Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Vierailija kirjoitti:
Voi Russell parka... miten jostakin tuleekin tuollainen? Hän taitaa vain olla aivan liian outo parisuhteeseen. Tai sitten pitäisi löytää samalla tavalla outo nainen jostain... ja tuskin ihan helpolla löytyy. Oikean kumppanin kanssa olisi varmasti ihannepuoliso hänkin.
Russell on hyväntahtoinen ja luotettava, mutta varsin erikoinen. Yhtä erikoinen omisi sopiva hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten nuo ihmiset voivat ottaa niin raskaasti sen, että eivät uuden puolisonsa mielestä ole ULKONÄÖN puolesta ensimmäisiä järjestyksessä. Eri asia, jos olisivat itse valinneet toisensa, mutta valinnanhan ovat tehneet asiantuntijat. Minusta on ihan fine, että ulkoisesti joku toinen voi viehättää enemmän, mutta jokainen järkevä aikuinen tajuaa, että loppujen lopuksi ratkaisevaa on kokonaisuus, josta ulkonäkö on pieni osa.
En minä ainakaan haluaisi, että siippa valehtelisi minun olevan kaunein maailmassa, kun itsekin tiedän, että en ole. Voi hohhoijaa. Draamaa, draamaa...
Minä kyllä ymmärrän. Tottakai sitä haluaisi olla toiselle se kaunein. Yleensä, kun on rakastunut, niin se oma kumppani on kaikista kaunein/komein.. Pat sanoi niin ihanasti, että ei näe muita, kun on parisuhteessa. <3
..... kun on rakastunut...... Sepä se, nuohan eivät ole olleet rakastuneita naimisiin mennessään vaan tapasivat ensimmäisen kerran vasta alttarilla.
No kyllä tuo nainen vaikuttaa olevan jo rakastunut tuohon Bryceen. (Tai ainakin vahvasti ihastunut). Siksi ymmärrän hyvin, että loukkaantui. Tottakai sitä haluaa olla toiselle kaunein, itsekin laittoi Brycen ykköseksi.
Tämä on juuri se ongelma nykypäivänä. Ei edes yritetä ymmärtää muita
Bryce kekkuloi ihanan kotoisasti alushousuissa. Budgy smuggler -uikkareihin tottuneet aussit ovat tässä mielessä niin rentoja (esim. Love Islandissa nähty) verrattuna esim. jenkkeihin joilla pitää olla löysät verkkarit saunassakin, ettei vaan mitään vahingossakaan näy...
Oliko se noidan nimi Rebecca ? Kylmät tai kovat kasvo piirteet. Ei tainnut edes paljon halailla puolisoaan. Kova oli aukomaan päätään. Olisi sopinut hyvin sen kundin kanssa jolla vaalennettu tukka. Tämä ohjelma todellakin parempi kuin suomen. Miehet näytti tunteensa mikä oli herkkää katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Rolex-setäkin meni vaikeaksi, kun morsio rankkasi Jaken ykköseksi. Siinäpä näkee, että ei ne lambourghinit ja rolexitkaan aina takaa suosiota.
Aika raakoja tehtäviä näin tuoreille pareille. Parit eivät ole vielä niin vahvoja, että kestäisivät arvostelua ulkonäöstä varsinkaan.
Kun eihän sillä ole oikeasti väliä parisuhteessa , minkä väliset hiukset sinulla o n, tai jokin takapuolen koko.
Becillä paistaa päänahka jakauksesta :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko se noidan nimi Rebecca ? Kylmät tai kovat kasvo piirteet. Ei tainnut edes paljon halailla puolisoaan. Kova oli aukomaan päätään. Olisi sopinut hyvin sen kundin kanssa jolla vaalennettu tukka. Tämä ohjelma todellakin parempi kuin suomen. Miehet näytti tunteensa mikä oli herkkää katsottavaa.
Samaa mieltä, että Bec ja "kusiblondi" -Sam olisivat ansainneet toisensa. Voisivat sitten kilpaa nälviä toisiaan.
Jake ansaitsee paljon parempaa. Kuin myös Cocokin.
Onko nuo siis 2 kk tuolla talossa ja pois työstään? Ja ne kaksi äitiä 2 kk pois pienten lastensa luota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolex-setäkin meni vaikeaksi, kun morsio rankkasi Jaken ykköseksi. Siinäpä näkee, että ei ne lambourghinit ja rolexitkaan aina takaa suosiota.
Aika raakoja tehtäviä näin tuoreille pareille. Parit eivät ole vielä niin vahvoja, että kestäisivät arvostelua ulkonäöstä varsinkaan.
Kun eihän sillä ole oikeasti väliä parisuhteessa , minkä väliset hiukset sinulla o n, tai jokin takapuolen koko.
On raakoja, mutta alkuvaiheessahan mahdollista kumppania juurikin raakataan ulkoisten avujen perusteella, koska ei syvemmällä tasolla vielä tunneta. Tämä on ihan normaalia ja sanoisin, että ihmiselle "lajityypillistä".
Sam halusi koko ajan haastaa riitaa. Jotenkin tuli narsistinen fiilis kundista. Oliko tuo Rebecca loppujen lopuksi kiinnostut kundista jolla olisikin ollut tyttöystävä ohjelman ulkopuolella. Sehän kundi näytti kyllä tunteensa. Jotenkin surullinen. Tuo R on myös arjessa varmaan samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo siis 2 kk tuolla talossa ja pois työstään? Ja ne kaksi äitiä 2 kk pois pienten lastensa luota?
Miksi eivät olisi? Ei kai se mitenkään tavatonta ole? Kyllä ne piltit hengissä selviävät hetken ilman mammojaankin.
Cameronia taitaa hiertää Samanthan lapset. Mies ei vain halua toisen miehen lapsia elätettäväkseen.
Katsoin koko sarjan Katsomosta. Mun suosikit ovat Kerry ja Johnny. Todella viihdyttävä ohjelma; saa itkeä ja nauraa sarjan twisteille. Upeat puitteet, mielenkiintoisia osallistujia, reipasta menoa ja meininkiä. GREAT!
Valitettavasti ei istu meidän pieneen Suomeemme noin riehakas, mutta niin välitön ja huoleton meininki. Ja, mitkä maisemat, mikä luonto! Pakko matkustaa Ausseihin, kun en ole käynyt eikä ole edes kiinnostanut. Nyt kiinnostaa, ohjelma oli myös erittäin hyvin tehty matkailumainos.
Kun on noi nimet hakusessa kirjoitti:
Nimilistaa, mutta jos haluat ummistaa silmäsi kuinka sitten kävikään Älä avaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Married_at_First_Sight_(Australian_season…
Minäkin tiedän lopputuloksen plus googletin parien viimeisimmät kuulumiset. MUTTA. EN kerro mtn. Nauttikaa ohjelmasta!
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten nuo ihmiset voivat ottaa niin raskaasti sen, että eivät uuden puolisonsa mielestä ole ULKONÄÖN puolesta ensimmäisiä järjestyksessä. Eri asia, jos olisivat itse valinneet toisensa, mutta valinnanhan ovat tehneet asiantuntijat. Minusta on ihan fine, että ulkoisesti joku toinen voi viehättää enemmän, mutta jokainen järkevä aikuinen tajuaa, että loppujen lopuksi ratkaisevaa on kokonaisuus, josta ulkonäkö on pieni osa.
En minä ainakaan haluaisi, että siippa valehtelisi minun olevan kaunein maailmassa, kun itsekin tiedän, että en ole. Voi hohhoijaa. Draamaa, draamaa...
En aliarvioi mielipiteitänne, kun sanon: Ei kannata sotkeutua "lillukanvarsiin". Parisuhteessa, varsinkin alussa, pieni "valkoinen valhe" voi olla ihan paikallaan. Toisaalta, tässä sarjassa haetaan draamaa ja ohjelma vaikuttaa varsin käsinkirjoitetulta. Ohjelma on kuitenkin niin viihdyttävä katsottavaa etten takerru mihinkään mitä näen. Ihmiset draamailkoot/Down Under: me voimme pitää hauskaa.
Australaian naiset on järkyttäviä tylyjä ja diivoja. En ymmärrä miten joku mies vois tulla toimeen australialaisen naisen kanssa. Oon katsonut sitä ohjelmaa.
Kiltti mies kirjoitti:
Australaian naiset on järkyttäviä tylyjä ja diivoja. En ymmärrä miten joku mies vois tulla toimeen australialaisen naisen kanssa. Oon katsonut sitä ohjelmaa.
Yleistys. Onhan ohjelmassa myös fiksuja naisia eikä tämä ohjelma ole mikään läpileikkaus aussinaisista.
https://www-dailymail-co-uk.translate.goog/tvshowbiz/article-9361721/Ma…
Nämä aidan yli hyppivät pitäisi pudottaa heti, eikä jäädä vain jonkun julkisuuden vuoksi.
Coco ja Cameron.
Vierailija kirjoitti:
Nämä aidan yli hyppivät pitäisi pudottaa heti, eikä jäädä vain jonkun julkisuuden vuoksi.
Coco ja Cameron.
Toisaalta olisi jännä sellainenkin formaatti, että ns. "asiantuntijat" valitsisivat parit ja sitten koko sakki heitettäisiin keskenään oleilemaan jonnekin suljettuun kommuuniin kuukaudeksi ja katsottaisiin löytävätkö ns. "oikeat parit" toisensa. Lopuksi voisivat sitten päättää haluavatko naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Coco ja Cameron.
Ihmiset ovat ihmisiä. Ja jos on vetovoimaa, sitä ei vaan voi vastustaa.
Voi Russell parka... miten jostakin tuleekin tuollainen? Hän taitaa vain olla aivan liian outo parisuhteeseen. Tai sitten pitäisi löytää samalla tavalla outo nainen jostain... ja tuskin ihan helpolla löytyy. Oikean kumppanin kanssa olisi varmasti ihannepuoliso hänkin.