Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivit pienille rinnoille mistä??

Vierailija
31.05.2023 |

Ongelmana on, että en löydä rintaliivejä mistään ainoat ovat sporttiliivit, mutta nyt kesän tullessa haluaisin käyttää toppeja ja kesämekkoja, joihin ne eivät sovi. Kroppani on urheilijamainen, todella pienet rinnat, mutta leveä ja lihaksikas selkä en löydä rintsikoita mistään! Oletteko nähneet vaikka jotain säädettäviä liivejä, joista voisi saada sopivat?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koko ja minkälaiset liivit haluat?

Vierailija
22/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelmana on myös se, että pienissä liiveissä myös se keskiosa (se nauha johon kupit kiinnittyy) on liian lyhyt, jolloin kupit on liian lähekkäin ja rinnat tulee ulos sivuilta. Tarvitsisin leveän ympäryksen, mutta pienen kupin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laastarit apteekista

Jos ja kun tarkoituksena on ettei nännit näkyisi paidan läpi niin jotkut käyttää kirurgista teippiä.

Voi tosin olla ikävä ottaa pois.

Eikö sporttitopit kelpaa?

Sellaisiahan urheilijanaiset usein käyttää.

Ovat myös kivan näköisiä.

Vai onko tarkoituksena että rinnat näyttäisivät isommilta?

Et siis lukenut edes aloitusta!

Vierailija
24/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vaan citrsri/prisma/cubus/hm/lindex.... valikoimaa on paljon ja halvalla saa.

Vierailija
25/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ongelmana on myös se, että pienissä liiveissä myös se keskiosa (se nauha johon kupit kiinnittyy) on liian lyhyt, jolloin kupit on liian lähekkäin ja rinnat tulee ulos sivuilta. Tarvitsisin leveän ympäryksen, mutta pienen kupin

Niin MIKÄ KOKO? Rintaliivikokoja on yli 200 erilaista, joten vaikea tässä on lähteä arvailemaan.

Lisäksi tieto että minkälaisia liivejä haet ja paljonko haluat maksaa.

Vierailija
26/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaista käsistäni mmmm ;)

Vierailija
27/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Niitä suapi ihan kaupasta.. Pittää kuuklettoo missä myyvvään. 🙈

Vierailija
28/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

Hienoa. Just tätähän tässä kysyttiin. Sun tisseistäsi ja että mitä ukkos on niistä sanonut.

Vierailija
29/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin MIKÄ KOKO? Rintaliivikokoja on yli 200 erilaista, joten vaikea tässä on lähteä arvailemaan.

Vaikea sanoa kun ei sellaista ole. 70AA kuppi on yleensä sopivin, joskus 70A. 80 ympärys sopii. Eli 80AAAA-80AAA :D. Haluaisin sellaiset, joita voisi käyttää juhlamekkojen ja toppien kanssa, muuten ei mitään väliä!

Vierailija
30/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nyt kun tätä ketjua lukee, niin ehkä ostan vaan jotkut perus 70AA liivit ja ompelen itse ympäryksen. Kun ne kaikki peruskaupat on jo käyty läpi.

Vierailija
31/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas Zalandolta Dorina Lana liivit. Minulle ainakin sopii oikein hyvin, olen suunnilleen kokoa 80B. Gilly Hicks-merkiltä löytyy myös minulle sopivia toppityylisiä liivejä irrotettavilla pehmusteilla.

Vierailija
32/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun mitat on?

Vierailija
33/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa: Bralette

Vierailija
34/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt parhaat Cubuksesta, siellä on tosi hyvän mallisia.

Vierailija
35/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama se on toisessa päässä, jos tukeva ja rinnakas etsii liivejä tai toppeja. Ei tahdo löytyä, miksi ennen niitä oli. Jatkopaloja on liiveihin, leveyteen, mutta jos on 3 jatkopalaa se menee hulluksi tai enemmän. 

Tukeva???

Miten joku joutuu käyttämään kolmea jatkopalaa kun kaupasta löyty 95-100 cm ympärysmitan liivejä??? Onko sun rinnan ympärys jotain 130 cm??

Et ole tukeva vaan sairaalloisen lihava. Siksi liiviongelma

Teen rikosilmoituksen herjaamisesta.

Vierailija
36/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

-----

Missä miehesi on alastomia teinin tissejä nähnyt ?

Vierailija
37/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kun ei sellaista ole. 70AA kuppi on yleensä sopivin, joskus 70A. 80 ympärys sopii. Eli 80AAAA-80AAA :D. Haluaisin sellaiset, joita voisi käyttää juhlamekkojen ja toppien kanssa, muuten ei mitään väliä!

Suomesta ei paljon AA tai AAA-kuppeja löydy. Mutta ainakin Lindexin verkkokaupassa näyttää olevan joitakin 80AA kokoa. Voit ostaa myös kokoa 70A ja laittaa jatkopalan selänympärykseen, niin siitä tulee 80AA.

https://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit?page=1&filter=availa…

Verkkokauppa Zalandolla on kokoa 80AA joitakin malleja. Lascanan liiveissä näyttäisi olevan leveä siltaosa.

Kokoa 80AAA on vain muutamalla ulkomaisella verkkokaupalla, Briteissä, USA:ssa, joten niistä joudut tekemään tulliselvitykset ja maksamaan tullimaksua, yms.

Vierailija
38/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Just tätähän tässä kysyttiin. Sun tisseistäsi ja että mitä ukkos on niistä sanonut.

Oho, otit tästä itseesi. :D

Pointtini oli siis, rautalangasta väännettyä, että pienirintaiset eivät tarvitse liivejä. Rinnat eivät kulahda, vaikka liivejä ei käyttäisikään. Onhan tämä jo ihan tutkittukin.

Vierailija
39/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli siis, rautalangasta väännettyä, että pienirintaiset eivät tarvitse liivejä. Rinnat eivät kulahda, vaikka liivejä ei käyttäisikään. Onhan tämä jo ihan tutkittukin.

Ap kysyy mistä löytää liivejä. Sä tulet selittämään että se ei tarvi liivejä.

Vierailija
40/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyy mistä löytää liivejä. Sä tulet selittämään että se ei tarvi liivejä.

Voi tätäkin mielensäpahoittajien ketjua. Että voi olla elämä joillakin niin vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme