Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika raiskasi sammuneen tyttöystävänsä koulun päättäjäisjuhlissa

Vierailija
03.06.2023 |

Nuoripari juhli koulujen päättäjäisiä: Illan lopussa poika raiskasi sammuneen tyttöystävänsä
Poika raiskasi sammuneen tyttöystävänsä koulun päättäjäisjuhlissa. Vuotta myöhemmin sama poika raiskasi samoin tyttöystävän kaverin.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009597279.html

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä kehdataan syyllistää uhria, joka on vielä lapsi? 😮

Vierailija
62/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskarit ovat yhteiskunnan alhaisinta kastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan on mennyt?

Vierailija
64/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan olisi pahantekijän kanssa, jos pahat aikeet ilmenisi heti. Ne saattaa valmistella tekoja pitkään. Esittää ihmistä jotta pääsevät lähelle.

Sitten.

Väkivallalle on ominaista yllätyksellisyys. Tekijälle se ei ole yllätys, uhreille kyllä. Kun se osasi esittää normaalia. Tai laittoi huonon käytöksen hassuttelun tai epähuomion syyksi.

Pahassa maailmassa täytyy olla valppaana.

Vierailija
65/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kokoomusnuori? Sehän meinaan kuuluu niitten kulttuuriin.

Yliedustus näissä rikoksissa kuuluu eri kulttuuriin poliisin tilastojen mukaan.

Perussuomalaiseen kulttuuriin.

Väärin meni edelleen.

-Ulkomaiden kansalaisista etenkin irakilaiset ja afganistanilaiset ovat seksuaalirikostilastoissa yliedustettuina.-

Keskusrikospoliisi

Vierailija
66/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimetkin raiskaa, se on ihan luonnollista toimintaa. Sinisorsatkin on oikeita joukko- ja sarjaraiskareita, mutta silti niin kivoja.

Eläimet hankkii itse ruokansa. Ihmiselukat loisii rahaa Kelalta.

Vierailija
67/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaa" päihtyä tiedottomaan tilaan kun miehiä lähellä. Ylipäätään kannattaa päihtyä tiedottomaan tilaan, "fiksua" toimintaa minkä tahansa ikäiseltä. Muut kyllä huolehtivat sinusta....eiku.

Ainakin mun kumppani torppaa mun lähentelytkin jos oon ollut liian kännissä ja koittaa laittaa vaan nukkumaan, saati että kävis panemaan mua tiedottomana.

Muistaakseni jo ala-asteella vanhemmat opetti ja painotti, että kaverista pidetään huolta.

Vierailija
68/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin meni edelleen.

-Ulkomaiden kansalaisista etenkin irakilaiset ja afganistanilaiset ovat seksuaalirikostilastoissa yliedustettuina.-

Keskusrikospoliisi

Ne tekee tärkeää feminisminvastaista työtä.

Vierailija
69/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kaveri on voinut hätäpäissään keksiä että joutui raiskatuksi kun seksi kaverin poikaystävän kanssa on tullut ilmi muille ja alkanut kaduttaa. Outoa myös tyttöystävä jatkoi suhdetta väitetyn raiskauksen jälkeen. Noh tuomiot on annettu..

Vierailija
70/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin meni edelleen.

Keskusrikospoliisi

Kyllä, mutta PALJON tätä harrastaa myös Matti Meikäläiset. Miehet ylipäänsä. Pelottavaa, sairasta.

Vierailija
71/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaa" päihtyä tiedottomaan tilaan kun miehiä lähellä. Ylipäätään kannattaa päihtyä tiedottomaan tilaan, "fiksua" toimintaa minkä tahansa ikäiseltä. Muut kyllä huolehtivat sinusta....eiku.

Ainakin mun kumppani torppaa mun lähentelytkin jos oon ollut liian kännissä ja koittaa laittaa vaan nukkumaan, saati että kävis panemaan mua tiedottomana.

Muistaakseni jo ala-asteella vanhemmat opetti ja painotti, että kaverista pidetään huolta.

Öööh lähentelet kumppaniasi kännissä? Miksi ihmeessä?

Vierailija
72/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyttöystävää tai vaimoa voi raiskata.

Vierailija
73/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttikö väkivaltaa?

Se on väkivaltaa.

Sama teko ei voi olla väkivaltaa yhdessä tilanteessa ja toisessa seksiä.

Jos pidetään väkisin paikallaan, se ymmärretään väkivallaksi. Mutta kun LISÄKSI on seksuaalinen motiivi, se onkin vain poikien leikkiä.

Vierailija
74/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää puolesta, että vieläkään kaikkien päähän ei ole iskostunut, mitä SUOSTUMUS on. Ennen vanhaan inkkelitkin "saivat" (suomeksi: ottivat kysymättä, varastivat väkisin) "seksiä", kun juottivat (teini)tyttöjä sammumiseen asti. Ihme kaksinaismoralismia sekin, että suureen ääneen julistetaan passiivisten lahnojen ja meritähtien olevan epätoivottuja sängyssä, kun eivät suostu p*rnossa nähtyihin sirkustemppuihin, mutta sitten vetelää, sammunutta ja päihtynyttä voi "panna" (nykysuomeksi: r*iskata)

Ennen oli kaikki paremmin. Nykyään lumihiutaleet vetää herneen nenään kaikista pikkujutuistakin. Kyllä kännipanot ovat ihmislajin jatkumisen perusedellytys. Aika harva (mies tai nainen) on sellainen, että sen kanssa viitsisi kukaan selvin päin olla silleen. Ilman viinaa ihmiskunta olisi jo sukupuutossa!

Kyllä meillä harrastetaan seksiä ihan kummankin yhteisymmärryksessä ja kumpikin nauttii (ihan selvinpäin 😱).

Kuka saa mitään iloa jos toinen on taju kankaalla?

Oot oksettava.

Vierailija
75/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä kehdataan syyllistää uhria, joka on vielä lapsi? 😮

Outo kommentti. Tekijäkin oli vielä lapsi, mutta ei se hänen vastuutaan poista. Uhrin syyllistämisessä taas ei olisi mitään järkeä, vaikka olisi ollut aikuinen.

Vierailija
76/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tyttöystävää tai vaimoa voi raiskata.

Raiskaus avioliitossa muutettiin rangaistavaksi Suomessa jo vuonna 1994.

Tyttöystävälläkin on ihmisoikeudet eikä sinulla ole aikeutta tehdä mitään vastoin hänen tahtoaan.

Vierailija
77/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävän kaveri on voinut hätäpäissään keksiä että joutui raiskatuksi kun seksi kaverin poikaystävän kanssa on tullut ilmi muille ja alkanut kaduttaa. Outoa myös tyttöystävä jatkoi suhdetta väitetyn raiskauksen jälkeen. Noh tuomiot on annettu..

Voi olla mutta väkivaltaisista ja alistavista suhteista on myös hyvin vaikea irtautua aikuisenkin, saati sit teinin.

Ex kuristi mua ja kun sain sen potkittua mun päältä, niin laitoin sen vaan nukkumaan ja menin itse lattialle. Seuraavana päivänä totesin vaan kiltisti että "jospa et kuristelis enää".

Näistä on vaikea puhua ja niitä on vaikea myöntää edes itselleen.

Vierailija
78/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaat harrastavat yhteisymmärryksessä seksiä yleisesti. Usein mukana on suuseksi ja anaaliyhdyntäkim. Median kertoessa raiskauksista voi saada kuvan siitä, että ne olisivat tuon ikäisten seksissä tavanomaista. Valtaosa seksistä tapahtuu kuitenkin täysin yhteisymmärryksessä ja kummankin halusta.

Vierailija
79/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin poika saa vielä ministeri paikan suomen hallituksesta.

Vierailija
80/96 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitaanko näitä tekijöitä siksi niin lepsusti, että laeista päättävät epäilevät joko itsensä tai jälkikasvunsa voivan syyllistyä samanlaiseen tekoon. Pitävät kai ihan inhimillisenä, että saattaa joskus v a h i n k o käydä.