IL: Tällainen huumori on psykopaateille tyypillistä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/3211be7e-c92b-4dab-a70b-b66a79731ea9 Onko jollain tunnuksia ja päässyt lukemaan jutun?
Kommentit (27)
Onhan taas kommentteja. Ja ilta sonnan maksulliset jutut ovat vai koukkuja joihin tarrua ja maksaa. Oikea psykopaatti ei edes tajua vitsejä tai kerro niitä, vitsit vaativat tunneälykkyyttä.
Bullshit. Tarkkaile naapuria. Tarkkaile itseäsi. Oletko joskus ollut ilkeä. Nythän voit ilmiantaa itsesi.
Tv stasi
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden lukuoikeus 99 senttia, ostakaa itse.
Senkin narsisti psykopaatti.
Heikommille naureskelu. Tällainen henkilö työskentelee vammaisten parissa. Kun hän aloitti tuossa tehtävässä, alkoi tälle palstalle tulla paljon samanlaisia vammaisten hyväksikäytöstä fantasioivia avauksia. Ne poistettiin nopeasti.
Nämä hankkiutuvat johtotehtäviin, jossa voivat tuntea maksimaalista ylemmyyttä. Haluavat alistaa, nöyryyttää ja käyttää valtaa.
Työkaveri on ja saa olla kokoajan varpaillaan hänen takia kun en halua suututtakaan häntä. Olisi vain töissä vaikeampaa. Hän on sellainen että keksii aina jotain negatiivista sanottavaa toisesta ja muka vain laskee leikkiä. Aina on jotain vaatteissa, autossa, työn jäljessä ym. pielessä. On kateellinen jokaisesta mahdollisesta asiasta ja yrittää lytätä joka idean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivistelmä: "Psykopatia yhdistettiin ironiaan, sarkasmiin ja kyynisyyteen. Tämä sopii yhteen psykopaattien profiilin kanssa, koska he ovat aggressiivisia ja kiusaavia ja heikosti empatiakykyisiä."
Tuo usean kommentin mittainen konekäännös on järjetön. "Sarjakuvatyyli?" P.O. tietenkin huumorintajun tyyppi.
Kokemukseni mukaan sellainen vedet silmissä naurattava hauska huumori ei onnistu psykoilta. Se niiden huumori on aina sellaista toisten solvaamista, manipulointia ja itsensä nostamista. Tai voi olla sellaista opittua hauskaa kuten että kun minä nyt laitan pellenaamarin naamalle olen ihan älyttömän hauska. Se niiden loukkamaton huumori on sellaista tosi kömpelöä josta normaali ihmiset raapii päätään että mitä toi nyt meinasi. Ei löydy oikeaa huumoria kun on itsellä mielettömän herkkä hipiä ja puuttuu kokonaan empatia. Tietää kyllä mikä loukkaa muttei välitä tippaakaan ja nauttii toisten loukkaamisesta. Esim jos letkautat yleisesti hauskan jutun psykot ei reagoi juuri mitenkään tai sitten hyvämhtää tai kommentoi jotain moittivaan sävyyn. Ei kaikki psykot ole massamurhaajia, suurin osa tavisten seassa ja saa nautintonsa arjen kiusanteosta. Kaikki ei edes jää kiinni.
Joopa joo. Tunnistin tuosta sarkasmista mun vanhan pomon!
Kokemukseni mukaan sellainen vedet silmissä naurattava hauska huumori ei onnistu psykoilta. Se niiden huumori on aina sellaista toisten solvaamista, manipulointia ja itsensä nostamista. Tai voi olla sellaista opittua hauskaa kuten että kun minä nyt laitan pellenaamarin naamalle olen ihan älyttömän hauska. Se niiden loukkamaton huumori on sellaista tosi kömpelöä josta normaali ihmiset raapii päätään että mitä toi nyt meinasi. Ei löydy oikeaa huumoria kun on itsellä mielettömän herkkä hipiä ja puuttuu kokonaan empatia. Tietää kyllä mikä loukkaa muttei välitä tippaakaan ja nauttii toisten loukkaamisesta. Esim jos letkautat yleisesti hauskan jutun psykot ei reagoi juuri mitenkään tai sitten hyvämhtää tai kommentoi jotain moittivaan sävyyn. Ei kaikki psykot ole massamurhaajia, suurin osa tavisten seassa ja saa nautintonsa arjen kiusanteosta. Kaikki ei edes jää kiinni.