Kyllä se parisuhteen saaminen on kiven alla
Ei vaan onnistu. Kukaan ei halua tavata ei treffeille pääse ja elämä on yksinäistä. No ainaski on töitä. Ei tarvi valittaa. Ei sitä jaksa enää etsimällä etsiä.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Asutko omillasi?
Osaatko käyttäytyä ja huomioida kumppanin?
Pahimmat puutteesi?
38v mies. Asun yksin. Hieno asunto. Olen kehittänyt itseäni. Masentunut olen ollut mutta nyt parempaan suuntaan. Sinkkuna jo vuosia olen ollut.
Ei ihmetytä, että olet yksin. Hieno asunto WTF mitkä arvot. Opettele edes peruskielioppi, jos niin kovasti kehität itseäsi.
Siis mitä ihmettä... no joo parempi kun ei sano mitään tänne.
En ole tuo ylempi kommentoija, mutta pakko mainita, ettei asuntoja, autoja yms materiaa kannata esittää sellaisina asioina, jotka oikeuttavat parisuhteeseen tai automaattisesti tekevät jostain henkilöstä hyvän tai kiinnostavan kumppanin. Perusoletus lienee, että kaikki asuvat jossakin ja mahdollisesti tekevät jotain työtä tai opiskelevat. Paljon tärkeämpi juttu on se, että olet kehittänyt itseäsi ja taistellut masennuksesta kohti parempaa suuntaa.
Siis juuri näin. Tajusin vasta muutama päivä sitten, että ei herranjestas, mun mieshän asui vanhempiensa kanssa kun tavattiin. Oli jo reilusti yli parikymppinen. Siis en OIKEASTI ollut tajunnut koko asiaa, vaikka ollaan yhdessä oltu jo yli 20 vuotta. Hän vain vei niin jalat alta olemuksellaan ja kemiat natsasi ensisilmäyksellä, että virta vain vei mukanaan ja tuollaiset asiat jäi noteeraamatta kokonaan. Hän on myös sentin minua lyhyempi ja alkoi kaljuuntua jo alle kolmekymppisenä. Amistason koulutus, suorittavan tason duuni tapaamishetkellä jossa palkka surkea. Ei vain kiinnostanut, niin jykevää on rakkaus kun se oikeanlainen osuu kohdalle, usko pois! Ihan sattumaa että edes kohdattiin, enkä toiseen yhtä sopivaan ole törmännyt. Tuurillakin siis paljon merkitystä, ja ajoituksella.
Sitten pitää vaan löytää se sopiva ja oikea nainen. En luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Luovuta vaan ja tee Halmeet jos yksinäisyys ripoo.
En luovuta.
Käyn baareissa ja ihmisten ilmoilla ja yritän rohkeentua ja jutella naisille.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko naapurustossas neitosia?
Mä en tiedä asuuko täälä
Kun olin nuorempi niin naiset kiinnostu helpommin,nykyää ovat niin vaikeita.
Naisista on tullut nykyää hyvin vaativia ja nirsoja, ei ennen ollut näin.
Saan kyllä tinderissä välillä osumia.. mutta ei pääse tapaan niitä naisia, jotain teen väärin tai sitä naista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä asuuko täälä
Kaiva kiikarit
Sain äskettäin tietää lehdestä, että olenkin asunut suomen top 1 poikamieszonella koko elämäni - poikamiehenä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä asuuko täälä
Kaiva kiikarit
kyllä täälä ihan nättejä naisia asuu
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehen pitää olla aika täydellinen että kelpaa naiselle??
ei se täydelliselle miehellekään ole helppoa. mieluiten pitäisi olla vähän parempi kuin täydellinen, että kelpaisi suomimammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se täydelliselle miehellekään ole helppoa. mieluiten pitäisi olla vähän parempi kuin täydellinen, että kelpaisi suomimammoille.
Höpö höpö. Itse olen pienipalkkaisen duunari miehen kanssa naimisissa ja niin on moni muukin. Jos on siistit vaatteet, huolehtii hygieniasta, on huumorintajuinen,rehellinen ja supliikki niin kyllä naisen löytää.
Ei halvattu. Kerta ukkoja kiehtoo perinteiset arvot lähtekää sinne Bulgariaan ja Turkkiin.
Tinderissä naiset ei puhu mitään ja ole kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Itse olen pienipalkkaisen duunari miehen kanssa naimisissa ja niin on moni muukin. Jos on siistit vaatteet, huolehtii hygieniasta, on huumorintajuinen,rehellinen ja supliikki niin kyllä naisen löytää.
Mulla on siistit vaatteet, huolehdin hygieniasta oon erittäin pitkä mieheksi, ei mitään vientiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siistit vaatteet, huolehdin hygieniasta oon erittäin pitkä mieheksi, ei mitään vientiä ole.[/quotenyt]
Ilmeisesti jokin syy sitten on ettei naiset halua minua tavata tai lähtee treffeille, koska nytkin sain 2 osumaa tinderissä ja toinen juttelee vähän ja toinen ei vastaa ees viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siistit vaatteet, huolehdin hygieniasta oon erittäin pitkä mieheksi, ei mitään vientiä ole.[/quotenyt]
Ilmeisesti jokin syy sitten on ettei naiset halua minua tavata tai lähtee treffeille, koska nytkin sain 2 osumaa tinderissä ja toinen juttelee vähän ja toinen ei vastaa ees viesteihin.
Jos olet Allu niin sullahan on niitä mielenterveysongelmia. Ne varmaan tulee jotenkin esille viestittelyssä tai puhuessa ja ne kartoittaa naiset.
Luovuta vaan ja tee Halmeet jos yksinäisyys ripoo.