Kyllä se parisuhteen saaminen on kiven alla
Ei vaan onnistu. Kukaan ei halua tavata ei treffeille pääse ja elämä on yksinäistä. No ainaski on töitä. Ei tarvi valittaa. Ei sitä jaksa enää etsimällä etsiä.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me mäntit, kouluttamattomat ja yksinkertaiset naiset saadaan hyviä miehiä.
En usko että saatte, monet on sinkkuja kun ei kelpaa.
Kyllä itse olen perustanut perheen, terveen ja työssäkäyvän miehen kanssa.
Kyllä mäki asun yksin ja käyn töissä ja oon melko normaali. Niin kelpasi vain täydellinen mies vai?
Totta kai hänellekin kelpasi vain se hänelle täydellinen mies.
Aijaha, no mulle kelpais vähä samanlainen, köyhä, yksinäinen, kaveriton ja masentunut nainen.
En mä mitää koulutettua prinsessaa saa, ne haluaa just semmosen pinnallisen salimaken, jolla on rahaa ja hyvä palkka ja kallis hieno auto.
Niin ja vielä pitäs olla hyvä kroppa käy salilla ja treenaa kun hullu, mulla on kaljamahaa niin se on vvarmaa jollekki ongelma ja kaljuuntuminen.
Mä tunnen Allu monta postilla töissä olevaa miestä. Ovat pienipalkkaisia ja ei niin älykkäitä. Silti kaikilla on perhe. Sun mielenterveysongelmat pelästyttää naiset. Toisaalta voit kyllä löytää samoilla diagnooseilla olevan, kun ne avoimesti kerrot. Esim mun vanhempani olivat mielisairaita, kuitenkin kirjeenvaihtoilmoituksella löysivät 50-luvulla toisensa ja saivat kolme lasta. Olivat vuosikymmeniä yhdessä, kunnes äitini kuoli. Ole avoin,niin voit löytää kaltaisesi naisen. Tsemppiä.
Parempi kai sitten loppupeleis luovuttaa ja tyytyä olemaan sinkku vuosia ja ilman seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen Allu monta postilla töissä olevaa miestä. Ovat pienipalkkaisia ja ei niin älykkäitä. Silti kaikilla on perhe. Sun mielenterveysongelmat pelästyttää naiset. Toisaalta voit kyllä löytää samoilla diagnooseilla olevan, kun ne avoimesti kerrot. Esim mun vanhempani olivat mielisairaita, kuitenkin kirjeenvaihtoilmoituksella löysivät 50-luvulla toisensa ja saivat kolme lasta. Olivat vuosikymmeniä yhdessä, kunnes äitini kuoli. Ole avoin,niin voit löytää kaltaisesi naisen. Tsemppiä.
pienipalkkasia no mitä hittoa, paljonko pitäs sitten tienata?
Parempi ku ei tänne kirjota enää mitää, pahenee vaa fiilikset ja alkaa ärsyttämään kaikki, loppupeleis käy vaan yksin baareissa ja elää normi elämää yksin, lomaaki on vielä töistä. Ei tässä vaa näytä kelpaavan kellekkään.
Sama ongelma. Itselläni haastetta lisää se, ettei kiinnosta seksuaalisesti isot ja lihavat naiset.
Mutta sellaista sievää ja pienikokoistakaan naista kun en saa. Tiedostan myös, että omat mielenkiinnon kohteeni ovat ns. poikkeukselliset. Osaan ulkoa Airbussin järjestelmät vaikka en ole liikennelentäjä, joskus uppoudun tuntikausiksi ydinvoimatekniikkaan vaikka en juuri sen alan insinööri olekkaan vaan aivan eri alalta. Ei tämmöisistä hivenen autistisista miehistä kukaan viehättävä nainen voisi ihastua tai viehättyä.
Itse harrastan kyllä liikuntaa, mutta otan senkin autistisella vakavuudella. En rennosti vaan verenmaku suussa kilpailemalla.
M37
Okei no sitten en ole ainut, mulla itelläki on tiettyjä haasteita, mutta käyn ihmisten ilmoilla ja salilla ja baareissa mutta en oikein uskalla naisille jutella jotenki koen pelkääväni että saan kaikilta pakit, vaikka ei siinä mitään menetä. Nuorempana oli flaksi, mulla on itelläni tukka ohentunut ja mahaa enkä sille nyt voi mitään
Aivan saletisti kelpaa fiksu, kohtelias, syvällinen, rauhallinen, itsenäinen mies. Jos ulkonäkö on sellainen ihmisennäköinen, niin taatusti naisia kiinnostelee. Eikä tarvitse olla mikään salimake (yök) tai Roope Setä. Kuka semmoisia kaipaa? Just ne prinsessat. Mutta ne löytävätkin siinä kannen vakkaansa ja hyvä niin, jokaiselle jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan saletisti kelpaa fiksu, kohtelias, syvällinen, rauhallinen, itsenäinen mies. Jos ulkonäkö on sellainen ihmisennäköinen, niin taatusti naisia kiinnostelee. Eikä tarvitse olla mikään salimake (yök) tai Roope Setä. Kuka semmoisia kaipaa? Just ne prinsessat. Mutta ne löytävätkin siinä kannen vakkaansa ja hyvä niin, jokaiselle jotakin.
Olen rauhallinen ja ujo, kiltin oloinen mies. ulkonäkö on hyvä ja pituus 195 cm. en ole vielä kelvannut
Kun mies täyttää 35 ei halua lapsia niin jää ihan yksin, tällästä tää nyt sit on.
No tulee jos on tullakseen en jaksa enää.. paree keksiä muita juttuja elämässä.
Totta kai hänellekin kelpasi vain se hänelle täydellinen mies.