Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
481/1446 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliseksuaaliset naiset on usein psykopaatteja tai häiriintyneitä.

Senhän näki heti näistä kahdesta D ja O.

Vierailija
482/1446 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al ja Sam. Arvostan että rehellisesti lopettivat ja lähtivät. Näki miten helpottuneita kumpikin oli.

Loput parit jatkaa teatteriaan loppuun asti.

Kukaanhan noista ei yhteen päätynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1446 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia ei pysty tuntemaan empatiaa, itse sanoi.

Psykopaatti ja kylmä ilme silmissä, vino suu, itkua kun pitäisi pyytää anteeksi.

Järkyttävää, onneksi toi putkari ei ole enää hänen kanssa, olisi ollut karu kohtalo.

Nämä psykologit huomasi heti käytöksestä tuon ja olivat selkeesti järkyttyneitä.

Vierailija
484/1446 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten myötähäpeää herättää nuo ns asiantuntijat.

Siinä ne istuu sohvalla ja vetävät omaa teatteriaan.

Vierailija
485/1446 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt, että miksi tämä ohjelma on käsikirjoitettu näin ilkeämieliseksi. Yleensähän australialaiset ohjelmat on olleet yltiöpositiivisia, varsinkin kokkiohjelmat ja sisustusohjelmat.

Niinkuin kaikkialla, myös ausseilla on se pimeä puolensa. Ei se elo siellä ole vain aurinkoa ja ahkeria ihmisiä, kuten voisi kuvitella, mikäli katsoo vain jotain rempalla rahoiksi, Master Chefiä tai remppa vai muutto Australia. Siellähän on hirveästi ahdistelua yms. ihan parlamenttia myöten ja elämä jossain kaivospaikkakunnilla on melkoista syvä joki -meininkiä. Että tuollainen "wt" touhu uppoaa yleisöön hyvinkin. Se on vähän niinkuin suomalainen unelma häät potemssiin 10.

Australialaiset miehet ovat keskivertoa komeampia ja tietävät itse myös sen. Valitettavasti käytös on usein myös sen mukaista.

Maaseudulla tosiaan voi olla livenä todella wt-meininkiä. Jerry Springer jää kakkossksi.

Ihana maa kyllä muuten on!

Vierailija
486/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia yritti kuulemma ohjelman jälkeen erottaa Jacksonin perheestään ja ystävistään. Aina jos yritti tavata, tai soittaa niin sai itkuisen ahdistuskohtauksen, eikä tavata tai puhua saanut, kun Olivia oli nyt hänen elämän sisältö.

Onneksi Jackson oli niin fiksu että tajusi Olivian yrittävän eristää hänet, ja pakeni.

Mikä muuten on Tamaran työ, jokin komealta kuulostava titteli sillä on, ja koko ajan tuijottaa tyhjyyteen suu auki jäätyneenä. Mietin miten käyttäytyy työpaikoilla tai arjessa. Tosin ymmärrän kyllä ettei kameroiden edessä voi olla ihan luonnollinen, yrittänee kovasti olla sanomatta mitään epäkorrektia.

Vierailija
487/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia alkaa itkeä kun tulee liian vaikeita tilanteita, esim sohvalla kun olivat asiantuntijoiden tentattavana. Näin Olivia saa käännettyä huomion itseensä ja Jackson alkaa lohduttaa häntä.

Vierailija
488/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä sarja on käsikirjoitettua niin miksi ihmiset lähtevät tähän?

Ei tuolta varmaankaan saa sellaista rahaa, että kannattaisi mokata työura tai ihmissuhteet sen takia.

Saavat julkisuutta. Olivia toimii nykyään mallina, ollut esim kansikuvassa, johon vaikea päästä. Kroppa timmissä kunnossa. Ellalla oma hajuvesi merkki ja somessa huimasti enemmän seuraajia. Selina toimii juontajana jne.

Vierailija
489/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviöitä suurin osa noista naisista ainakin..

Vierailija
490/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolta varmaankaan saa sellaista rahaa, että kannattaisi mokata työura tai ihmissuhteet sen takia.

Saavat julkisuutta. Olivia toimii nykyään mallina, ollut esim kansikuvassa, johon vaikea päästä. Kroppa timmissä kunnossa. Ellalla oma hajuvesi merkki ja somessa huimasti enemmän seuraajia. Selina toimii juontajana jne.

Ahaa, siis tähän ohjelmaan lähtemisen motiivina ei ole löytää kumppani vaan saada näkyvyyttä uralle.

Vierailija
491/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, siis tähän ohjelmaan lähtemisen motiivina ei ole löytää kumppani vaan saada näkyvyyttä uralle.

Jep. Tajusit idean

Vierailija
492/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al on kyllä "hellyyttävä", kun on niin naiivi. Jos ilmeet on näyttelyä, niin on kyllä huippunäyttelijä! Vaikuttaa kyllä siltä, että on aidosti "pihalla".  Eikä sovi "aikuisen naisen" kumppaniksi. 

Vierailija
493/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Al on kyllä "hellyyttävä", kun on niin naiivi. Jos ilmeet on näyttelyä, niin on kyllä huippunäyttelijä! Vaikuttaa kyllä siltä, että on aidosti "pihalla".  Eikä sovi "aikuisen naisen" kumppaniksi. 

Tämä! Al on aivan liian lapsenomainen vielä, mutta hetken kun kasvaa niin asia ok. Hän ei ole ilkeä eikä halua kenellekään pahaa - ja sinänsä se on virkistävää tässä ohjelmassa.

Vierailija
494/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Al on aivan liian lapsenomainen vielä, mutta hetken kun kasvaa niin asia ok. Hän ei ole ilkeä eikä halua kenellekään pahaa - ja sinänsä se on virkistävää tässä ohjelmassa.

Al on ollut positiivinen yllätys. Pidin ensivaikutelman jälkeen sitä itsekkäänä pelimiehenä. Se onkin hyväsydäminen ja harvinaisen aito. Joo, hyvin lapsenomainen on, ei vielä valmis tiiviiseen parisuhteeseen. Kehityskelpoinen kyllä, Sam sanoi hyvin, että soita kymmenen vuoden päästä. :)

Vierailija
495/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi olla nauramatta tolle Olivian mutrusuiselle: mä oon nyt niin pahalla tuulella. Se on tosiaan ku uhmaikänen kakara. Helposti pystyn kuvitteleen sen lattialla potkimassa ja takomassa nyrkeillä, byyyäääääh!

Vierailija
496/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitch on kyllä ihan käsittämättömän hyvännäköinen nuori mies. Mitä hän tekee työkseen, onko hän miesmalli tai jotain vastaavaa? En oikein ymmärrä, miksi hän ylipäätään haki ohjelmaan, kun hän vielä suhtautui niin skeptisesti koko formaattiin.

Vierailija
497/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitch on kyllä ihan käsittämättömän hyvännäköinen nuori mies. Mitä hän tekee työkseen, onko hän miesmalli tai jotain vastaavaa? En oikein ymmärrä, miksi hän ylipäätään haki ohjelmaan, kun hän vielä suhtautui niin skeptisesti koko formaattiin.

https://9now.nine.com.au/mitch-eynaud

On osa-aikainen malli. Introverttiys tuli kyllä selväksi. Kivan olonen heppu, mun makuun liian nätti, Brent on mun lemppari noista, myös luonne, ei pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
498/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://9now.nine.com.au/mitch-eynaud

On osa-aikainen malli. Introverttiys tuli kyllä selväksi. Kivan olonen heppu, mun makuun liian nätti, Brent on mun lemppari noista, myös luonne, ei pelkkä ulkonäkö.

Kiitos kommentista ja linkistä.

Vierailija
499/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin julkisuuden takia hänkin.

Lisää mallin töitä kenties tai muuta vastaavaa.

Vierailija
500/1446 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi olla nauramatta tolle Olivian mutrusuiselle: mä oon nyt niin pahalla tuulella. Se on tosiaan ku uhmaikänen kakara. Helposti pystyn kuvitteleen sen lattialla potkimassa ja takomassa nyrkeillä, byyyäääääh!

Se Olivian tekonauru läheisriippuvuudelle oli niin yli näytelty että huhuhuh!

Jackson oli tyytyväinen vuorokauden erosta, Olivia taas näytti ahdistuneelta ja purki harmistuksensa Jacksoniin heti kun tämä tuli takaisin.

Olivia haluaa määrätä ja uhriutuu jos se ei onnistu.