Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi exän uuden pitää tunkea kaikkiin lasten juhliin ja tapahtumiin

Vierailija
30.05.2023 |

Oikein väen väkisin on pitänyt päästä tapahtumiin, joihin esim pyritty rajaamaan yleisöä. En todellakaan näe näitä tilanteita sellaisena että olisi jotenkin lapsen takia näissä. Jotkut omat motiivit tässä on takana, koska päin vastoin jos olisi ajattelisi tai olisi ajatellut asioita lapsen kannalta olisi toiminut toisin ja olisi antanut tilaa sekä aikaa heille. Onko muilla samoja fiiliksiä? Ja toisaalta jos olet tällainen nyxän lasten tapahtumiin tuppautuja niin miksi? Nyt ehkä vaan v**uttaa yleisesti tämä itsensä korostaminen.

Kommentit (342)

Vierailija
21/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.....eiks ole ihanaa nää uusperheet?

Jep. Miesten kantisisi tosiaan miettiä muutamaan kertaan millaisen naisen kanssa panee ilman ehkäisyä. Se on sitten kiva tavata se oikea, kun luuseriexä roikkuu lahkeessa kuin raivotautinen terrieri.

Vierailija
22/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää häntä lapsenvahtina ja häipyy itse paikalta tai katsoo videota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkoja on rajallisesti niin ainahan sinä voit jäädä pois ja mennä vaikka sinne lähiöräkälääsi istumaan.

Vierailija
24/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni uusi osallistui kerran tyttären vanhempainiltaan ja päti siellä täpöllä. Sattui olemaan pienempien lasten päiväkodin täti (kuormasta napattu) ja siis asiantuntija lasten kasvatuksessa. Itse olin niin pöyristynyt, kun näin hänet luokassa, etten osannut muuta kuin suu auki katsella hänen esiintymistään. Nyt jo naurattaa, mutta silloin vtutti..

Vierailija
25/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ex ja puoliso yrittävät rakentaa lapsille kasvuympäristöä, jossa lasten on helppo olla ja kaikki tulevat toimeen?

Vierailija
26/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna uuden vaimon tulla juhliin. Ehkä voit ystävystyä hänenkin kanssaan. Se on normaalia käyttäytyä kuin aikuiset, eikä kiukutella. Mitä lapsikin ajattelee tuosta.

Vierailija
27/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itse käydä pois juhlista, jos ottaa päähän tuollainen. Anna miehen järjestää juhlat lapsille.

Vierailija
28/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun nyxä paikalla? Ei hänkään saa osallistua lasten tapahtumiin.

Vierailija
29/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät raivokkaasti saada uusperheen toimimaan. Asiaan kuuluu kaiken tekeminen korostetun tiiviisti yhdessä perheenä ja siitä kaikille kertominen. Asiaan kuuluu myös vakuutella äänekkäästi juuri kuten tässä ketjussa, että motiivina on lasten hyvinvointi.

Ei ydinperheessä tarvitse korostaa että ollaan perhe tai lasten etu on tärkeintä, se on itsestään selvää. Nämä uusperheet on sitten erikseen.

Vierailija
30/342 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän ja sinun exäsi eivät ajattele sitä asiaa samalla tavalla kuin sinä vaan heistä se tuntuu luontevalta, että isän uusi kumppani on mukana juhlimassa?

Ei, eivät todellakaan ajattele ja tätä minä juuri en ymmärrä, koska itse olisin hyvin herkkä vastaavassa tilanteessa toimimaan eri tavalla, mutta minkäs tässä tekee kun yritän vain olla.

ap

Ehkä vain koitat sitten päästä asian yli, että lastesi isällä (eli EX-puolisollasi...) on uusi parisuhde-elämä, johon sinä et kuulu. Toki lasten kautta kuulutte toistenne elämään, mutta heidän parisuhteensa ja se millä kokoonpanolla he juhlissa käyvät ei ole sinun asiasi.

Vierailija
31/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Anna mä arvaan. On ollut yksi tapahtuma missä määrää on rajoitettu eikä sielläkään tiukasti?

Mun mies tulee mukaan nyt kesällä lapseni rippikirkkoon koska olemme pari. Eksäni naisesta en tiedä tuleeko kirkkoon mutta ainakin rippijuhliin kotiini ja se on mukavaa. Pidän siitä että tämä nainen tule hyvin toimeen lapseni kanssa.

Eksistä on hyvä päästä yli, sanot ap että näin on mutta ei ole. Saako äitisi uusi kumppani tulla juhliin? Saako serkkusi uusi vaimo osallistua? Jätätkö tulevan oman kumppanisi kaikkien juhlien ulkopuolelle?

Vierailija
32/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meill ero tuli nopeasti miehen sivusuhteen johdosta, ja oli todella loukkaavaa, kun uusi nainen osallistui koulun juhliin. Tuntui, että pettämistä oikein hierottiin naamaan.

Lapsetkin ihmettelivät, että mitä ihmettä se siellä tekee. (Ja huom. Minä en ensin ihmetellyt lapsille mitään

Alkuun se oli siis röyhkeää ja tuntui ylimieliseltä. Enää nyksä ei tietenkään tunnu miltään, mutta en yhtään ymmärrä, mitä se siellä teki. Itsekin olen nykyään uusperheellinen, eikä minulla ole mitään syytä änkeä miehen ja tämän lasten väliin, eikä yrittää leikkiä kotia näiden kanssa.

Vierailija
33/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.....eiks ole ihanaa nää uusperheet?

Jep. Miesten kantisisi tosiaan miettiä muutamaan kertaan millaisen naisen kanssa panee ilman ehkäisyä. Se on sitten kiva tavata se oikea, kun luuseriexä roikkuu lahkeessa kuin raivotautinen terrieri.

Varmaan naistenkin olisi syytä pohtia sitä? 

Av mamma mysökin aina tietää ennakolta, mihin elämä heitäää ja miten suhde nuoruuden rakastettuun kehittyy vuosien aikana. 

Vierailija
34/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meill ero tuli nopeasti miehen sivusuhteen johdosta, ja oli todella loukkaavaa, kun uusi nainen osallistui koulun juhliin. Tuntui, että pettämistä oikein hierottiin naamaan.

Lapsetkin ihmettelivät, että mitä ihmettä se siellä tekee. (Ja huom. Minä en ensin ihmetellyt lapsille mitään

Alkuun se oli siis röyhkeää ja tuntui ylimieliseltä. Enää nyksä ei tietenkään tunnu miltään, mutta en yhtään ymmärrä, mitä se siellä teki. Itsekin olen nykyään uusperheellinen, eikä minulla ole mitään syytä änkeä miehen ja tämän lasten väliin, eikä yrittää leikkiä kotia näiden kanssa.

Tyypillinen katkera ajattelutapa. Hierottiin naamaan. Se että pariskunta liikkuu yhdessä ei ole mitään hieromista. Hyvä että olet nyt hankkinut elämän. Se että pari liikkuu yhdessä on oma valinta, ei kotileikki.

Vierailija
35/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Mitä tapahtui sille Jumalan ja seurakunnan edessä annetulle lupaukselle "kunnes kuolema erottaa"? Nyt on sitte eksiä ja nyksiä ja uusperheitä, hyi saatana.

Vierailija
36/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, jos exäsi on löytänyt kumppanin, joka pitää lapsistanne ja haluaa osallistua.

Ymmärrän suuttumuksen, jos kyseessä on vaikkapa pettämisestä alkanut suhde, mutta jos olitte eronneet jo aiemmin, kiukuttelusi on lapsellista.

Mieti asiaa niin, että ex olisi voinut valita myös lapsiasi inhoavan instabimbon. Nyt valitsi selvästi luotettavan aikuisen rinnalleen.

Vierailija
37/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen katkera ajattelutapa. Hierottiin naamaan. Se että pariskunta liikkuu yhdessä ei ole mitään hieromista. Hyvä että olet nyt hankkinut elämän. Se että pari liikkuu yhdessä on oma valinta, ei kotileikki.

En ole tippaakaan katkera.

Sanoin, että silloin se TUNTUI, kun hierottiin naamaan. Ero tuli nimittäin todella nopeasti, ja uusi nainen muutti lapsineen sisään melkein samalla ovenavauksella, kun minä pääsin ullos.

Tutkimusten mukaan uusperheen muodostuminen kestää 4-7 vuotta. Siten vasta siitä tulee oma yksikkö, sitä ennen se on kommuunin tapainen tilanne. Tiedän hyvin tämän, koska itsekin olen elänyt uusperheessä 10 vuotta. Ja tiedän, että ennen tätä muotoutumista yksiköksi kaikki toiminta lasten kanssa on vain kodin leikkimistä.

Vierailija
38/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Mitä tapahtui sille Jumalan ja seurakunnan edessä annetulle lupaukselle "kunnes kuolema erottaa"? Nyt on sitte eksiä ja nyksiä ja uusperheitä, hyi saatana.

Mitä minun olisi pitänyt tehdä, kun toinen osapuoli halusi erota? Minä en olisi halunnut.

Vierailija
39/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Anna mä arvaan. On ollut yksi tapahtuma missä määrää on rajoitettu eikä sielläkään tiukasti?

Mun mies tulee mukaan nyt kesällä lapseni rippikirkkoon koska olemme pari. Eksäni naisesta en tiedä tuleeko kirkkoon mutta ainakin rippijuhliin kotiini ja se on mukavaa. Pidän siitä että tämä nainen tule hyvin toimeen lapseni kanssa.

Eksistä on hyvä päästä yli, sanot ap että näin on mutta ei ole. Saako äitisi uusi kumppani tulla juhliin? Saako serkkusi uusi vaimo osallistua? Jätätkö tulevan oman kumppanisi kaikkien juhlien ulkopuolelle?

Sama juttu meilläkin. Mieheni löytämä uusi nainen on aivan ihana ihminen niin miehelle kuin lapsillekin. Hän on iloinen, hyvä kuuntelemaan, avulias ja tekeväinen. Jos me olisimme vaikka työkavereita, niin varmasti olisin pitänyt hänestä silloinkin, sillä hänestä on helppo pitää. Myös vanhempani pitävät hänestä, vaikka olivatkin ensin naista vastaan ja katsoivat häneen päin kyräillen.

Itselläni ei ole mitään hätää miesasioiden kanssa. En ole juuri käyttänyt aikaani ja energiaani mahdollisen uuden miesystävän löytämiseen, vaan olen elänyt aika rauhalliseen malliin nämä kolme vuotta.

Vierailija
40/342 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Jos ero on tuore ja eron aiheuttanut nainen tunkee päiväkodin kevätjuhlaan, niin törkeää on.

Vs erosta viisi vuotta ja osallistuu lapsen lakkiaisiin.

Mitä törkeää siinä on? Nyt sitä katkeruutta vähemmälle. Exänne ovat tysin oikeutettuja olemaan uuden kumppaninsa kanssa ja jakamaan elämänsä heidän kanssaan. Siihen elämään jos kuuluu lapsia, myös heidän kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme