Liivit pienille rinnoille mistä??
Ongelmana on, että en löydä rintaliivejä mistään ainoat ovat sporttiliivit, mutta nyt kesän tullessa haluaisin käyttää toppeja ja kesämekkoja, joihin ne eivät sovi. Kroppani on urheilijamainen, todella pienet rinnat, mutta leveä ja lihaksikas selkä en löydä rintsikoita mistään! Oletteko nähneet vaikka jotain säädettäviä liivejä, joista voisi saada sopivat?
Kommentit (92)
Kesämekon kanssa sopii myös nätisti yhteensopiva bikinin yläosa. Saa näkyäkin vähän.
https://www.natori.com/feathers-contour-plunge-bra-basics/
Näitä moni pienirintainen kehuu. En tiedä saako Suomesta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.
Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.
Mistä miehesi tietää minkälaiset tis sit teinillä on, pthyi.
Kaipa se mieskin on joskus ollut teini ja nähnyt tyttöystäviensä tisuleita. Siellä taas joku kateellinen huutelee, kun maan vetovoima on ottanut omistaan vallan.
Pienet tissit tekee näköjään kiukkuiseksi, kun mitkään neuvot ei näytä kelpaavaan, vaan pääasia on mäkättää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.
Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.
Kaipa se mieskin on joskus ollut teini ja nähnyt tyttöystäviensä tisuleita. Siellä taas joku kateellinen huutelee, kun maan vetovoima on ottanut omistaan vallan.
Oliko tuokaan ihan tarpeellinen ja asiallinen kommentti? Miksi bodysheimata tuolla lailla?
En ole lukenut kaikkia kommentteja, mutta budjetti tai asuinseutu ois oleellinen. Liiviliikkeistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuokaan ihan tarpeellinen ja asiallinen kommentti? Miksi bodysheimata tuolla lailla?
No oliko sinusta asiallista leimata mies pervoksi ihmettelemällä miten hän voi tietää millaiset tisulit teineillä on. Häh?
Ap:ta ei kyllä kauheasti auta, jos cubuksesta löytyy 65A liivit tai zalandolta 80A kun eivät ne ole oikean kokoiset
Tykkäsin kyllä enemmän siitä ketjusta, missä oikein todella hyvin rintavat keski-ikäiset sinkkunaiset etsivät rintaliivejä hyvin runsaana riippuvalle povelleen kainon ujohkosti! Mutta ihan ok ketju kai tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin miehenä olin jo liki kirjoittaa, että sinä et tarvitse,mutta samalla tuli mielikuva nuoresta naisesta, joka pelkässä aluspaidassa ulkoilutti koiraansa pari päivää sitten, nännit painautuneina kangasta vasten,ja se näytti hyvin eroottiselta.Itse olen setämies isolla ässällä,mutta minä osaan käyttäytyä.Kaikki ei osaa.
Katso tarjontaa jostain Aasian nettikaupoista.
Et todellakaan osaa käyttäytyä. Kukaan ei kaipaa setämiesten kuolaavia katseita.
En kommentoinut edelleenkään kokoasi mitenkään, vaan kerroin miten topatut kupit tyypillisesti käyttäytyy kun rinnan malli ja/tai koko ei ole oikea siihen.
Jos olet noin herkillä aiheesta olisi varmaan parempi että pysyisit pois tällaisista ketjuista. Ei ole kiva saada toista kirjoittajaa silmilleen kun koittaa antaa neuvoja.