Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen viikonloppu teinit

Vierailija
02.06.2023 |

Halusin miehen. Tiesin, että hänellä oli teini-ikäisiä lapsia, jotka vierailevat jokatoinen viikonloppu. Myös minulla on lapsia ja yksi yhteinen. Alan olla lopen uupunut siihen, että miehen teinit ovatkin nyt olleet joka viikonloppu meillä. En jaksaisi kuviota enää yhtään. Onko muilla millaisia kokemuksia? Lisää töitä minulle, koska eihän isän luona tarvitse edes tiskejä laittaa. Olen väsynyt heräilemään öisin toisten lasten kulkemisten takia. Minusta on myös leimattu pahaa äitipuolta. Mikä on vissiin aika yleistä näissä uusperseilykuvioissa. Onko muilla kokemusta vkl teini bonuksista? Minkä ikäisinä isiviikonloput eivät enää kiinnostaneet?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne on nää hurupäät jotka täällä aina arvostelemassa. Oikein hävettää lukea miten täällä on arvosteltu.

82/84 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4-kymppinen miesserkku on naimisissa naisen kanssa, jolla on 16- ja 14-vuotiaat lapset ja serkkuni kyrsii se, kun häntä on vaimo kieltänyt komentamasta näitä lapsia ja sitten lisäksi serkkuni aina kauppareissuilla maksaa kaikki perheen yhteiset ostokset,joten hänestä tuntuu siltä, että hän elättää toisten ihmisten lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se tilanne, että talo on minun. Miehen teini on meillä silloin tällöin muutamia päiviä kerrallaan. Mua ärsyttää kun joudun laittamaan kaikki ruuat ja huolehtimaan kaiken pyörittämisestä. Minulla on omatkin lapset, tosin nuorempia. Tuntuu, että minä olen se, joka kokkaa, siivoaa, käskyttää ja luo ne säännöt, muut vain heittäytyvät oleskelemaan. Mitäs tälle tilanteelle pitäisi tehdä, että on reilua? Neuvoja?

Vierailija
84/84 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto