Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti, jolla on kiittämätön 12-vuotias, vastaa kysymyksiin!

Vierailija
06.12.2006 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kamalaa se, että äiti on tyytymätön lapseensa. Lasta ei hyväksytä, vaan oikeus olemiseen on ansaittava äidin persettä nuolemalla. Murkut tekevät asioita omalla tavallaan, miksi pitäisi viedä nolot kutsut? Miksi pitää hoitaa pienempiä - ei se lapsen tehtävä ole vaan vanhempien. Murkut kaipaavat omaa rauhaa ja sitä ei teillä taida olla.

Vierailija
42/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu mm. vieläkin samaa huonetta sisarustensa kanssa vaikka omaankin olisi mahdollisuus

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tuo on normaalia murrosikään liittyvää juttua. ei sinun tarvitse rikoksia suosia, eikä hyväksyä, mutta minua nauratti kirjoituksesi, että 12v raahautui lenkille teidän kanssa ym ym...Pakotitko oikeasti? Mahtoi nuori hävetä, sillä se häpeäminen on yksi murrosikään kuuluva juttu....

Vierailija
44/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asioissa arvostat häntä ja ennenkaikkea, mistä olet ylpeä lapsessasi?

Vierailija
45/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
46/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin älyä ja taitoa löytyy. Hän voi päästä tosi pitkälle elämässään, mutta se voi tapahtua hyvässä tai pahassa.

ap

Vierailija
47/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei poika ole käynyt meidän kanssa lenkillä, minä en ensinkään enkä ollenkaan lenkkeile!

Syksyllä hän lopetti urheiluharrastuksensa, josta hänellä on muistona varmaan lähes sata mitalia ja pokaalia vitriinissä (en ihan oikeasti ole laskenut).

ap

Vierailija
48/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon vanhempia, jotka antavat lastensa pelata jopa yöllä. Kunhan saavat olla ITSE rauhassa.

Vierailija
49/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

murkkuikäinen tarvitsee konfliktia ja aikuisten tehtävä on tarjota se... olla just niitä kurjia paskoja, joita vastaan voi kapinoida, muuten ei kehitykselle välttämätöntä murrosta ja sen tuomaa kehitystä tapahdu. vastuuta voit antaa pikkuhijlaa lisää ja kokeilla miten onnistuu, mutta muuten pysy tiukkana, ÄLÄ ala kaveriksi.

Vierailija
50/50 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi