Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivit pienille rinnoille mistä??

Vierailija
31.05.2023 |

Ongelmana on, että en löydä rintaliivejä mistään ainoat ovat sporttiliivit, mutta nyt kesän tullessa haluaisin käyttää toppeja ja kesämekkoja, joihin ne eivät sovi. Kroppani on urheilijamainen, todella pienet rinnat, mutta leveä ja lihaksikas selkä en löydä rintsikoita mistään! Oletteko nähneet vaikka jotain säädettäviä liivejä, joista voisi saada sopivat?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet eivät välttämättä istu hyvin ilman liivejä enkä halua, että nännit näkyy.

Vierailija
42/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen kun et tarvitse liivejä ollenkaan. Ne on kauhean hiostavat etenkin kesähelteillä. Nännit saa peitettyä ilman liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ongelmana on myös se, että pienissä liiveissä myös se keskiosa (se nauha johon kupit kiinnittyy) on liian lyhyt, jolloin kupit on liian lähekkäin ja rinnat tulee ulos sivuilta. Tarvitsisin leveän ympäryksen, mutta pienen kupin

Niin MIKÄ KOKO? Rintaliivikokoja on yli 200 erilaista, joten vaikea tässä on lähteä arvailemaan.

Lisäksi tieto että minkälaisia liivejä haet ja paljonko haluat maksaa.

Vaikea sanoa kun ei sellaista ole. 70AA kuppi on yleensä sopivin, joskus 70A. 80 ympärys sopii. Eli 80AAAA-80AAA :D. Haluaisin sellaiset, joita voisi käyttää juhlamekkojen ja toppien kanssa, muuten ei mitään väliä!

Osta vaikka 80A-koon liivit ja laita niihin sisään joku pieni sukka?

Vierailija
44/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi urheilijanaisilla on aina pienet rinnat? Tätä olen ihmetellyt kun katson esim. yleisurheilua televisiosta. Kauniita naisia ovat ja heille sopii hyvin pienet rinnat.

Vierailija
45/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

Hienoa. Just tätähän tässä kysyttiin. Sun tisseistäsi ja että mitä ukkos on niistä sanonut.

Oho, otit tästä itseesi. :D

Pointtini oli siis, rautalangasta väännettyä, että pienirintaiset eivät tarvitse liivejä. Rinnat eivät kulahda, vaikka liivejä ei käyttäisikään. Onhan tämä jo ihan tutkittukin.

Ap kysyy mistä löytää liivejä. Sä tulet selittämään että se ei tarvi liivejä.

Voi tätäkin mielensäpahoittajien ketjua. Että voi olla elämä joillakin niin vaikeaa.

Että kun sinä et tarvitse pienille tisseillesi liivejä niin eihän sitä kukaan muukaan tarvitse?

Vierailija
46/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinilla on tosi hyviä. Kupit ovat leveämmän malliset, eivät pureudu rintaan. 

Vierailija
47/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienirintainen ja omat liivini ostan Lindexiltä. Tykkään etenkin Lilja-mallista. Mukavantuntuista mikrokuitumaista materiaalia, kauniita värejä. Ei ahdista eikä niissä ole juurikaan toppausta, mutta sen verran kuitenkin, että tukee eikä paista läpi.

Satuin löytämään myös Tokmannin alesta todella kauniit t-paitaliivit, istui todella hyvin. Olisiko malli ollut Devita..🤔.

Vierailija
48/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sellaisia? Teipit nännien päälle vaan 😅

Vierailija
49/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten osastolta 😅

Vierailija
50/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että pientä kuppia on tarjolla vaikka missä. Etenkin A ja AA. Cubuksella on kokojen puolesta ihan hyvin liivejä. Ja jatkopaloilla saat sentään lisää ympärystä, minulla ongelma on toisinpäin. Mittojen mukaan ympärys olisi 60, mutta ei niitä myydä kaupoissa, etenkin kun kuppi on sitten iso. Cubuksella sentään on 65 kokoa G kuppiin asti ja se on ok, jossain malleissa F on ok. Kupin puolesta toki menisi myös 70E tai 75D, mutta ympärystä on liikaa ja sitä ei saa pienennettyä.

Vierailija
51/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama ongelma, koko on noin 85aa ja vasta nyt, päälle 40v, löysin Zalandosta YHDEN merkin joka tekee tätä kokoa. Minullakin lihaksikas selkä ja leveä rintakehä (luustosta johtuen), enkä voi käyttää pienempää ympärystä kun siinä kohdalla ei juuri ole läskiä mihin ympärysnauha voisi upota. En TARVITSE liivejä, mutta joidenkin mekkojen tai paitojen kanssa on pakko olla etteivät näy läpi, ja yleensä käyttämäni pelkkä toppi ei sovi malliin. Eli katso myös nettikauppojen tarjonta.

Vierailija
52/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex

Vierailija
53/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä olen käyttänyt kokoja 70B ja 75B: https://cubus.com/fi/p/bella-push-up--rintaliivit-musta-alusvaatteet-pu…

Olen siis mallia pienet tissit kaukana toisistaan.

Vierailija
54/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet eivät välttämättä istu hyvin ilman liivejä enkä halua, että nännit näkyy.

Eikä sun tarvitse selittää. Sulla on ihan täysi oikeus käyttää liivejä, eikä asia kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
55/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kropanmalli (Y, hyvin leveät hartiat, mutta liivikoko muuten max. 70A). Ongelmana on se, että olkaimet ei passaa, vaan asettuu oudosti mikä vetää kupit "vinoon".

Parhaiten olen löytänyt liivejä olkaimettomista malleista. Kun rinnat ei varsinaisesti tarvitse tukea, vaan vähän peittävyyttä ohuiden kesävaatteiden alla, niin tuo malli on helpointa löytää hyvinistuvana. Ja ihan jostain henkkamaukalta/lindexiltäkin on välillä löytynyt kivoja eikä maksa paljoa.

Jotain Triumphin toppaamattomia ja kaarituettomia kolmiomallisia liivejä omistan myös, mutta vaikka istuvuus on muuten poikkeuksellisen ok, niin niissäkin ongelmana on olkainten asettuminen väärin. Istuvuusongelmaa saa joissain liiveissä korjattua sillä, että laittaa olkaimet takaa ristikkäin (jos siis on irrotettavat), silloin kuppi ei yhtä herkästi mene väärään asentoon.

Vierailija
56/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mark & Spencerillä on AA-kuppikokoja ja mukavia liivejä.

https://www.marksandspencer.com/fi/search?q=AA&lang=en_FI&start=0&sz=11

Vierailija
57/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggilta ainakin saa ohutolkaimisia, joustavia toppeja. Kivannäköisiä erityisesti pienirintaisells ja kun tukea ei pieni rinta juuri kaipaa niin tuo tuote riittää oikein hyvin.

Tämän tyyppisiä: https://www.ellos.fi/sloggi/rintaliivitoppi-sloggi-go-allround-lace-bra…

Joissakin on vähemmän kuppimaisuutta:

https://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/liivit/sloggi-romance-bralette?…

Vierailija
58/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

Mistä miehesi tietää minkälaiset tis sit teinillä on, pthyi.

-

😅😂🤣!!

Aasinsilta vanhaan ½-huonoon vitsiin:

Kaksi kaupungin vakavaraisinta ja tunnetuinta porvaria sattui samaan aikaan parturiin ja vieläpä vierekkäisiin tuoleihin.

- Työ valmistuivat hyvinkin samoihin aikoihin ja kummankin toisen parturi kysyi:

"Saakos laittaa Eua De Colognea?"

-Siihen mies vastasi: "Ei hitossa, vaimoni luulisi minun olevan tulossa ilotalosta"!

Ja oode-kolonkia ei sitten laitettu.

Jälkimmäisen parturi kysyi toiselta samaa asiaa ja vastaus oli: 

"Minulle saa laittaa ihan reilusti, sillä vaimollani ei ole pienintä aavistusta siitä, mille ilotalossa mahdollisesti tuoksuu"

Vierailija
59/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testannut esim. Lindexillä kokoa 70B? Saattaa kuulostaa isolta, että B?! mutta juuri 70A:ssa nuo kupit on niin lähellä toisiaan että ne ei mitenkään istu mullekaan ja 70B:n kupit on paljon paremmat. Ja ne on kyllä tosi pienet. Kannattaa kokeilla rohkeasti rinnakkaiskokoja ja eri kuppeja. Riippuu tottakai myös mallista. Itselleni ei ne bralette-kaarituettomat yleensä toimi kun niissä on usein koot tyyliin xs, s, m, joten ei ole tarpeeksi vaihtoehtoja että löytyisi itselle istuvat.

Vierailija
60/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

Missä miehesi on alastomia teinin tissejä nähnyt ?

Onkai se mieskin joskus ollut teini ja saattanut seurustella teinityttöjen kanssa. Tiedä vaikka AP olisi seukannut jo teinistä lähtien ja mies muistelee.

Ei tarvi heti olettaa pahinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä