Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Kirjoitin tänne aiemmin, että oon 99% varma, että Joonas pelastetaan (draaman kaaren vuoksi). Joko Neean, Mikaelan tai Sonjan toimesta. Omg, olin väärässä. En ymmärrä mitä Mikaela näkee Jussassa. Jos seuraavaksi tulee paripudotus, se on bye bye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Paulus on niin vaisu sviitin jälkeen???
Jotenkin mulla ollu muutenkin olo, että onko Paulus yhtä kiinnostunut kuin Elviira? Ulospäin näyttänyt koko ajan vähän vaisulta mm. treffeillä, vaikka puhuukin kiinnostuksesta. Sama taas tuolla sviitissä/sen jälkeen.
Elviira olis halunnut sviitissä enemmän?
Miksi juuri Sonjalle annettiin ensimmäisenä naisista valintavuoro? Oli selvää, että valitsee Samun. Jos olisi annettu Neean valita Sonjaa ennen, hän olisi saattanut valita jälleen Samun. Tai Mikaela olisi saattanut valita Samun, koska Jussan kanssa löivät hanskat tiskiin ja Samu-korttia ei ole katsottu. Tällöin Sonja olisi saattanut pelastaa Joonaksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma 20 v tytär poisti Tinderin ja kuulemma lopullisesti. Sanoi miesten viestien olevan kyllä sellasia,että ei sieltä etsitä kuin patjan lämmittäjää. On mieluummin yksin ja sanoi,että toivottavasti joku tulee vastaan ihan livenä vaik juoksulenkillä.
Tää oli ohi aiheen,mutta kuvastaa nykyaikaa,että ei ees etitä pysyvää,vaan vaihdetaan lennossa kiinnostuksen kohdetta ja mahdollisesti pyöritetään useampaa samanaikaisesti.Noin siinä käy naiselle tinderissä, kun tähtää niihin itseään tasokkaampiin chadeihin. Vaihtoehtoina on tyytyä samantasoiseen mieheen tai sitten lähteä chadin haaremiin. Toisaalta, tyttäresi voi hyvin vielä seuraavat 10v nauttia carusellista ja sitten 30v ottaa sen tylsän tavismiehen, jonka kanssa perustaa perhe. Sitten kunhan ne lapset on tehty, niin siinä 40v paikkeilla ero tulille ja takaisin chadien caruselliin.
? Et tainnut lukea viestiä. Tyttö siis EI halunnut lähteä karuselliin vaan poisti Tinderin.
Kurjaa että olet niin katkera, ettet edes halua lukea tytöstä jolla on moraali, tai et ainakaan suostu hyväksymään, että sellaisiakin tyttöjä löytyy vielä, yllättävän paljonkin.
Mun viesti analysoi enemmän tätä ilmiötä ja sopivasti piikitellen yleistämällä. Totta kai poikkeuksia löytyy. Miehet vain enenemässä määrin ymmärtää tämän ilmiön olevan totta ja siitä keskustellaan miesvaltaisilla keskustelupalstoilla ympäri maailmaa. Uskoisin että seurauksia on nähtävissä seuraavan 10-20 vuoden aikana etenkin länsimaisissa yhteiskunnissa. Ei yhdessä tapahtuvana, vaan pikkuhiljaa kumuloituvina asioina. Parisuhteet, seksi, deittailu kun ovat suurimmalle osalle ihmisistä elämässä merkittävä juttu, joten mikäli tällä saralla tapahtuu muutoksia entisiin aikoihin verrattuna, niin se ei voi olla näkymättä yleisellä tasolla erinäisissä yhteiskunnallisissa konteksteissa.
"Sopivasti piikittely" ei ehkä tunnu muista sopivalta, vaan usein menee yli ja tuntuu vain tosi kurjalta, ja sitten väittäisin et se tarkoitus menee rutkasti miinuksen puolelle. Jätetäänkö jo tuo chad nyt pois näistä viesteistä? Uskon että pointtisi on selvä.
Edistät asiaasi paremmin olemalla täysin asiallinen. Toisten pilkka sattuu aina kuitenkin myös omaan nilkkaan, ennemmin tai myöhemmin, eli ei ole sinunkaan etusi.
Koko palsta ja etenkin tämä ketju on täynnä asiatonta viestintää puolin ja toisin. En koe tarvetta taistella tuulimyllyjä vastaan ja ryhtyä asiallisen keskustelutyylin marttyyriksi. Jätetään chad heti pois kun palstamammat jättävät miesten inceliksi solvaamisen pois.
Vierailija kirjoitti:
Miro nyt vaan on ihana.
Aika näyttää onko Miro ns. jees jees-mies eli haluaa miellyttää vain kuulijaa.
Aika näyttää onko Miro ja Isabella liian samankaltaisia ja riittääkö se vakavaan parisuhteeseen. Ikänsä puolesta hyvä pari.
Mirossa jopa jotain samaa näköä, kuin ulosjoutuneelta isabellan ex-parissa Alissa. Miro voisi olla vaikka Alin pikkuveli.
Jokatapauksessa Miro puhuu järkeviä ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa Joonaksen puolesta, mutta Joonas pelasi korttinsa vähän huonosti. Ihan kaikkea kun TV-lähetyksissä ei näytetä (leikataan osa pois), niin vaikea sanoa onko tämä totuus. Joonas on vähän hitaasti etenevä ja tässä ohjelmaformaatissa se kostautui. Kyllä Joonas toi taloon jutuillaan (poikien tarinatuokioissa) huumoria ja vaikutti ihan hauskalta vekkulilta. Voisin lähteä Joonaksen kanssa olusille. Uskon, että Joonas löytää oman kultansa, osa odottaa ehkä jo tapaamista.
Joonaksen putoamisen johdosta myös oma mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan vähän lässähti.
Toivottavasti talossa nykyiset parit laitettaisiin oikeasti koetukselle, sillä nyky meno on liian tasaista.
Se Jontun itse mainitsema kaamea esiintymiskammo varmaan osaltaan vaikutti siihen, että välillä hän näytti olevan jossain ihan eri planeetalla. Sitten tietysti kuukauteen mahtui jo hetkiä jolloin ei ehkä muistanut kameroiden valvovia silmiä ja olemuskin oli helpottuneempi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muiden miesten velttous ei tartu Miroon
Onneksi sentään villan naiset ovat aktiivisia ja tekevät aloitteita solkenaan!
Eiku naisethan ovat keskittyneet märisemään kuinka miehet eivät tee aloitteita ja anna huomiota naisille. Senhän pitäisi tosiaan mennä niin, että naisten ei tarvitse itse tehdä mitään, vaan odottaa miesten flirttiä, palvontaa ja huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tänne aiemmin, että oon 99% varma, että Joonas pelastetaan (draaman kaaren vuoksi). Joko Neean, Mikaelan tai Sonjan toimesta. Omg, olin väärässä. En ymmärrä mitä Mikaela näkee Jussassa. Jos seuraavaksi tulee paripudotus, se on bye bye.
Jussa pelasi hyvin kun kävi paljastamassa Mikaelalle Joonaksen suunnitelman sillä "tuuliviiri tulee puhumaan pelastusrenkaasta ja sä olet osa sitä" -puheellaan.
#VoittavaArpa
Eeeeeiiikä!!! Voi Joonas. Tästä tylsääkin aneemisemmasta haukoituskaudesta tulee vieläkin tylsempi. Kerrankin kun olis ollut potentiaalia kolmoisdraamaan ja sitä paisti Joonas vetelyydessään oli ihan viihdyttävä tyyppi. Ja komea!
Tyhmää, että Neean puheen alkaessa kamerat kääntyy heti zoomaamaan Eemiliä. Eli oliko tuotannolle pitänyt kertoa etukäteen, että Eemil tulee olemaan Neean valinta vai miten osasivat heti kuvata oikeaa ihmistä? Ja tuo kameran kohdistus pilaa jännityksen katsojiltakin.
Eli ilmeisesti saarelaiset käy huvimajassa ilmoittamassa valinnat etukäteen, jotta tuotanto osaa varautua? Tai sitten tuotanto kuulee mikeistä, jos parivalinnat sovitaan etukäteen naisten ja miesten chateista.
Olen myös melko varma, että valintajärjestyskin kerrotaan saarelaisille ennakkoon. Koska ikinä ei tule tilannetta, että joku häkeltyisi toisen valinnasta tai että joku joutuisi muuttamaan miettimänsä puheen, jos aiottu parivalinta viedään ennen omaa vuoroa. Ja nytkin miehet tiesivät, että Mikaela tulee viimeisenä valintavuorossa päättämässä Joonaksen kohtalon.
Eipä siis tarvii tätä sarjaa enää vaivautua seuraamaan, mielenkiinto meni.
-sama
Mikaelilla ei juuri vaihtoehtoja ollut valittavakseen. Jos olisi valinnut Joonaksen, niin se olisi lähtökohtasesti ollut kaveri-asteella, perhosia 0.
Kolmen kärki alkaa olla aika selvä. Paulus-Elviira, Niko-Josefiina, Samu-nainen (?).
Jos Isabella ja Miro pysyvät parina saarella, niin he tunkeutuvat kärki kolmikkoon Samun ja hänen parinsa tilalle. Näin ennustan.
Samu on sanonnut hänen pariinsa "diivaksi", liittyykö iltapukeutumiseen ja iltakampaukseen (bileissä). Samu kun itse tuntuu olevan rennompaa tyyliä, niin pukeutumisessa, kuin käyttäytymisessäkin.
Eiku naisethan ovat keskittyneet märisemään kuinka miehet eivät tee aloitteita ja anna huomiota naisille. Senhän pitäisi tosiaan mennä niin, että naisten ei tarvitse itse tehdä mitään, vaan odottaa miesten flirttiä, palvontaa ja huomiota.[/quote]
Mitä jos jätetään nyt tää vastakkainasettelu, oli ties kuinka mones kommentti samasta aiheesta. Jollain on ihan kunnon pakkomielle toistaa tätä.
Älkääs vielä huolestuko. Muistakaa, että joku aina palaa saarelle myöhemmin ja se on varmasti tällä kaudella Joonas 🙈 Silloinhan tilanne saattaa olla sellainen, että Miro ja Isabella ovat todenneet, että jatkavat vain ystävinä. Sitten saapuu Joonas...
Vierailija kirjoitti:
Samu on sanonnut hänen pariinsa "diivaksi", liittyykö iltapukeutumiseen ja iltakampaukseen (bileissä). Samu kun itse tuntuu olevan rennompaa tyyliä, niin pukeutumisessa, kuin käyttäytymisessäkin.
Samu on myöhemmin pyytänyt anteeksi tuota diiva-syytöstään.
Jussa pelasti itsensä, kun paljasti (juorusi) Mikaelalle Joonaksen varasuunnitelman.
Muuten Mikaela olisi todennäköisesti valinnut Joonaksen.
Jussasta ja Mikaelalsta tuskin tulee paria. Lomailu jatkuu.
Jussa pelasi korttinsa oikein. Hänhän kertoi Mikaelalle Joonaksen tulevan kohta juttelemaan ja aikoo käyttää Mikaelaa pelinappulanaan, jotta saisi jäädä saarelle. Veikkaan, että siksi Mikaela valitsi mielummin Jussan. Ja olettaa myös, että Jussa on oman perheensä suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Paulus on niin vaisu sviitin jälkeen???
Jotenkin mulla ollu muutenkin olo, että onko Paulus yhtä kiinnostunut kuin Elviira? Ulospäin näyttänyt koko ajan vähän vaisulta mm. treffeillä, vaikka puhuukin kiinnostuksesta. Sama taas tuolla sviitissä/sen jälkeen.
Joo, täällä myös samaa mietitty. Paulus on jotenkin outo Elvin kanssa. Vai voiko vaan olla sit olla luonteeltaan jotenkin tuollainen, onko ihastunut ja Elvin seurassa vähän sen takia hermostunut. Vai onko jonkin sortin ahdistus kuitenkin läsnä Pauluksella? Elviirakin kyl parinvalinnassa kihersi kuin pikkutyttö perusteluja antaessaan et toivon mukaan ovat vain hieman ujoja vielä keskenään.
Mut joo joka tapauksessa, Paulus on vähän sellainen persoona ettei siitä oikein ota selvää.
Kappas, Niko oli käynyt parturissa. Oli luopunut parrasta ja vaihtanut Eemilin viiksityyliin. Ja leijonanharjaakin oli kynitty lyhyemmäksi. Itse tykkäsin parrakkaasta tyylistä enemmän, se oli miehekkäämpi look.
Aikamoinen moka tuokin ja aivan anteeksiantamaton, jos ei olisi tajunnut korjata virhettään heti.