Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa vielä tämän klassikon ykköskaudelta?
Silloin nähtiin vaivaa eikä lojuttu vaakatasossa 24/7.
Ei helew.. olin unohtanut tän, huikea!
Aatelkaa mitä persoonia aikaisemmin ohjelmassa oli nykyisten tyhjäpäiden vastapainoksi.
Jep...en tykänny lopputuloksesta.
Jotenki tuntui myös, ettei kukaan ollut oma itsensä...no Miro oli.
Enää ei tarvitse tämän kauden osalta jännittää. Vain loppuratkaisu sitten 20. päivä kiinnostaa. Se matka sinne ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Appissa oli tänään aiemmin klippi Joonaksesta, mutta se katosi. Tai siis näkyi vain otsikko.
Nyt on lähes varmaa että se mikä siellä vilahti oli ennen aikojaan jakeluun livahtanut Joonaksen loppuhaastattelu. Tekijä saattoi jopa säikähtää kun meinasi spoilata tämän päivän shown ennalta.
Vierailija kirjoitti:
Joonas tippui pois saarelta!
Se oli Joonakselle tuplatappio. Oman putoamisen lisäksi hävisi Nikon kanssa lyömänsä vedon sviitin tapahtumista. Satanen on tuossa fiiliksessä iso raha.
Vierailija kirjoitti:
Sonja vaikuttaa epätoivoiselta ja Samu käyttää tuota tilannetta hyväkseen. Jotenkin epätervettä.
Voi ei. Nyt Sonja jarruja päälle. Samu ihan kuin pakon edessä "tunnusti" jotain mutta oikeesti ei halunnut mitään skaalaa käyttää eikä sanoa.
On tää vaan paska kausi. Mut pakko kattoo kun oma elämä on niin tylsää.
Ei helvetti muuten mitä paskaa tuo Samun musa :D
https://open.spotify.com/artist/62YbWz1f1pHc9OvGc0GQ52?si=fpPc0sf1QL2ZA…
Niin ja heti naureskeli muille miehille, et näin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja vaikuttaa epätoivoiselta ja Samu käyttää tuota tilannetta hyväkseen. Jotenkin epätervettä.
Voi ei. Nyt Sonja jarruja päälle. Samu ihan kuin pakon edessä "tunnusti" jotain mutta oikeesti ei halunnut mitään skaalaa käyttää eikä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa vielä tämän klassikon ykköskaudelta?
Silloin nähtiin vaivaa eikä lojuttu vaakatasossa 24/7.
Ei helew.. olin unohtanut tän, huikea!
Aatelkaa mitä persoonia aikaisemmin ohjelmassa oli nykyisten tyhjäpäiden vastapainoksi.
Muistan hyvin. Pauliina ja Ville, Anku ja Patrick, Veera ja Janne, Aura ja Jeffrey, "ananastukka" -kundi ym.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei tarvitse tämän kauden osalta jännittää. Vain loppuratkaisu sitten 20. päivä kiinnostaa. Se matka sinne ei niinkään.
Yksikään parinvalintailta ei ole tuonut yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Paulus on niin vaisu sviitin jälkeen???
Jotenkin mulla ollu muutenkin olo, että onko Paulus yhtä kiinnostunut kuin Elviira? Ulospäin näyttänyt koko ajan vähän vaisulta mm. treffeillä, vaikka puhuukin kiinnostuksesta. Sama taas tuolla sviitissä/sen jälkeen.
Olin jo iltapäivällä valmistautunut kehumaan Mikaelaa fiksuksi, mutta jääköön nyt vaikka seuraavaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appissa oli tänään aiemmin klippi Joonaksesta, mutta se katosi. Tai siis näkyi vain otsikko.
Tuo on selvä vinkki siitä, että Joonas putosi pettämättömästä pelastusoperaatiosta huolimatta.
Näinhän se oli. En viitsinut sitä otsikkoa tänne laittaa, ettei spoilaa. Mutta nyt tosiaan nähtiin, että Joonas lähti.
Mikaela alkoi ärsyttää...sen valinta...ihan kuin tuosta nyt mitään tulisi.
Möreällä äänellään katkerana mörisee taas huomenna.
Mut ihan sama mulle ja pian tippuvat.
Harmittaa Joonaksen puolesta, mutta Joonas pelasi korttinsa vähän huonosti. Ihan kaikkea kun TV-lähetyksissä ei näytetä (leikataan osa pois), niin vaikea sanoa onko tämä totuus. Joonas on vähän hitaasti etenevä ja tässä ohjelmaformaatissa se kostautui. Kyllä Joonas toi taloon jutuillaan (poikien tarinatuokioissa) huumoria ja vaikutti ihan hauskalta vekkulilta. Voisin lähteä Joonaksen kanssa olusille. Uskon, että Joonas löytää oman kultansa, osa odottaa ehkä jo tapaamista.
Joonaksen putoamisen johdosta myös oma mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan vähän lässähti.
Toivottavasti talossa nykyiset parit laitettaisiin oikeasti koetukselle, sillä nyky meno on liian tasaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Paulus on niin vaisu sviitin jälkeen???
Jotenkin mulla ollu muutenkin olo, että onko Paulus yhtä kiinnostunut kuin Elviira? Ulospäin näyttänyt koko ajan vähän vaisulta mm. treffeillä, vaikka puhuukin kiinnostuksesta. Sama taas tuolla sviitissä/sen jälkeen.
Kamerat pelottaa Paulusta olemaan se Elviiran kaipaama urosleijona.
Joonas tippui pois saarelta!