Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
MTV:llä mainostetaan, että uuden kauden rekry on nyt auki ja ohjelma kuvataan syksyllä Espanjassa.
Viime vuonnahan ohjelma alkoi poikkeuksellisesti jo kesäkuun alussa. Hyvä, että on palattu vanhaan ja tämä tuleva kausi tulee myöhemmin (kesän lopussa/alkusyksynä).
Sonjalla ja Samulla menee ainakin hyvin! Samu kertoi podcastissa että olivat Sonjan kanssa jutelleet oman ajan merkityksestä parisuhteessa. Samu kokee tarvitsevansa suhteessa paljon omaa aikaa, kun taas Sonja ei tarvitse. Lokakuussa on heidän vuosipäivä.
Jossu ja Joonas on tosiaan söpö pari. Hauska myös, että ainakaan Josefiina ei miettinyt saarella Joonasta ollenkaan romanttisessa mielessä, mutta sitten myöhemmin heidän välillään asiat muuttui romanttiseksi :) Toivottavasti juttu toimii! Ihana nähä Jossu niin onnellisena sen Niko-jutun jälkeen <3
kelju kelju kelju kelju jossu on kelju
Ei tuu kestää kun kummatkin sellaisia tuuliviirejä. Yhdessä pelkästään julkisuuden vuoksi.
Elviira ja Paulus näyttäisivät olevan edelleen yhdessä.
Ymmärtääkö joku miten toi love islandin viides kausi oikein menee, kun instagramissa mainostettiin jostain uudistuksesta? Kuvataan siis etukäteen syksyllä ja näytetään katsojille vasta myöhemmin... Olin oottanut niin kauan uutta kautta tästä ja nyt ei sitten näekkään vielä, tiedä sit milloin uus kausi tulee ihan telkkarista ja myös mtv katsomoon. Se että jaksot näytetään melkein reaaliajassa on ollut mun mielestä ainakin super kiva, mut nyt ei oo enää kivaa. Oon myös aina äänestänyt siellä äpissä kaikkia love island juttuja niin nyt niitäkään ei enää pysty tekemään :(
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö joku miten toi love islandin viides kausi oikein menee, kun instagramissa mainostettiin jostain uudistuksesta? Kuvataan siis etukäteen syksyllä ja näytetään katsojille vasta myöhemmin... Olin oottanut niin kauan uutta kautta tästä ja nyt ei sitten näekkään vielä, tiedä sit milloin uus kausi tulee ihan telkkarista ja myös mtv katsomoon. Se että jaksot näytetään melkein reaaliajassa on ollut mun mielestä ainakin super kiva, mut nyt ei oo enää kivaa. Oon myös aina äänestänyt siellä äpissä kaikkia love island juttuja niin nyt niitäkään ei enää pysty tekemään :(
On kyllä TODELLA typerä uudistus, kun nyt viedään pois reaaliaikaisuus ja katsojien vaikuttamismahdollisuus. Onko muiden maiden formaateissa nähty tällaista? Ihmetyttää, että on edes sallittua muokata formaattia näin radikaalisti.
Onko Suomen tuotanto mennyt paniikkiin ja tällä tavalla halutaan estää mahdolliset kohut? Voidaan helpommin leikata ohjelmasta pois, jos jonkun kilpailijan taustoista paljastuu epäasiallisuuksia eikä poistoja tarvitse enää selittää katsojille? Vai mikä tässä on syynä?
Ohjelma ei kyllä tunnu enää samalta, kun viedään se reaaliaikaisuus ja vaikuttamismahdollosuus pois. Käy kuten Tähdet tähdet -ohjelmalle, joka pilattiin sillä, että livet lopetettiin ja siirryttiin ennakkonauhoituksiin. Tunnelma latistui.
Miten nyt päätetään kuka/mikä pari tippuu? Ja kuka päättää ohjelman voittajaparin finaalissa? Tuotanto? Vai se pikkuinen paikallisista, tuotannosta ja läheisistä koostuva yleisö, joka seuraa finaalia? Paska uudistus.
Josefiina ja Joonas mennyt kihloihin
joonas ja josefiina saa vauvan
Helsingin Sanomissa iso juttu Josefiinan ja Joonaksen yhteisestä seikkailusta - ja vauvasta.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011410330.html
Mahtavaa, että nämä kaksi löysivät toisensa 😍
Tuli vähän puskista tuo Josefiinan ja Joonaksen parisuhde! Nyt siitä on kirjoittaneet ip-lehdet ja Seiskakin. Mun piti ihan tarkistaa kuka se Joonas olikaan, kun en enää muistanut (oletin, että on se jalkapalloilija 😅). Mutta olikin SE alkuperäis-castiin kuulinut Joonas, joka oli ihastunut Isabeliin. Vähän sellainen tuuliviiri ja jahkaileva liikkeissään.
Mikäs Jossun ja Joonaksen historia olikaan? Oliko molemmat Kuopiosta ja tunsivat toisensa jo ennen saarelle tuloa? Muistan vaan, että tosi moni siellä oli Kuopiosta ja tunsivat aina jotain kautta toisensa. Entä olivatko Joonas ja Jossun virallinen LI-pari Niko hyviä frendejä saarella?
Onnea heille! <3
Mitenhän muilla pareilla menee? Ja onko muut ex-saarelaissinkut löytäneet toisiaan?