Suolihuuhtelupussi apua!
Mä olen kovaan ummetukseen käyttänyt suolihuuhtelua mikä on oikeasti helpottanut mun oloa. Noin 2x vuodessa. Nyt nää suolihuuhtelupussien päät jotka laitetaan peräaukkoon on sellaisia pehmeitä ja en saa tungettua sitä sisään. Olisko jollain vinkkiä missä huuhtelussa olis kovempi pää? Sellainen minkä saa tungettua ilman että taipuu?
Kommentit (11)
Joo sen olen kokeillut jo. Ei toimi.
Pyydä naapurin Penttiä ensin öljyämään ja sitten peneroitumaan aunukseesi. Sitten holahtaa kyllä.
Tietoa on.
Joapa siirryt ihan ulostuslääkkeisiin. Ja onko tullut mieleen hoitaa se itse syy oireiden sijaan?
Ulostus lääkkeet ovat tosi huonoja mun vatsalle. Ongelma on kuitenkin hetkellinen joten helpompi hoitaa pelkällä vedellä kuin sillä että syö jotain. Olen testannut. Ja kyllä olen hoitanut muutenkin. Tämä on harvinainen ongelma joten toivoisin että saisin apua asiaan johon kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Ulostus lääkkeet ovat tosi huonoja mun vatsalle. Ongelma on kuitenkin hetkellinen joten helpompi hoitaa pelkällä vedellä kuin sillä että syö jotain. Olen testannut. Ja kyllä olen hoitanut muutenkin. Tämä on harvinainen ongelma joten toivoisin että saisin apua asiaan johon kysyin.
Lääkäriin. Sieltä saa apua harvinaisiin ongelmiin.
0/5
Joo olen käynyt myös lääkärissä :) ja mitään ongelmaa ei ole. Tarvitsen vain peräruiske en jonka saan työnnettyä tuonne peppuun.
Uusi ihminen suolistopuhdituksen kautta
Imuri ahteriin ja vettä
Onemed- suolihuuhtelupussin pää menee hyvin peräaukkoon.
(Pussissa lukee REF 61001). Tätä myyvät monet apteekit ja esim. Ruohonjuuri.
Kannattaa pitää alussa kiinni siitä päästä mahdollisimman lähellä peräaukkoa kun sen sinne työntää. Jos pitää tässä vaiheessa kiinni kaukaa niin laittaminen on vaikeaa.
Rassaat sitä ensin jollain harjanvarrella niin eiköhän ala menemään