Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivit pienille rinnoille mistä??

Vierailija
31.05.2023 |

Ongelmana on, että en löydä rintaliivejä mistään ainoat ovat sporttiliivit, mutta nyt kesän tullessa haluaisin käyttää toppeja ja kesämekkoja, joihin ne eivät sovi. Kroppani on urheilijamainen, todella pienet rinnat, mutta leveä ja lihaksikas selkä en löydä rintsikoita mistään! Oletteko nähneet vaikka jotain säädettäviä liivejä, joista voisi saada sopivat?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on toisessa päässä, jos tukeva ja rinnakas etsii liivejä tai toppeja. Ei tahdo löytyä, miksi ennen niitä oli. Jatkopaloja on liiveihin, leveyteen, mutta jos on 3 jatkopalaa se menee hulluksi tai enemmän. 

Vierailija
2/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarit apteekista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarviit liivejä? Ole ilman

M40

Vierailija
4/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on rintakehänympärys/rinnanympärys?

Vierailija
5/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarviit liivejä? Ole ilman

M40

Että sinä saisit tuijottaa nortin natsoja?

Vierailija
6/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Lidlistä. Minä olen hyvin hoikka ja pienitissinen(joskus oli jopa deet mutta laihdutin)

Nyt ei tarvitse mitään ahdistavia toppauksia taikka kaaritukia. Netistä voit myös löytää helposti jos tiedät kuppikokosi.

Vierailija
7/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta tai jostain liivi liikkeistä joita ilmeisesti vielä on?Itse käytin patrician liivejä kun olin pieni rintainen ennen lapsia.

Vierailija
8/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laastarit apteekista

Jos ja kun tarkoituksena on ettei nännit näkyisi paidan läpi niin jotkut käyttää kirurgista teippiä.

Voi tosin olla ikävä ottaa pois.

Eikö sporttitopit kelpaa?

Sellaisiahan urheilijanaiset usein käyttää.

Ovat myös kivan näköisiä.

Vai onko tarkoituksena että rinnat näyttäisivät isommilta?

Vierailija
9/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

Vierailija
10/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sellaisia joissa ei ole kaaritukia, eikä hirveästi toppauksia. Ei rintojen pienuuden takia varsinaisesti, vaan koska sattuvat kylkiluihin ja kupit, jotka ei jousta periaatteessa on usein liian isot. On toki niitäkin vähän mukavampia. Mut esim. Zalando, Lindex, Sokos, joskus HM on nättejä. Esim. koko 80a tai vaan joku s/m.

Vierailija
11/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on toisessa päässä, jos tukeva ja rinnakas etsii liivejä tai toppeja. Ei tahdo löytyä, miksi ennen niitä oli. Jatkopaloja on liiveihin, leveyteen, mutta jos on 3 jatkopalaa se menee hulluksi tai enemmän. 

Tukeva???

Miten joku joutuu käyttämään kolmea jatkopalaa kun kaupasta löyty 95-100 cm ympärysmitan liivejä??? Onko sun rinnan ympärys jotain 130 cm??

Et ole tukeva vaan sairaalloisen lihava. Siksi liiviongelma

Vierailija
12/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän toppaamattomia tai kevyesti topattuja kolmion mallisia liivejä.

Vierailija
13/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan käyttää Käärijä hihoja

Sama kaikille naisille

Vierailija
14/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan ollut ongelmaa löytää pieniä liivejä. Varsinkin kun kaarituettomat liivit on tulleet muotiin, niin niitähän myydään joka liikkeessä. Nuoret on yksi iso asiakasryhmä missä tahansa ketjuliikkeessä, ja nuorilla harvoin on kovin isot rinnat.

Vierailija
15/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet, kiinteät rinnat. En ole koskaan käyttänyt liivejä, koen ne turhiksi ja ahdistavaksi.

Olen 50+. Juuri pari päivää sitten mieheni totesi, että omistan lähes teinin tis s it.

Mistä miehesi tietää minkälaiset tis sit teinillä on, pthyi.

Vierailija
16/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaset on hyvät. On ihan trikookankaisia ja sit kauniita pitsisiäkin.

Vierailija
17/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi antaa vinkejä jos laittaisit kuvan rinnoistasi johonkin anonyymifoorumille  vaikka Aijaa:een..

Vierailija
18/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin miehenä olin jo liki kirjoittaa, että sinä et tarvitse,mutta samalla tuli mielikuva nuoresta naisesta, joka pelkässä aluspaidassa ulkoilutti koiraansa pari päivää sitten, nännit painautuneina kangasta vasten,ja se näytti hyvin eroottiselta.Itse olen setämies isolla ässällä,mutta minä osaan käyttäytyä.Kaikki ei osaa.

Katso tarjontaa jostain Aasian nettikaupoista.

Vierailija
19/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itse. jos ei kerran tarvita riipunnan estojärjestelmää, niin helppo tehdä.

Vierailija
20/92 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän