Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi exän uuden pitää tunkea kaikkiin lasten juhliin ja tapahtumiin

Vierailija
30.05.2023 |

Oikein väen väkisin on pitänyt päästä tapahtumiin, joihin esim pyritty rajaamaan yleisöä. En todellakaan näe näitä tilanteita sellaisena että olisi jotenkin lapsen takia näissä. Jotkut omat motiivit tässä on takana, koska päin vastoin jos olisi ajattelisi tai olisi ajatellut asioita lapsen kannalta olisi toiminut toisin ja olisi antanut tilaa sekä aikaa heille. Onko muilla samoja fiiliksiä? Ja toisaalta jos olet tällainen nyxän lasten tapahtumiin tuppautuja niin miksi? Nyt ehkä vaan v**uttaa yleisesti tämä itsensä korostaminen.

Kommentit (342)

Vierailija
41/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska siitä ei ole sinulle haittaakaan ja lapselle vain hyötyä, niin suhtaudut siihen varmasti rauhallisesti.

Vierailija
42/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap koeta päästä irti katkeruudesta ja vihasta. Loppupeleissä näistä tunteistasi kärsivät lähinnä sinä itse ja lapsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä "onneksi" kaikki lasten isommat juhlat (rippijuhlat, koulun päättäjäiset) on osuneet koronavuosiin joten esim. kirkossa ja koululla on rajoitettu osallistujia ja siten ei ole edes tarvinnut keskustella siitä, osallistuuko nyxät sinne.

Minulle on ollut tärkeää että siellä koulun juhlasalissa kuopuksen peruskoulun päättämistä nyyhkiessä sain olla kaksin lapsen isän kanssa, en olisi halunnut sinne omaa kumppania tai exän nyxää, meidän lapsi, meidän juttu. Mutta sen jälkeen kakkukahveille tottakai! More the merrier!

Vierailija
44/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttää häntä lapsenvahtina ja häipyy itse paikalta tai katsoo videota?

Mies sitä ja mies tätä. Varmaa av kamaa. Kas kun mies ei ole tuolloin pettämässä. 

Vierailija
45/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät raivokkaasti saada uusperheen toimimaan. Asiaan kuuluu kaiken tekeminen korostetun tiiviisti yhdessä perheenä ja siitä kaikille kertominen. Asiaan kuuluu myös vakuutella äänekkäästi juuri kuten tässä ketjussa, että motiivina on lasten hyvinvointi.

Ei ydinperheessä tarvitse korostaa että ollaan perhe tai lasten etu on tärkeintä, se on itsestään selvää. Nämä uusperheet on sitten erikseen.

Itkettääkö olla noin tyhmä?

Vierailija
46/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Jos ero on tuore ja eron aiheuttanut nainen tunkee päiväkodin kevätjuhlaan, niin törkeää on.

Vs erosta viisi vuotta ja osallistuu lapsen lakkiaisiin.

Mitä törkeää siinä on? Nyt sitä katkeruutta vähemmälle. Exänne ovat tysin oikeutettuja olemaan uuden kumppaninsa kanssa ja jakamaan elämänsä heidän kanssaan. Siihen elämään jos kuuluu lapsia, myös heidän kanssaan.

Olet harvinaisen epäempaattinen ihminen, kun et pysty asettumaan petetyn asemaan. Vai ylimielisyyttäkö tuo on?

Ei kyse ole katkeruudesta, vaan inhimmillisistä tunteista, jotka tasoittuvat vasta ajan myötä.

Vierailija
47/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Jos ero on tuore ja eron aiheuttanut nainen tunkee päiväkodin kevätjuhlaan, niin törkeää on.

Mitä törkeää siinä on? Nyt sitä katkeruutta vähemmälle. Exänne ovat tysin oikeutettuja olemaan uuden kumppaninsa kanssa ja jakamaan elämänsä heidän kanssaan. Siihen elämään jos kuuluu lapsia, myös heidän kanssaan.

Olet harvinaisen epäempaattinen ihminen, kun et pysty asettumaan petetyn asemaan. Vai ylimielisyyttäkö tuo on?

Ei kyse ole katkeruudesta, vaan inhimmillisistä tunteista, jotka tasoittuvat vasta ajan myötä.

Missä kohtaa en ymmärtänyt petetyn tunteita? Saa olla rikki, mutta sen vuoksi toisen elämän ohjailu ja törkeää!-Huutelu on vain sairasta.

Vierailija
48/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, koska siitä ei ole sinulle haittaakaan ja lapselle vain hyötyä, niin suhtaudut siihen varmasti rauhallisesti.

Ohiksena: Mitä ihmeen hyötyä siitä lapselle on?

Fakta: erolapsi on kiinnostunut vain oman vanhemman läsäolosta.

Itse olin isän pitkäaikaisena aviovaimona bonuslapsen rippijuhlissä. Lapsi tuijotti seremonian aikana isäänsä, ei minua.lapsi tuli seremonia jälkeen isänsä luokse, ei minun. Meillä on ihan hyvät välit, mutta minä en todellakaan ole mikään prioriteetti hänen elämässään.

Vierailija
49/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita tunteita sä purat muihin ihmisiin?

-eri

Vierailija
50/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajatonta käytöstä, jos erosta on hyvin vähän aikaa. Eihän rajattomat itse näe omassa käytöksessään mitään vikaa.

Vierailija
51/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meill ero tuli nopeasti miehen sivusuhteen johdosta, ja oli todella loukkaavaa, kun uusi nainen osallistui koulun juhliin. Tuntui, että pettämistä oikein hierottiin naamaan.

Lapsetkin ihmettelivät, että mitä ihmettä se siellä tekee. (Ja huom. Minä en ensin ihmetellyt lapsille mitään

Alkuun se oli siis röyhkeää ja tuntui ylimieliseltä. Enää nyksä ei tietenkään tunnu miltään, mutta en yhtään ymmärrä, mitä se siellä teki. Itsekin olen nykyään uusperheellinen, eikä minulla ole mitään syytä änkeä miehen ja tämän lasten väliin, eikä yrittää leikkiä kotia näiden kanssa.

Samassa tilanteessa se sivusuhde, nykyinen nyxä halusi lapsen konserttiin vielä suhteen salassaolon aikana. En tosiaan jaksa ymmärtää mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu..

Vierailija
52/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajatonta käytöstä, jos erosta on hyvin vähän aikaa. Eihän rajattomat itse näe omassa käytöksessään mitään vikaa.

Miksi jonkun pitäisi toimia sun rajojen mukaan? He elävät omaa elämäänsä, ei exien. Jos joku haluaa puolisonsa lapsien elämässä olla, saa hän olla. Jos exäsi ja lapsesi on sun omaisuutta, laita heidät kaappiin.

Vierailija
53/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exäsi ja hänen yksä ovat vakiintunut pari kuuluu tämä yksä myös lastesi elämään jos he hänet hyväksyvät haluat sinä sitten sitä tai ei. Niele vaan pettymyksesi ja hyväksy, että exäsi elämä menee eteen päin ilman sinua.

Vierailija
54/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun pitäisi toimia sun rajojen mukaan? He elävät omaa elämäänsä, ei exien. Jos joku haluaa puolisonsa lapsien elämässä olla, saa hän olla. Jos exäsi ja lapsesi on sun omaisuutta, laita heidät kaappiin.

Totta kai jokainen saa elää omaa elämäänsä, mutta hienotunteinen ja käytöstavat omaava pitää olla. Se tosin vaatii sosiaalisten normien lukukykyä, tunneälytaitoja ja omien ja muiden rajojen tunnistamista. Jos niitä ei ole, niin käyttäytyy rajattomasti.

Vierailija
55/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vanhemmille oli täysin selvää että ero on ero eikä sen jälkeen enää yritetä toisen elämään puuttua. Meille lapsille olisi ollut todella raskasta jos olisimme hetkeäkään aistineet että meidän olisi pitänyt kauhistella vanhempiemme uusia kumppaneita. Lapset eivät vanhempiensa elämään puutu niin kauan kun se ei vaikuta lapsi-vanhempi suhteeseen.

Minun äitipuoli ja isäpuoli on meidän lapsille mummo ja pappa siinä missä minun äiti ja isäkin. Hienosti hoitivat vaikka varmasti tunteita oli monenlaisia erossa ja uusien kumppanien löytyessä. Kaikki juhlat on juhlittu perheenä, exät ja nyksät yhdessä.

Vierailija
56/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme että nykyajan lapset on sekaisin, mt-ongelmaksia ja vetää huonoon oloon huumeita. Pääasia että vanhemmat saa näpäytellä toisiaan, lapsista viis. Itse kutsuin vain isäni, en uusionaista, isä tuli yksin ja olisi saanut olla kokonaan tulematta, jos se harakka olisi pitänyt tuoda paikalle.

Vierailija
57/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai jokainen saa elää omaa elämäänsä, mutta hienotunteinen ja käytöstavat omaava pitää olla. Se tosin vaatii sosiaalisten normien lukukykyä, tunneälytaitoja ja omien ja muiden rajojen tunnistamista. Jos niitä ei ole, niin käyttäytyy rajattomasti.

Etkö muka itse ylitä rajaa jos sanelet ettei exäsi nykyinen kumppani saa näkyä missään? Aivan, toimi itse kuten saarnaat.

Vierailija
58/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka itse ylitä rajaa jos sanelet ettei exäsi nykyinen kumppani saa näkyä missään? Aivan, toimi itse kuten saarnaat.

Kannattaisiko vaikka kysyä niiltä lapsilta. Onko heillä läheinenkin suhde perheenrikkojaan?

Vierailija
59/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemus, en koskaan tunkeutunut lapsen juhliin. Minut kutsuttiin joka juhlaan isän rinnalla. Isompiin juhliin (rippi, yo) kutsuttiin vielä äitini ja sisarukseni. Huolehdinhan lapsesta aina kun hän oli meillä (tietysti isä myös) ja lapsen äiti sai luottaa siihen, että lapsen on hyvä olla.

Vierailija
60/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko vaikka kysyä niiltä lapsilta. Onko heillä läheinenkin suhde perheenrikkojaan?

Miksei olisi? Lapset eivät ajattele uusia kumppaneita perheenrikkojina jollei hänen vanhempansa (lue äitinsä) asiaa niin ilmaise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän