hänellä koko ajan joku draama menossa. En ymmärrä miksi asiantuntijat hyökkäävät Olivian kimppuun, vain sen takia, että hän on luonteeltaan katkera ja empatiakyvytön. Ei kaikkia voi miellyttää ja itse taas vihaan teeskentelyä yli kaiken. Mutta onhan tämä sarja kyllä niin käsikirjoitettua, että vähän jo kyllästyttää sen vuoksi seuratakin.
Jos tämä sarja on käsikirjoitettua niin miksi ihmiset lähtevät tähän?
Ei tuolta varmaankaan saa sellaista rahaa, että kannattaisi mokata työura tai ihmissuhteet sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä eräs morsio on mennyt mukaan mainostaakseen Onlyfans tiliään 💩
Rahan eteen sitä myy vaikka sielunsa ja maineensa.
Eikö näistä morsiamista mennyt joku muukin Onlyfansiin tämän ohjelman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Selina on ihana, mutta miehellä on tunnelukko, harmi.
Selina on aivan ihana, mutta Codya ei kiinnosta ollenkaan. Cody tekee kaikkensa, jotta suhde epäonnistuisi, ei ole valmis parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selina on tervepäisin tosta prinsessalaumasta. Codyn eno oli tosi ihana! Mä oon ihan liikuttunut näistä kotikäynneistä. Viis siitä, onko käsikirjoitettuja vai ei, mä haluan eläytyä. :)
Codyn eno oli aivan loistava! Tuollainen eno pitäisi jokaisella olla.
Vierailija kirjoitti:
Siis se Oliviahan on varmaan rehellisin noista naisista, sanoo asiat suoraan ja myöntää ettei ole täydellinen. Muut on puhuneet miehistään pahaa ja syytellyt ongelmista miehiään ja varsinkin Dom aluksi nolasi miehensä ja kertoili ongelmistaan syyttäen Jackia. Itse samaistun Oliviaan, koska olen itsekin katkera nuoruuden kiusaajilleni ja vihaan tiettyjä ihmistyyppejä, jotka ottavat silmätikukseen jonkun. Dom on juuri tuollainen kovaääninen huomionhakuinen persoona, joka puuttuu toisten asioihin ja jos joku on eri mieltä, niin sitten alkaa sota. Aluksi tykkäsin Domista, mutta hänellä koko ajan joku draama menossa. En ymmärrä miksi asiantuntijat hyökkäävät Olivian kimppuun, vain sen takia, että hän on luonteeltaan katkera ja empatiakyvytön. Ei kaikkia voi miellyttää ja itse taas vihaan teeskentelyä yli kaiken. Mutta onhan tämä sarja kyllä niin käsikirjoitettua, että vähän jo kyllästyttää sen vuoksi seuratakin.
Olivia valehteli, että hänen ystävät googlas Domin eikä Dom ole edes tuntenut häntä aiemmin eli ei ole kiusannut häntä. Sairasta touhua, kostaa omat traumat viattomalle, ei kova ääni yms ole syy kiusata.
Leirillä olisi pitänyt olla vartijat, jotka olisivat välittömästi poistaneet Domenican väkivaltaisen käytöksen takia. Hän on niin miesmäinen, ettei kumppani edes halua häntä, varmaan koska alitajuisesti käsittää, että tuo nainen olisi väkivaltainen lapsillekin.
Itse olen ihmetellyt, että miksi tämä ohjelma on käsikirjoitettu näin ilkeämieliseksi. Yleensähän australialaiset ohjelmat on olleet yltiöpositiivisia, varsinkin kokkiohjelmat ja sisustusohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä sarja on käsikirjoitettua niin miksi ihmiset lähtevät tähän?
Ei tuolta varmaankaan saa sellaista rahaa, että kannattaisi mokata työura tai ihmissuhteet sen takia.
Veikkaan että aika moni vain julkisuuden takia. Varsinkin naiset.
Luulen että tämä alastonkuvakin oli kyseisen henkilön tapa mainostaa toimintaansa. Tajusi että joku kaivaa sen esille ja kohun jälkeen seuraajat moninkertaistuu.
Ehkä joku ajattelee että julkisuus tuo sitten lisää jälkikäteen puolisoehdokkaita.
Minä en taas pidä tuosta Celinastakaan.
En jaksa selittää mutta aika rasittava puolisoksi olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selina on aivan ihana, mutta Codya ei kiinnosta ollenkaan. Cody tekee kaikkensa, jotta suhde epäonnistuisi, ei ole valmis parisuhteeseen.
Selina on luonteeltaan suloinen ja olisi sopinut hyvin Anthonylle, joka sai ilkeän Selinin parikseen.
Cody on kakaramainen luonteeltaan joten on parempi että Selina löytää mukavamman ja aikuisemmam miehen itselleen.
Minulla särähti korvaan kun kotiviikolla pihapiirissä Dom esitteli leikkimökkiä miten siellä on ihan kunnon sängyt ja kaikki että voi olla.
Siihen isä heitti että lemmenluola.
Mitähän tuon naisen lapsuuteen ja nuoruuteen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selina on luonteeltaan suloinen ja olisi sopinut hyvin Anthonylle, joka sai ilkeän Selinin parikseen.
Cody on kakaramainen luonteeltaan joten on parempi että Selina löytää mukavamman ja aikuisemmam miehen itselleen.
Jaa jaa
Eikös se Oliviatkin ollut aluksi niin suloinen.
Ei näistä näe kuin pientä pintaa. Sekin muunneltua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cody on kakaramainen luonteeltaan joten on parempi että Selina löytää mukavamman ja aikuisemmam miehen itselleen.Jaa jaa
Ei näistä näe kuin pientä pintaa. Sekin muunneltua
Olivia vaikutti aluksi herttaiselta ja on kaunis nainen mielestäni. Ihmettelen hänen kaunaisuutta kun ei ole mitään syytä olla ilkeä. Hän on tosi hyvännäköinen ja halutessaan ihana tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla särähti korvaan kun kotiviikolla pihapiirissä Dom esitteli leikkimökkiä miten siellä on ihan kunnon sängyt ja kaikki että voi olla.
Siihen isä heitti että lemmenluola.
Mitähän tuon naisen lapsuuteen ja nuoruuteen liittyy.
Oliviako se siellä? Osaa suomea?
Olivia on juonitteleva, häikäilemätön naikkonen.
Sitä ihmettelen, miks kukaan ei sano sitä suorasn hänelle kasvotusten,
kaikkien kuullen illallispöydässä.
Ausseissa nämä hörhöjen kokoontumisajot luxus Hotellissa ovat näytelmä.
Käsikirjoitettu jo kuukausia ennen kuin kuvaukset ovat alkaneet.
Roolipeliä.
Miehet keikareita joka ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt, että miksi tämä ohjelma on käsikirjoitettu näin ilkeämieliseksi. Yleensähän australialaiset ohjelmat on olleet yltiöpositiivisia, varsinkin kokkiohjelmat ja sisustusohjelmat.
Australian BB ja Love Island ovat myös draamanhakuisia. Maajussille morsiammenkin yhdestä kaudesta tehtiin "ensitreffit alttarilla" ja sai sen takia valtavan määrän kritiikkiä. Tämän jälkeen vaihdettiin takaisin normaaliksi.
Tämän kauden Ensitreffit oli kyllä taas uudella tasolla - ei kiva.
P.S. Tiesittekö, että Olivia on osittain suomalainen? Mummo tai isomummo (en muista kumpi) on alunperin Suomesta.
Olivia saa energiansa ( psyko) vaan toisten kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cody on kakaramainen luonteeltaan joten on parempi että Selina löytää mukavamman ja aikuisemmam miehen itselleen.Jaa jaa
Ei näistä näe kuin pientä pintaa. Sekin muunneltuaOlivia vaikutti aluksi herttaiselta ja on kaunis nainen mielestäni. Ihmettelen hänen kaunaisuutta kun ei ole mitään syytä olla ilkeä. Hän on tosi hyvännäköinen ja halutessaan ihana tyttö.
Mäkin ihmettelen. Ihan ku Jekyll ja Hyde.
Olivian käytös ei oo edes mitään high school tasoa, vaan ihan ku joku kuusivuotias uhmaikäinen. Leikkasin mekon kappaleiksi, levittelen kuvia pahantahtoisesti. Kostan kaikille, kostan. Ilman pienintäkään itsereflektion yritystäkään. Ei se mimmi varsinaisesti paha ole, mutta käsittämättömän kypsymätön tunne-elämältään.
Tämä oli ymmärrettävää ainoastaan kotiviikon osalta kun kaikki olivat ympäri maata eri paikoissa.
Mutta muuten, miten ihmeessä kaikki asiat pitää keskustella vasta illallispöydässä? Eikö parit ole koskaan illanistujaisissa muuten vaan, keskellä viikkoa? Miksi sitten asuvat samassa talossa jos tarkoitus ei ole tapailla muita?