Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on outo kiusaamisohjelma. Osallistujat kiusaavat toisiaan yksin ja porukalla. Ja nää "asiantuntijatkin" kiusaavat osallistujia julkisesti, vieläpä ihan selvästi suunnitellusti ja käsikirjoitetusti, vaikka esittävät, että tää oli yllätys. Miten noi carolina ja daniel muka ois päässeet tonne lähetykseen kävelemään "yllätyksenä" ! Paljonkohan maksettiin, että tulivat tonne haukuttaviksi?
Kehuako olisi pitänyt? Carolina perseili Dionille koko ajan, riiteli Domin kanssa ja yhdessä Danielin kanssa kusettivat kaikkia. Ja vielä on pokkaa yrittää jatkaa ohjelmassa. Oisivat ansainneet kunnon haukkumiset, nyt saivat vain ansaittua kritiikkiä.
No ei! Mut uskotko todellakin, että daniel ja caro eivät olisi tienneet, mitä tulossa oli! Ihan täysin etukäteen sovittu "järkyttävä yllätys", tuottajat haluavat draamaa peliin, jotta katsojien kiinnostus säilyy. Varmasti näille ohjelmaan pyrkijöille maksettiin erikseen tuosta julkisesta nolauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MAFS2023 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivia on todella kammottavan näköinen, kun saa raivarin, ja uhkailee selän takana, miten haluaisi eliminoida jonkun häntä porukassa ärsyttäneen. Silmänsä ja purkauksensa paljastavat valtavan vihan joitakin kohtaan, mitä ei pysty hallitsemaan!
Olivia on todella outo ja kantaa niin paljon vihaa ja katkeruutta sisällään. Ehkä kannattaisi harjoittaa myös anteeksiantoa. Hän on myös hyvin lapsellinen, kyllä aikuinen ymmärtää, että ihmiset tekevät virheitä kuten rikkovat kiihtyessään lasin ja sitä ei tarvitse enempää korostaa tai käyttää aseena toista vastaan.
Ilmeisesti vielä paheempaa tulossa, jos vähän on googlaillut. Olivia todella on susi lampaiden vaatteissa. Hän ja Carolina kyllä tämän kauden ilkeimmät.
Pyh ja pah. En ole eläessäni paiskonut astioita raivopäissäni. Mutta joo. Joillekin normaalia.
Hmph
Suomalaisethan ihailevat esim. temperamenttisia italialaisia. Kyllä siellä ja latino-maissa lautaset ja lasit lentävät. Yksi lasi, mitä tuosta.
Ei se tarkota että jos sä ihailet jotain joka ei osaa käyttäytyä niin suomalaiset ihailis
Kotivierailuja katon. Mä oon tykänny Brentistä koko ajan, mut nyt ku se oli rento vanhempiensa (tosi ihanat vanhemmat!) seurassa, niin oon jo ihan fanina. Jos oisin nuorempi ja Australiassa, -dream on... ;)
Ja hauska oli italialaisperheiden kohtaaminen myös.
Vierailija kirjoitti:
Dom oikein nautti, kun Jackson ja "asiantuntijat" moittivat Olivian käytöstä. Oli ihan riemuissaan, hyvä että sohvallaan pysyi.
Ja kun Olivia nöyrtyi ryhmäpaineen alla pyytämään Domilta anteeksi, niin eipä domille kelvannut! Lyttäsi kyllä sovinnon ihan yhtä tylysti kuin olivia aiemmin domin anteeksipyynnön. Mut tätä tylyyttä ei taas muut paheksuneet, se tylyys hyväksyttiin taas, kun tuli Domenicalta!
Sähän oot ihan ku Olivia, vedät liekkejä ja jumitat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän hevosnaamaiset ovat aina tosi ilkeitä ja omahyväisiä?
Tässä sarjassa on paljon näitä pitkänaamaisia naisia? Onko se Aistraliassa kauneusihanne: pitkä naama, iso suunja (kumi)huulet, silikonitissit ja paljon meikkiä? Huh.
Oon huomannu yhteyden isojen/pitkien kasvonpiirteiden ja luonteen mahdottomuuden kanssa naisilla. Ihmissuhteet ei onnistu, ovat narisisteja.
Viime jaksossa oli kans se pitkänaama, joka petti sitä komeeta miestä ja jäi kiinni.
Kolhot ja isot kasvonpiirteet naisilla= enemmän testosteronia, ns maskuliinisia piirteitä luonteessa.
Tuo kotijakso osoitti miten feikkiä tuon "kokeilun" alkuosa on ollut.
Nythän nämä ensimmäisen kerran näytti oikeilta ihmisiltä.
Jääkö noista pareista kukaan yhteen ?
Vierailija kirjoitti:
Tuo kotijakso osoitti miten feikkiä tuon "kokeilun" alkuosa on ollut.
Nythän nämä ensimmäisen kerran näytti oikeilta ihmisiltä.Jääkö noista pareista kukaan yhteen ?
Ei jää mutta alkavat seurustella ristiin.
Parhaiten väleissä ovat pysyneet. Olivia ja Jackson. Toivottavasti palaavat yhteen... :)
Jopa on lauma harakoita.
Kaikki ylipursuavan kovassa meikissä, jokaisen huulet ainakin lievästi turvoksissa kemiallisesti.
Vaatteet minimaallisen kireät ja niukat.
Jos vaan katsoo heitä, eikä kuuntele, niin kaikki näyttävät tekoälyn luomilta vahanukeilta.
En muista nyt sen morsmaikun nimeä, mut tämä joka jätti sen tumman, lyhyen ja varakkaan miehen, niin tämä nainen ei tee muuta kuin sukii hiuksiaan taukoamatta.
Kaks sekuntia väliä, ja taas handut hiuksissa.
Ja miehet lähes samaa luomusta. Hirveen akkamaisia. Todellisia keikareita.
Täydellinen irvikuva ihmisistä .
Sellainen varoitus Dokumentti, tällaisia ihmiset voivat pahimmillaan olla.
Osa esityksistä on käsikirjoitettu jo kuukausi ennen kuvausten alkua.
Olivia on luonnehäiriöinen ja diktaattori.
Ei ihme että sai potkut työpaikastaan heti ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kotivierailuja katon. Mä oon tykänny Brentistä koko ajan, mut nyt ku se oli rento vanhempiensa (tosi ihanat vanhemmat!) seurassa, niin oon jo ihan fanina. Jos oisin nuorempi ja Australiassa, -dream on... ;)
Ja hauska oli italialaisperheiden kohtaaminen myös.
Brent ja Ella ovat tapailleet ohjelman jälkeen. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hauska oli italialaisperheiden kohtaaminen myös.Brent ja Ella ovat tapailleet ohjelman jälkeen. 💕
Ja eiks Tamara ja Mitch? Eli tekis ne parinvaihdot??
Vierailija kirjoitti:
Dom oikein nautti, kun Jackson ja "asiantuntijat" moittivat Olivian käytöstä. Oli ihan riemuissaan, hyvä että sohvallaan pysyi.
Ja kun Olivia nöyrtyi ryhmäpaineen alla pyytämään Domilta anteeksi, niin eipä domille kelvannut! Lyttäsi kyllä sovinnon ihan yhtä tylysti kuin olivia aiemmin domin anteeksipyynnön. Mut tätä tylyyttä ei taas muut paheksuneet, se tylyys hyväksyttiin taas, kun tuli Domenicalta!
Olivian anteeksipyyntö ei ollut aito, halusi vain pyydellä anteeksi mielyttääkseen Jacksonia. Eikö Olivia jossakin kohtaan harmitellut anteeksipyyntöä, jota ei edes halunnut tehdä. Siinä se ero Olivian ja Domin välillä.
Cody on niiiin piiloaggressiivinen kusipää! Heti kun oli herkillä, niin seuraavana päivänä nolaa vaimonsa, läpällä vaan. 👺
Run girl run!
Selina on ihana, mutta miehellä on tunnelukko, harmi.
Kuka levittää domin kuvia? Olivia?
Vierailija kirjoitti:
Selina on ihana, mutta miehellä on tunnelukko, harmi.
Selina on tervepäisin tosta prinsessalaumasta. Codyn eno oli tosi ihana! Mä oon ihan liikuttunut näistä kotikäynneistä. Viis siitä, onko käsikirjoitettuja vai ei, mä haluan eläytyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Domenicaa ei saa syyttää kovaäänisestä ja hyökkäävästä käytöksestä niin miksi Oliviaa saisi syyttää englantilaisesta kasvatuksesta?
Englannissa on yläluokka ja alaluokka. Domenica kuuluu alaluokkaan.
Kyllä, Domenica kuuluu alaluokkaan. AUSTRALIAN alaluokkaan. Et ilmeisesti ole vielä huomannut, että alttarille ovat astelleet australialaiset ihmiset Australiassa. Millä ihmeellä olet heidät Englantiin saanut? Erikoisia maisemia ja aivan uusia kaupunkejakin nykyisin Englannissa, ja kielikin vaihtunut australianenglantiin. Jännä juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hauska oli italialaisperheiden kohtaaminen myös.Brent ja Ella ovat tapailleet ohjelman jälkeen. 💕
Spoileri! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Domenicaa ei saa syyttää kovaäänisestä ja hyökkäävästä käytöksestä niin miksi Oliviaa saisi syyttää englantilaisesta kasvatuksesta?
Englannissa on yläluokka ja alaluokka. Domenica kuuluu alaluokkaan.
Kyllä, Domenica kuuluu alaluokkaan. AUSTRALIAN alaluokkaan. Et ilmeisesti ole vielä huomannut, että alttarille ovat astelleet australialaiset ihmiset Australiassa. Millä ihmeellä olet heidät Englantiin saanut? Erikoisia maisemia ja aivan uusia kaupunkejakin nykyisin Englannissa, ja kielikin vaihtunut australianenglantiin. Jännä juttu...
Hääh?
Olivia on Englannista.