Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on äitinä oikeus imettää.

Vierailija
01.06.2023 |

ARGH! Kiertääkö jossain joku imetyspoliisi joka sen kieltää?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
2/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tainnut saada ensimmäisessä jaossa tosi huonot kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän imetystä suositellaan? Paheksutaan jopa jos ei imetä ?

Vierailija
4/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pälkähti päähäsi, että joku haluaisi kieltää? Mutta älä läväytä tissiä tiskiin niin kuin joku aikuisviihde-esiintyjä ainakaan julkisilla paikoilla.

Vierailija
5/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs eliittipiireissä sitä oikein pyöritään ?

Vierailija
6/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin minäkin tulla imeskelemään.

Vierailija
7/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No imetä. Kuka kieltää?

Vierailija
8/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, naiset...ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon mitä muut heistä ajattelevat.

Vierailija
9/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pälkähti päähäsi, että joku haluaisi kieltää? Mutta älä läväytä tissiä tiskiin niin kuin joku aikuisviihde-esiintyjä ainakaan julkisilla paikoilla.

Niin että muuten naiset saa pukeutua paljastavasti, lähes alastomina kulkevat, mutta jos lapsi juo tissistä maitoa, se on ihan hirveän traumatisoivaa?

Vierailija
10/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/perhe/art-2000009623980.html

Vierailija
11/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luit pelkän otsikon? 

Vierailija
12/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/perhe/art-2000009623980.html

Kuukautisetkin mainittu :D

Vierailija
13/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aisinut, että minua arvostellaan.🤣

Vierailija
14/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sekä äidit että isät potevat huonoa omatuntoa omista harrastuksistaan ja siitä, voiko sinne lenkille nyt lähteä."

Ketkä isät ja äidit? Mistä pahvilaatikosta tämä nainen heräsi? Jos sinä rakas Salla podet niin huonoa omatuntoa, että niitä omia heikkouksia pitää mennä iltapäivälehtiin puolustelemaan älä vedä meitä muita tähän mukaan. 

Vierailija
15/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että muuten naiset saa pukeutua paljastavasti, lähes alastomina kulkevat, mutta jos lapsi juo tissistä maitoa, se on ihan hirveän traumatisoivaa?

Kiitos, ei missään tilanteessa paljaita tissejä tai perseitä. Korkeintaan uimarannalla. Sinne menemisen voi valita itse.

Vierailija
16/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen äiti?

Vierailija
17/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että muuten naiset saa pukeutua paljastavasti?! Ai, saa vai... :D

Vierailija
18/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vähän nyt huolellisuutta siihen lukemiseen. Provosoiduitte pelkästä otsikosta, lukematta lainkaan viestin sisältöä?

Vierailija
19/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle ainakin oli nähdä ventovieraan tissi yhtäkkiä keskellä kaupunkia.

Olen äitinä puolustanut julki-imetystä ja tulen sitä jatkossakin tekemään, mutta en tosiaan tiennyt et näitä "tissit tiskiin"- imettäjiä on, koska mun tuntemat imettäjät ovat hoitaneet hommansa siististi, kuten itsekin olen.

Vierailija
20/41 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sekä äidit että isät potevat huonoa omatuntoa omista harrastuksistaan ja siitä, voiko sinne lenkille nyt lähteä."

Ketkä isät ja äidit? Mistä pahvilaatikosta tämä nainen heräsi? Jos sinä rakas Salla podet niin huonoa omatuntoa, että niitä omia heikkouksia pitää mennä iltapäivälehtiin puolustelemaan älä vedä meitä muita tähän mukaan. 

Ihan oikeassahan tuo on! Monissa perheissä ikuinen riidanaihe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän