Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivit pienille rinnoille mistä??

Vierailija
31.05.2023 |

Ongelmana on, että en löydä rintaliivejä mistään ainoat ovat sporttiliivit, mutta nyt kesän tullessa haluaisin käyttää toppeja ja kesämekkoja, joihin ne eivät sovi. Kroppani on urheilijamainen, todella pienet rinnat, mutta leveä ja lihaksikas selkä en löydä rintsikoita mistään! Oletteko nähneet vaikka jotain säädettäviä liivejä, joista voisi saada sopivat?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mark & Spencerillä on AA-kuppikokoja ja mukavia liivejä.

https://www.marksandspencer.com/fi/search?q=AA&lang=en_FI&start=0&sz=11

Ei ollut ainakaan kokoa 85aa vastaavaa 38aa:ta tarjolla. Aa kupit loppuivat 34-36 kokoihin.

Eli sama ongelma kuin muissakin kaupoissa - pieniä kuppeja on vain pienille ympäryksille. Kun eihän tässä se ongelma ollut pelkästään pieni kuppi, vaan se *yhdistettynä* isompaan ympärysmittaan.

Millaisia kuppeja olet kokeillut? Onko topattuja? Ne nimittäin suurimmalla osalla ei istu niin kuin pitäisi vaan etenkin yläosa jää tyhjäksi. Se ei ole välttämättä merkki liian isosta kupista vaan siitä että kupin muoto ei vastaa rinnan muotoa. Usein se on myös merkki liian pienestä kupista. Jos et ole pahemmin testaillut toppaamattomia, pehmeäkuppisia liivejä niin suosittelen edes kokeilemaan.

Kiitos mutta kun ei näitäkään tehdä pienessä kupissa ja isolla ympäryksellä. Jos katsot 85 ympäryksen liivejä, alkaa niiden kuppikoot yleensä tasolla c. Joskus b. Nämä ovat minulle järkyttävän isoja. Olen kokeillut ja näyttää kuin kupissa voisi säilöä puolen litran pulloa. Kuppini on myös mitattuna todellakin se aa.

Ei millään pahalla mutta miksi on niin vaikeaa uskoa että koko on oikeasti tämä? Se on loukkaavaa, ihan kuin tällaista kokoa ei voisi olla edes olemassa. Kyllä 40+ vuotias on osannut rintansa mitata ja kaikki liivimallit kokeilla moneen kertaan.

En mä ole kommentoinut sun kokoasi mitenkään? Ja sori nyt että kysyin tuosta toppaamattoman kupin kokeilusta, yritin olla avuksi. Pidä tunkkis.

Kommentoitpas, kuinka mahdollisesti käytän liian _pientä_ kuppia ja siksi ne ei istu. Ihan kuin ihminen joka valittaa pienten kokojen saatavuudesta, näyttäisikin oikeasti LIIAN pientä kuppia. Kommenttisi oli alentuva.

En kommentoinut edelleenkään kokoasi mitenkään, vaan kerroin miten topatut kupit tyypillisesti käyttäytyy kun rinnan malli ja/tai koko ei ole oikea siihen.

Jos olet noin herkillä aiheesta olisi varmaan parempi että pysyisit pois tällaisista ketjuista. Ei ole kiva saada toista kirjoittajaa silmilleen kun koittaa antaa neuvoja.

Vierailija
82/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämekon kanssa sopii myös nätisti yhteensopiva bikinin yläosa. Saa näkyäkin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nänniteippiä :DD

Vierailija
84/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.natori.com/feathers-contour-plunge-bra-basics/

Näitä moni pienirintainen kehuu. En tiedä saako Suomesta mistään.

Vierailija
85/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

Mistä miehesi tietää minkälaiset tis sit teinillä on, pthyi.

Kaipa se mieskin on joskus ollut teini ja nähnyt tyttöystäviensä tisuleita. Siellä taas joku kateellinen huutelee, kun maan vetovoima on ottanut omistaan vallan.

Vierailija
86/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit tekee näköjään kiukkuiseksi, kun mitkään neuvot ei näytä kelpaavaan, vaan pääasia on mäkättää takaisin.

Vierailija
87/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

Kaipa se mieskin on joskus ollut teini ja nähnyt tyttöystäviensä tisuleita. Siellä taas joku kateellinen huutelee, kun maan vetovoima on ottanut omistaan vallan.

Oliko tuokaan ihan tarpeellinen ja asiallinen kommentti? Miksi bodysheimata tuolla lailla?

Vierailija
88/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia kommentteja, mutta budjetti tai asuinseutu ois oleellinen. Liiviliikkeistä löytyy.

Vierailija
89/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuokaan ihan tarpeellinen ja asiallinen kommentti? Miksi bodysheimata tuolla lailla?

No oliko sinusta asiallista leimata mies pervoksi ihmettelemällä miten hän voi tietää millaiset tisulit teineillä on. Häh?

Vierailija
90/92 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ei kyllä kauheasti auta, jos cubuksesta löytyy 65A liivit tai zalandolta 80A kun eivät ne ole oikean kokoiset

91/92 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä enemmän siitä ketjusta, missä oikein todella hyvin rintavat keski-ikäiset sinkkunaiset etsivät rintaliivejä hyvin runsaana riippuvalle povelleen kainon ujohkosti! Mutta ihan ok ketju kai tämäkin.

Vierailija
92/92 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin miehenä olin jo liki kirjoittaa, että sinä et tarvitse,mutta samalla tuli mielikuva nuoresta naisesta, joka pelkässä aluspaidassa ulkoilutti koiraansa pari päivää sitten, nännit painautuneina kangasta vasten,ja se näytti hyvin eroottiselta.Itse olen setämies isolla ässällä,mutta minä osaan käyttäytyä.Kaikki ei osaa.

Katso tarjontaa jostain Aasian nettikaupoista.

Et todellakaan osaa käyttäytyä. Kukaan ei kaipaa setämiesten kuolaavia katseita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi