Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se parisuhteen saaminen on kiven alla

Vierailija
30.05.2023 |

Ei vaan onnistu. Kukaan ei halua tavata ei treffeille pääse ja elämä on yksinäistä. No ainaski on töitä. Ei tarvi valittaa. Ei sitä jaksa enää etsimällä etsiä.

Kommentit (174)

Vierailija
41/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on vaikeeta löytää jos on hieman erilainen kun muut ja elää omaa elämää ja ei oo kavereitakaan.

On varmasti vaikeampi löytää kuin monella muulla, totta. Mutta toisaalta jos olisit esimerkiksi halvaantunut tai vaikeasti vammainen, niin sitten tuon saman ongelman lisäksi olisi vielä isompia ongelmia. Tai joku voi olla kuuromykkä ja silti onnellisesti naimisissa, haluaisitko vaihtaa paikkaa? Tai joku löytää helposti kumppaneita, mutta ei millään työpaikkaa ja siksi tuomittu köyhyyteen, vaihtaisit paikkaa? Yritän sanoa, että tasan ei mene nallekarkit, mutta siihen ei kannata jumittua, vaan yrittää nähdä ja arvostaa niitä puolia omassa elämässä jotka on hyvin. Tsemppiä!

Joo tiedän sen että monta asiaa on hyvin onneksi ja meikäläisellä on vakituinen työpaikka.

Vierailija
42/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai se sitten parempi olla yksin. Sinkkuna vaan kun pelkkiä ongelmia tai vaikeuksia vaan.

Mitä ongelmia ja vaikeuksia on sinkkuna, jotka parisuhde poistaisi? Muuta kuin se yksinäisyyden tunne tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miehen pitää olla aika täydellinen että kelpaa naiselle??

Ainakin tosi hyvä. Miksi kukaan muuta haluaisi?

Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.

Alfuus kiinnostaa miehiä. Autot samoin. Komea kroppa plussaa, kivat hiukset plussaa. Tumma tai vaalea - kullakin on makunsa ja useimmille käy kumpi vaan. Sosiaalisuus ja itsevarmuus ovat tietenkin hyviä ominaisuuksia miehissä ja naisissa.

Mitäs jos on vähän mahaa,, yksinäinen, ei oo kavereita, masentunut ja allapäin, masentunut siksi kun ei löydy parisuhdetta. Ei kaikki ole täydellisiä alfoja

Kelpaako sinulle nainen, jolla on vähän mahaa, joka on yksinäinen, jolla ei ole kavereita, joka on masentunut ja allapäin, masentunut sen takia kun ei löydy parisuhdetta. Ei kaikki ole täydellisiä IG-kisuja.

Mitä sinulla on tarjota parisuhteessa naiselle muuta kuin vähän mahaa, yksinäisyyttä, ei kavereita (eli ei muuta sosiaalista elämää kuin nainen), masennusta, alakuloa jne.? Nainen ja parisuhde varmasti piristää, muttei poista eikä ratkaise mitään näistä ongelmista. Olisit naisen kanssa hetken aikaa alkuhuumassa, ja sen jälkeen naisen kanssa yksinäinen, allapäin, masentunut ja vähän mahakas.

Vierailija
44/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Asutko omillasi?

Osaatko käyttäytyä ja huomioida kumppanin?

Pahimmat puutteesi?

38v mies. Asun yksin. Hieno asunto. Olen kehittänyt itseäni. Masentunut olen ollut mutta nyt parempaan suuntaan. Sinkkuna jo vuosia olen ollut.

Ei ihmetytä, että olet yksin. Hieno asunto WTF mitkä arvot. Opettele edes peruskielioppi, jos niin kovasti kehität itseäsi.

Vierailija
45/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on vaikeeta löytää jos on hieman erilainen kun muut ja elää omaa elämää ja ei oo kavereitakaan.

Sun pitää vaan ottaa joku lievästi kehitysvammainen tai vanhempi nainen.

Parempi kai vähän vaikeasti kehitysvammainen jota voisi painostaa kaikkiin riettaisiin ja nöyryyttäviin akteihin.

Vierailija
46/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Asutko omillasi?

Pahimmat puutteesi?

38v mies. Asun yksin. Hieno asunto. Olen kehittänyt itseäni. Masentunut olen ollut mutta nyt parempaan suuntaan. Sinkkuna jo vuosia olen ollut.

Ei ihmetytä, että olet yksin. Hieno asunto WTF mitkä arvot. Opettele edes peruskielioppi, jos niin kovasti kehität itseäsi.

Siis mitä ihmettä... no joo parempi kun ei sano mitään tänne.

Vierailija
47/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelkkiä ikäviä negatiivisia kommentteja tulee, ehkä se on parempi ollakki yksin.

Vierailija
48/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täydellinen. Mutta perässävedettävä valittaja, joka ei näe omassa käytöksestään mitään vikaa on yleisin miestyyppi, jolle tulee säännönmukaisesti annettua pakit. Ja hälytyskellot soi myös jokaisen sellaisen miehen kohdalla, joka alkaa ensimmäiseksi selittää, kuinka tykkää siitä että nainen pukeutuisi korkkareihin/olisi blondi/brunetti/tykkäisi siitä tai tästä. Toki unelmia ja toiveita sen kumppanin suhteen saa olla, mutta on helvetin hajottavaa kun pahuksen moni mies aloittaa nykypäivänä parisuhteen muodostuksen sillä, että kertoo tutustumisvaiheessa mitä naisen pitäisi olla, tutustumatta tähän ensin henkilönä.

Anteeksi kärkäs vastaus, mutta viime aikoina aika hitokseen miehiin väsähtäneenä pakko todeta se toinenkin puoli.

Hienoa että täällä tuodaan tosiasioita ilmi ja ei lainkaan yleistetä.

Vierailija
49/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.

Alfuus kiinnostaa miehiä. Autot samoin. Komea kroppa plussaa, kivat hiukset plussaa. Tumma tai vaalea - kullakin on makunsa ja useimmille käy kumpi vaan. Sosiaalisuus ja itsevarmuus ovat tietenkin hyviä ominaisuuksia miehissä ja naisissa.

Mitäs jos on vähän mahaa,, yksinäinen, ei oo kavereita, masentunut ja allapäin, masentunut siksi kun ei löydy parisuhdetta. Ei kaikki ole täydellisiä alfoja

Kelpaako sinulle nainen, jolla on vähän mahaa, joka on yksinäinen, jolla ei ole kavereita, joka on masentunut ja allapäin, masentunut sen takia kun ei löydy parisuhdetta. Ei kaikki ole täydellisiä IG-kisuja.

Mitä sinulla on tarjota parisuhteessa naiselle muuta kuin vähän mahaa, yksinäisyyttä, ei kavereita (eli ei muuta sosiaalista elämää kuin nainen), masennusta, alakuloa jne.? Nainen ja parisuhde varmasti piristää, muttei poista eikä ratkaise mitään näistä ongelmista. Olisit naisen kanssa hetken aikaa alkuhuumassa, ja sen jälkeen naisen kanssa yksinäinen, allapäin, masentunut ja vähän mahakas.

Kyllä kelpaisi koska ne mistä kiinnostun ulkoisesti tai vastaavaa, eivät kiinnostu musta.

Vierailija
50/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on minun mielestä komea, mutta jonkun muun mielestä ei välttämättä ole ja joidenkin mielestä taas kyllä. Hän on 5cm minua lyhyempi. Ei ole oikein selkeästi tumma eikä vaalea, jotain siltä väliltä. Aidosti oikeasti ystävällinen ihan kaikille, ei syrji mitään ihmisryhmää. On uskossa kuten minäkin. Autoa hänellä ei ole kun ei ole ajokorttiakaan. Hiusraja on alkanut vetäytymään. Voi että minä rakastan häntä

🥰💓 Naimisissa kohta kymmenen vuotta.

Me ihmiset, miehet ja naiset haluamme ihan tavallisen ihmisen rinnalle, sellaisen kenen kanssa on turvallista olla ja kenen kanssa voi yhdessä vanheta ja rakastaa.

Vierailija
51/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Asutko omillasi?

Pahimmat puutteesi?

En ole tuo ylempi kommentoija, mutta pakko mainita, ettei asuntoja, autoja yms materiaa kannata esittää sellaisina asioina, jotka oikeuttavat parisuhteeseen tai automaattisesti tekevät jostain henkilöstä hyvän tai kiinnostavan kumppanin. Perusoletus lienee, että kaikki asuvat jossakin ja mahdollisesti tekevät jotain työtä tai opiskelevat. Paljon tärkeämpi juttu on se, että olet kehittänyt itseäsi ja taistellut masennuksesta kohti parempaa suuntaa.

Vierailija
52/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. mutta mistä semmoisen löytää

Vierailija
53/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Asutko omillasi?

Pahimmat puutteesi?

En ole tuo ylempi kommentoija, mutta pakko mainita, ettei asuntoja, autoja yms materiaa kannata esittää sellaisina asioina, jotka oikeuttavat parisuhteeseen tai automaattisesti tekevät jostain henkilöstä hyvän tai kiinnostavan kumppanin. Perusoletus lienee, että kaikki asuvat jossakin ja mahdollisesti tekevät jotain työtä tai opiskelevat. Paljon tärkeämpi juttu on se, että olet kehittänyt itseäsi ja taistellut masennuksesta kohti parempaa suuntaa.

No en vain ole riittävä mies, harmi

Vierailija
54/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen, jolla on puolisona nainen jolla lievä älyllinen kehityksen viivästymä tms. Nainen käy töissä ja harrastaa. He elävät yhdessä ihan mukavaa elämää. Vaeltavat, käyvät juhlissa, katsovat elokuvia ja laittavat ruokaa. Naisesta ei ulkoisesti näy tämä viivästymä, toki joidenkin asioiden hahmottaminen on vähän hitaampaa. Luonteena ei ole turhan hankala eikä mutkikas ihminen ollenkaan.

Voisithan löytää itsellesi vastaavanlaisen naisen, jolla voi olla pieniä haasteita, mutta joka viettää täyttä elämää ja on lämmin, mukava ihminen. Jos naisella on kanssasi mukava olla, ja olet hänelle turvallinen hyvä puoliso. On kyllä harmi, että puolison löytyminen on hankalaa.

Vierailija
55/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset miehet kelpaa naisille ja tietenkin tietynlaiset naiset kelpaa miehille.. mussa on vikoja ja en voi sille mitään. myös löytyy hyvääkin

Vierailija
56/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yx perässävedettävä valittaja eli minä ihmetelen, että miksi PALJON RIKKINÄINEN KÄNKKÄRÄNKKÄ UKKELI KÄY naisille? 

.....ainiin mun vika .....en jaxa mennä kuuntelemaan Ladyn vaateihailuja rättikauppaan vaan mielummin roikun hirressä! Pianolangasta kiitos niin saan kompetenssi-verrokia rätti-kauppa kokemukselle! 

; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Asiaan - onx nää ei oo muikkia valitukset jonkun feministiänkyrän selityksiä muka miehenä?

Vierailija
57/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen miehen, jolla on puolisona nainen jolla lievä älyllinen kehityksen viivästymä tms. Nainen käy töissä ja harrastaa. He elävät yhdessä ihan mukavaa elämää. Vaeltavat, käyvät juhlissa, katsovat elokuvia ja laittavat ruokaa. Naisesta ei ulkoisesti näy tämä viivästymä, toki joidenkin asioiden hahmottaminen on vähän hitaampaa. Luonteena ei ole turhan hankala eikä mutkikas ihminen ollenkaan.

Voisithan löytää itsellesi vastaavanlaisen naisen, jolla voi olla pieniä haasteita, mutta joka viettää täyttä elämää ja on lämmin, mukava ihminen. Jos naisella on kanssasi mukava olla, ja olet hänelle turvallinen hyvä puoliso. On kyllä harmi, että puolison löytyminen on hankalaa.

On mullaki ollut parisuhde vaikka hieman erikoinen oon.

Vierailija
58/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta on kiven alla aika vähän iloa. Yritä solmia se jo täällä elävien kirjoissa ollessasi.

Vierailija
59/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin parisuhteessa jos kelpaisin naiselle.

Vierailija
60/174 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa naisille kun olen liian tavis, mun pitäis olla rikas ja komee jotta kelpaisin koska naiset on niin nirsoja..