En ymmärrä miksi exän uuden pitää tunkea kaikkiin lasten juhliin ja tapahtumiin
Oikein väen väkisin on pitänyt päästä tapahtumiin, joihin esim pyritty rajaamaan yleisöä. En todellakaan näe näitä tilanteita sellaisena että olisi jotenkin lapsen takia näissä. Jotkut omat motiivit tässä on takana, koska päin vastoin jos olisi ajattelisi tai olisi ajatellut asioita lapsen kannalta olisi toiminut toisin ja olisi antanut tilaa sekä aikaa heille. Onko muilla samoja fiiliksiä? Ja toisaalta jos olet tällainen nyxän lasten tapahtumiin tuppautuja niin miksi? Nyt ehkä vaan v**uttaa yleisesti tämä itsensä korostaminen.
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.....eiks ole ihanaa nää uusperheet?
Tässä ei ole ongelmana uusperhe, vaan ap, joka ei ole päässyt exästään yli.
Itse asiassa ei. Äitini oli aivan satavarmasti päässyt isästäni yli, mutta kyllä se häntä harmitti kun isän silloin tytteliystävä tuli juhliini. Hän tuli sinne siksi koska halusi näyttää että hänellä on isääni jokin valta. Minua hän kiusasi, jopa ihan niin että minulle tuli mt-ongelmia, joten ei tullut minun takiani juhliin, vaan vain kiusatakseen minua, ja siinä sivussa varmaan luuli että äitini on mustis paskaisästäni, vaikka hän ainoastaan rakasti minua ja oli siksi pahoillaan.
Äitini jos sanoi isälleni mitään siitä miten tuo nainen kohteli minua, niin isä piti äidin puheitat mustasukkaisuutena. Hieno isä mulla.
Tätä ei ehkä pysty sanomaan riittävän kauniisti, mutta keskustele tuosta terapiassa. Isäsi uusi puoliso ei ole mielenterveysongelmien aiheuttaja.
Kyllä on, ihan samoin kuin insestin tekijä on tekijä ja aiheuttaja, vaikka sitä olisi myös se toinen vanhempi joka asian sallii. Ei ole niin, että jos lapsesi tabetaan, niin syyllinen ei olekaan se joka tabbopi, vaan se joka antoi tabpaa.