Miehen viikonloppu teinit
Halusin miehen. Tiesin, että hänellä oli teini-ikäisiä lapsia, jotka vierailevat jokatoinen viikonloppu. Myös minulla on lapsia ja yksi yhteinen. Alan olla lopen uupunut siihen, että miehen teinit ovatkin nyt olleet joka viikonloppu meillä. En jaksaisi kuviota enää yhtään. Onko muilla millaisia kokemuksia? Lisää töitä minulle, koska eihän isän luona tarvitse edes tiskejä laittaa. Olen väsynyt heräilemään öisin toisten lasten kulkemisten takia. Minusta on myös leimattu pahaa äitipuolta. Mikä on vissiin aika yleistä näissä uusperseilykuvioissa. Onko muilla kokemusta vkl teini bonuksista? Minkä ikäisinä isiviikonloput eivät enää kiinnostaneet?
Kommentit (84)
Keski- iässä herää kuselle monta kertaa yössä ja miehenikin ramppaa kusella yöllä ja siksi nukutaan eri huoneissa ettei herätä toisen vesassa ramppaamiseen, kuorsaamiseen. eri rytmiin ja minä käyn yöllä jääkapillakin jos en saa unta ja alan katselemaan telkkaria. Muuten meillä on omakotitalossa ihan sairaan hiljaista. Heikossa unessa kuulen vain aamulehden jakajan auton äänen.
Vierailija kirjoitti:
Viddu nää uusperheet! Eikö häissä luvattu että "kunnes kuolema erottaa"? Jos eroo niin turha sen jälkeen alkaa vinkua yhtään mitään.
ai missä häissä? mulla on lapsia, ei häitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sullakin lapsia, mies joutuu kestämään vastavuoroisesti sinun lapsiasi? Ja laita ne teinit pistämään tiskit koneeseen kun ovat teillä.
Mies on tiennyt, että minulla on lapsia. Lapset asuvat meillä. Miehen lapsilla on oma kotinsa.
Lasten isän koti on myös hänen lapsiensa koti.
Heidän pitäisi käydä siellä joka toinen viikonloppu eli kyllä heillä on koti muualla.
Tuolla käyvät nyt vain vierailulla. Jos olisivat tuolla kuin kotonaan niin todennäköisesti osallistuisivat kodin arkeen eikä vain olisi tekemättä mitään. Onko viikonloppulapsilla välttämättä edes omaa huonetta?
Jos nyt eroaisin ja ottaisin miehen jolla teini-iköiset lapset niin en sen vuoksi ostaisi isompaa kotia että olisi 1-2 huonetta enemmän. Olettaen siis että mies muuttaisi minun ja lasteni luo asumaan. Kyllä se minun kotini olisi ja ne miehen lapset kävisivät siellä kylässä.
Mites sitten kun nämä teinit täyttävät 18? Tulevatko he edelleen joka toinen viikonloppu? Tai ap:n tapauksessa joka viikonloppu?
Eli jos löytää miehen jolla lapset ovat jo isoja, niin suurin osa mammoista haluaa alkaa leikkimään äitipuolta. Hep! Täällä yksi joka ei halua! Ei ole tarvetta, koska heillä on jo oma äitinsä ja ihan oma kotinsa. Itsekäs Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua kasvattaa, enkä pidä itseäni äitipuolena. Eikä ole minun tehtäväni edes sanoa mistään näille teineille. Minulla on omat lapset ja he ovat minulle rakkaita. Ap
Tapoihini ei kuulu kutsua muita naisia muijaksi, mutta sinähän olet ihan täysin m*ulkku muija. Lapsiparat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sullakin lapsia, mies joutuu kestämään vastavuoroisesti sinun lapsiasi? Ja laita ne teinit pistämään tiskit koneeseen kun ovat teillä.
Mies on tiennyt, että minulla on lapsia. Lapset asuvat meillä. Miehen lapsilla on oma kotinsa.
Se on miehen lasten koti myös, missä sinäkin vielä toistaiseksi saat asua. Korjaa ikävää asennettasi ja kiireesti, tai miehesi pistää sinut aika nopsaan pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Oot itsekäs
Ja hirvee emakko, joka ei ansaitse perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos löytää miehen jolla lapset ovat jo isoja, niin suurin osa mammoista haluaa alkaa leikkimään äitipuolta. Hep! Täällä yksi joka ei halua! Ei ole tarvetta, koska heillä on jo oma äitinsä ja ihan oma kotinsa. Itsekäs Ap
Miten äitipuolena leikkiminen tähän liittyy? Et sä niiden äitipuoli ole. Leiki edes äitiä omille lapsille ja laita ne tekeen kotitöitä. Leiki myös vaimoa joka keskustelee miehelle mieltä painavista asioista. Nyt sä leikit että ne teinit ei tuu teille enää ikinä koska sä märiset Vauva-palstalla. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni alkoi miettimään että jos hänen teinilapsensa muuttaisi meille, ja vierailisi vuorostaan äitinsä luona. Sanoin ihan suoraan että saattaa olla että minä muutan sitten pois(ja talo menee myyntiin koska ei miehellä ole siinä varaa yksin asua) koska en usko hetkeäkään että "joojoo, sitten kyllä me siivotaan kaikki ja ei tule yhtään lisätyötä sulle".
Niin monta mahdollisuutta on saanut mies sekä lapsensa näyttää lukemattomissa eri tilanteissa että ovat sanansa mittaisia, mutta eivät ole siihen pystyneet, joten ei ole mitään syytä luottaa jauskoa että asumisen vaihto meille ei toisi minulle lisätyötä.
Oletko aivan pimeä?
Olet antanut lapsillensa monta mahdollisuutta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kasvattaa, enkä pidä itseäni äitipuolena. Eikä ole minun tehtäväni edes sanoa mistään näille teineille. Minulla on omat lapset ja he ovat minulle rakkaita. Ap
Tapoihini ei kuulu kutsua muita naisia muijaksi, mutta sinähän olet ihan täysin m*ulkku muija. Lapsiparat.
Oikeesti. Ei kai kukaan ala teini-ikäisille enää äitipuoleksi. Heillä on jo oma äitinsä. Kohta täysi-ikäisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Todellakin on. Aloittajalle ei minkäänlaista oikeutta mennä isän ja hänen lapsiensa väliin. Ne lapset menevät aina aloittajan edelle.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia on omista teineistä, jotka elävät mieluusti omilla aikatauluillaan. Näin on ollut Meillä ja näin on ollut tuttavien perheissä. Omia lapsiaan sietää ja kestää mielellään. Sinun sietokykysi sinulle vieraisiin lapsiin on lähellä nollaa. Lapset ovat kuitenkin miehesi läheisiä.
Miksi lähdit suhteeseen ja vielä teit siihen lapsenkin, kun kuvittelet perheen olevan sinun ja lastesi? Mikä taas ei ole totta.
Koska hän on itsekäs ääliö.
Mikä on syynä siihen, että ovat kaikki vkl:t teillä? Miksi sopimus joka 2. viikonlopusta ei pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia on omista teineistä, jotka elävät mieluusti omilla aikatauluillaan. Näin on ollut Meillä ja näin on ollut tuttavien perheissä. Omia lapsiaan sietää ja kestää mielellään. Sinun sietokykysi sinulle vieraisiin lapsiin on lähellä nollaa. Lapset ovat kuitenkin miehesi läheisiä.
Miksi lähdit suhteeseen ja vielä teit siihen lapsenkin, kun kuvittelet perheen olevan sinun ja lastesi? Mikä taas ei ole totta.Kävikö mielessäsi, että näillä teineillä on oma perheensä. Oma kotinsa ja oma elämänsä. He eivät asu isän luona.
Isän koti on tietenkin lastenkin koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Todellakin on. Aloittajalle ei minkäänlaista oikeutta mennä isän ja hänen lapsiensa väliin. Ne lapset menevät aina aloittajan edelle.
Kyllä mua ärsyttää myös omat teinit,mihene teini, teinen kaverit, poikaystävä. Ja kyllä , vaikka yrittävät olla kuinka stanan hiljaa niin ei se onnistu. Ei sitten millään. Ja vtuttaa niin , ettei veri kierrä. Kaikki, jopa ne omat kultsipuppelit.
Kyllä se uusperheissä niin on, että se on puoliso joka lasten edelle menee. Koko kuvio makaa vahvan parisuhteen varassa. Tämän on siis oltava molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti. Ei kai kukaan ala teini-ikäisille enää äitipuoleksi. Heillä on jo oma äitinsä. Kohta täysi-ikäisiä. Ap
Mitä ihmettä sä jankutat tätä äitipuoli asiaa?? Et sä ole niiden äitipuoli etkä voi alkaakaan, tajua nyt jo! Jos sä et osaa puhua etkä laittaa omia tenavias ruotuun niin mitä tämä hiivatun äitipuoli mantra tähän kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun suosikkipuuhaasi taitaa olla vauva-palstalla anonyymisti ihmisten haukkuminen? Livenä et ilmeisesti uskalla?
Mutta pakko sanoa että oikeasti on aika iso kynnys alkaa komennella isoja lapsia jotka eivät ole edes omia. Ilmeisesti ap:lla ei ole kovinkaan läheistä suhdetta näihin lapsiin niin silloin se komentelu on varmaan vieläkin vaikeampaa.
Harvoin myös syntyy rakkaussuhdetta toisen lapsiin eikä varmaankaan teini-ikäisiin lapsiin.
En minäkään rakasta lapseni kavereita (pidän heistä kyllä) vaikka he ovat meillä käytännössä joka toinen viikonloppu ja arkenakin usein. Enkä komentele heitä kotitöihin.
Mieheni alkoi miettimään että jos hänen teinilapsensa muuttaisi meille, ja vierailisi vuorostaan äitinsä luona. Sanoin ihan suoraan että saattaa olla että minä muutan sitten pois(ja talo menee myyntiin koska ei miehellä ole siinä varaa yksin asua) koska en usko hetkeäkään että "joojoo, sitten kyllä me siivotaan kaikki ja ei tule yhtään lisätyötä sulle".
Niin monta mahdollisuutta on saanut mies sekä lapsensa näyttää lukemattomissa eri tilanteissa että ovat sanansa mittaisia, mutta eivät ole siihen pystyneet, joten ei ole mitään syytä luottaa jauskoa että asumisen vaihto meille ei toisi minulle lisätyötä.