Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
21/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä miten se hevosnaamainen ja -hampainen muija  koko ajan mollaa Jakea (sitä söpöä futaria). Jake on aivan ihana ja yrittää ja tämä muija ei tajua, että on saanut omaa tasoaan paljon (!!!!!!) komeamman miehen. Katsoisi peiliin ja pitäisi turpansa kiinni.

Vierailija
22/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrickilla on aivan ihanat silmät ja kaunis hymy. Pidän myös hänen ujoudestaan ja vilpittömyydestään.

Joskus vain mietityttää mitä tuollaisista elämänsä ajan hyljeksityistä ihmisistä kuoriutuu, kun he saavat sen ensimmäisen kumppanin ja sitä myötä itseluottamuusbuustin. Alkaako sieltä kuoriutua kaikki vuosien ja vuosikymmenten aikana mahdollisesti sisuksiin padottu katkeruus ja jopa viha ulos? Se hiukan hirvittäisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä miten se hevosnaamainen ja -hampainen muija  koko ajan mollaa Jakea (sitä söpöä futaria). Jake on aivan ihana ja yrittää ja tämä muija ei tajua, että on saanut omaa tasoaan paljon (!!!!!!) komeamman miehen. Katsoisi peiliin ja pitäisi turpansa kiinni.

Bec on ihan kauhea Jakea kohtaan. Ehdoton inhokki tällä kaudella. Jake on niin komea ja vaikuttaa tosi symppikseltä. Bec on kylmä ja ilkeä, luulee itsestään liikaa.

Vierailija
24/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on lempparit ja inhokit selvillä?

Suosikkiparit: Brett ja Booka sekä Melinda ja Patrick

Inhokit: Bec, Sam, Coco ja Cameron

Vierailija
25/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi nainen on kyllä noita. Ei pussaile , eikä halaile. Syyttelee sitä yhtä pariskuntaa tai miestä. Eikä ole mikään kaunis edes itse. Alttarilla tuomitsi jo miehen. 

Vierailija
26/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi melkein kaikki naiset on ylitäyttäneet naamansa jollain botoxeilla ja fillereillä? Kamalan näköistä. Se kokematon tanssijatyttö erottuu edukseen luonnollisen näköisenä.

Vierailija
27/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samilla ottaa koville, kun Coco pitää Russellia häntä mukavampana ihmisenä. Hah hah haa!! Ihan oikein tuolle laardipyllylle, kun itse tylyttää koko ajan Cocoa.

Coco ei ole suosikkini, mutta silti Sam kohtelee häntä todella töykeästi. Sam olisi ansainnut jonkun läskin ja tatuoidun lähiömuijan eikä mitään fitnesspimua.

Vierailija
28/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi nainen on kyllä noita. Ei pussaile , eikä halaile. Syyttelee sitä yhtä pariskuntaa tai miestä. Eikä ole mikään kaunis edes itse. Alttarilla tuomitsi jo miehen. 

Tarkoitatko myös Jaken "h ev os naa ma"-mo rsiota? On kyllä ra sit ta va ä m mä.

Vierailija
29/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi melkein kaikki naiset on ylitäyttäneet naamansa jollain botoxeilla ja fillereillä? Kamalan näköistä. Se kokematon tanssijatyttö erottuu edukseen luonnollisen näköisenä.

Belinda on luonnonkaunis ja raikas ilmestys noiden nuorten fillerinaisten joukossa. Hän muistuttaa hieman Sanna Marinia, etenkin hääpäivänään.

Vierailija
30/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo Brett on löydetty? Ja miten voi olla sinkku? Kuin Robin Williams olisi syntynyt komeampana versiona (muskettisoturi-edition) uudelleen maan pinnalle. Siis wau!!! Olen ehkä hiukan rakastunut <3

Vierailija
31/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten nuo ihmiset voivat ottaa niin raskaasti sen, että eivät uuden puolisonsa mielestä ole ULKONÄÖN puolesta ensimmäisiä järjestyksessä. Eri asia, jos olisivat itse valinneet toisensa, mutta valinnanhan ovat tehneet asiantuntijat. Minusta on ihan fine, että ulkoisesti joku toinen voi viehättää enemmän, mutta jokainen järkevä aikuinen tajuaa, että loppujen lopuksi ratkaisevaa on kokonaisuus, josta ulkonäkö on pieni osa.

En minä ainakaan haluaisi, että siippa valehtelisi minun olevan kaunein maailmassa, kun itsekin tiedän, että en ole. Voi hohhoijaa. Draamaa, draamaa...

Vierailija
32/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten nuo ihmiset voivat ottaa niin raskaasti sen, että eivät uuden puolisonsa mielestä ole ULKONÄÖN puolesta ensimmäisiä järjestyksessä. Eri asia, jos olisivat itse valinneet toisensa, mutta valinnanhan ovat tehneet asiantuntijat. Minusta on ihan fine, että ulkoisesti joku toinen voi viehättää enemmän, mutta jokainen järkevä aikuinen tajuaa, että loppujen lopuksi ratkaisevaa on kokonaisuus, josta ulkonäkö on pieni osa.

En minä ainakaan haluaisi, että siippa valehtelisi minun olevan kaunein maailmassa, kun itsekin tiedän, että en ole. Voi hohhoijaa. Draamaa, draamaa...

Minä kyllä ymmärrän. Tottakai sitä haluaisi olla toiselle se kaunein. Yleensä, kun on rakastunut, niin se oma kumppani on kaikista kaunein/komein.. Pat sanoi niin ihanasti, että ei näe muita, kun on parisuhteessa.

Vierailija
33/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kamera kuvaa sitä noitaa , kun kaikki istuvat sohvalla. Veemäinen hymy. Nauttii ihan hirveästi kun toisia sattuu. No mitäs itse teki ? Kova tuomitsemaan muut , mutta eipä ole itse mikään puhdas pulmunen. 

Vierailija
34/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän. Tottakai sitä haluaisi olla toiselle se kaunein. Yleensä, kun on rakastunut, niin se oma kumppani on kaikista kaunein/komein.. Pat sanoi niin ihanasti, että ei näe muita, kun on parisuhteessa. <3

Tuo on tietysti ideaali ja Patrick sattuu olemaan aidosti rakastunut. Aina ei kuitenkaan menen näin ja aikuisena senkin voi hyväksyä. Ei jonkun toisen ulkonäön ihailu  tarkoita sitä, että on valmis dumppaamaan oman puolisonsa.

Vierailija
35/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän. Tottakai sitä haluaisi olla toiselle se kaunein. Yleensä, kun on rakastunut, niin se oma kumppani on kaikista kaunein/komein.. Pat sanoi niin ihanasti, että ei näe muita, kun on parisuhteessa. <3

..... kun on rakastunut...... Sepä se, nuohan eivät ole olleet rakastuneita naimisiin mennessään vaan tapasivat ensimmäisen kerran vasta alttarilla.

Vierailija
36/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex-setäkin meni vaikeaksi, kun morsio rankkasi Jaken ykköseksi. Siinäpä näkee, että ei ne lambourghinit ja rolexitkaan aina takaa suosiota.

Vierailija
37/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rolex-setäkin meni vaikeaksi, kun morsio rankkasi Jaken ykköseksi. Siinäpä näkee, että ei ne lambourghinit ja rolexitkaan aina takaa suosiota.

Jo ja Jake olisivat täydellinen pari. Kaunein ja komein.

Vierailija
38/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..... kun on rakastunut...... Sepä se, nuohan eivät ole olleet rakastuneita naimisiin mennessään vaan tapasivat ensimmäisen kerran vasta alttarilla.

No kyllä tuo nainen vaikuttaa olevan jo rakastunut tuohon Bryceen. (Tai ainakin vahvasti ihastunut). Siksi ymmärrän hyvin, että loukkaantui. Tottakai sitä haluaa olla toiselle kaunein, itsekin laittoi Brycen ykköseksi.

Tämä on juuri se ongelma nykypäivänä. Ei edes yritetä ymmärtää muita

Vierailija
39/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Brett on sinkku? Ihana tyyppi. Onkohan hänessä sitten joku piilevä valuvika?

Vierailija
40/1446 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belinda On minusta kaunein mukana olevista ( kauden 2021 ) naisista.

Vaikka pitää itseään kikkurapäisenä aidanseipäänä.

Hiukset ja ulkonäkö on todella vau !, kaunis nainen.

Se kiusaamis-juttu kouluaikana oli järkyttävä, ja luulenkin, että kyse on ollut kateudesta.