Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se parisuhteen saaminen on kiven alla

Vierailija
30.05.2023 |

Ei vaan onnistu. Kukaan ei halua tavata ei treffeille pääse ja elämä on yksinäistä. No ainaski on töitä. Ei tarvi valittaa. Ei sitä jaksa enää etsimällä etsiä.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täydellinen. Mutta perässävedettävä valittaja, joka ei näe omassa käytöksestään mitään vikaa on yleisin miestyyppi, jolle tulee säännönmukaisesti annettua pakit. Ja hälytyskellot soi myös jokaisen sellaisen miehen kohdalla, joka alkaa ensimmäiseksi selittää, kuinka tykkää siitä että nainen pukeutuisi korkkareihin/olisi blondi/brunetti/tykkäisi siitä tai tästä. Toki unelmia ja toiveita sen kumppanin suhteen saa olla, mutta on helvetin hajottavaa kun pahuksen moni mies aloittaa nykypäivänä parisuhteen muodostuksen sillä, että kertoo tutustumisvaiheessa mitä naisen pitäisi olla, tutustumatta tähän ensin henkilönä.

Anteeksi kärkäs vastaus, mutta viime aikoina aika hitokseen miehiin väsähtäneenä pakko todeta se toinenkin puoli.

Mikset pyydä kunnon miehiä ulos. Miksi pyydät vain tällaisia ulos? Ja jos olet miesten pyyntöjen varassa, niin mitä odotat? Ei nykyään hyvä mies enää ahditele naista. Se on nainen joka ilmaisee, että on ok jutella ja se tapahtuu sillä lailla, että nainen menee miehelle juttelemaan.

Vierailija
122/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä.. pitää sitten yrittää jutella naisille jotain ja käydä niissä baareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa on aika tasokkaita naisia monet, kai ne etsii jotain prinssiä salimakea.

Vierailija
124/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sulle on monta kertaa ehdotettu niitä nepsy-ryhmiä, joihin selkeästi kuulut. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että et ole neuronormaali, ettetkä neuronormaalia naista tule ikinä saamaan? Nuorena ehkä sait, nyt et, koska ikäisesi naiset tunnistavat poikkeavuutesi paremmin kuin silloin ennen. Eli ota yhteyttä Asperger ja autisti-ryhmiin.

Siellä sinulla on mahdollisuus.

Vierailija
125/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en etsi eikä kukaan kyllä osoita kinnostustakaan.

Vierailija
126/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallista menoa täälä uudella maalla on baareissa. huomannut kyllä

Vierailija
127/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, sulle on monta kertaa ehdotettu niitä nepsy-ryhmiä, joihin selkeästi kuulut. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että et ole neuronormaali, ettetkä neuronormaalia naista tule ikinä saamaan? Nuorena ehkä sait, nyt et, koska ikäisesi naiset tunnistavat poikkeavuutesi paremmin kuin silloin ennen. Eli ota yhteyttä Asperger ja autisti-ryhmiin.

En ole itse mikään autismi ja aspeger ihan normaali mä olen, mulla on huonoa tuuria naistenkaa vain

Vierailija
128/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteen "saaminen" tee autuaaksi. Parisuhteesta eroon pääseminen vasta työlästä onkin!

Oisinpa jo vapaa.

Vierailija
129/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun haluaisi kovasti löytää naisen ja seurustella.. mutta mikään ei tuota tulosta ja onnistu.

Vierailija
130/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mun pitää työstää itseäni jos mussa on jotain vikaa ku en oikee kelpaa, liian tasokkaille en kelpaa, tavalliset antaa pakkeja ja poistaa tinderissä, en oikein tiedä mitä tehdä.. aika näyttää

Vierailija
131/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa ja filosofian luennoilla on vaan eri meininki. En nyt viitsisi dissata mutta tällainen valittaminen on kovin turhaa.

Vierailija
132/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse mikään autismi ja aspeger ihan normaali mä olen, mulla on huonoa tuuria naistenkaa vain

Kyllä sinä olet. Et vaan hyväksy sitä. Et ole neuronormaali. Usko jo.

Vierailija
133/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuitenkin sinkkuna mä olen ja naiset kehuu vain mun ulkonäköä että olen komea ja pitkä

Vierailija
134/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baareissa ja filosofian luennoilla on vaan eri meininki. En nyt viitsisi dissata mutta tällainen valittaminen on kovin turhaa.

Onhan se turhaa tiedän.. mitä sitten pitäisi sanoa,. olla yksin vaan.

Vierailija
135/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo muuttunut ja muutan käytöstäni parempaa, käyn terapiassa teen töitä ja kehityn, silti huomaan ettei kukaa nainen osota missään kiinnostusta, nuorempana oli kokoajan flaksi

Vierailija
136/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mäntit, kouluttamattomat ja yksinkertaiset naiset saadaan hyviä miehiä.

Vierailija
137/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mäntit, kouluttamattomat ja yksinkertaiset naiset saadaan hyviä miehiä.

En usko että saatte, monet on sinkkuja kun ei kelpaa.

Vierailija
138/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuitenkin sinkkuna mä olen ja naiset kehuu vain mun ulkonäköä että olen komea ja pitkä

Niin, etkä vieläkään tajua, ettei se riitä norminaiselle. Se on pelkkä kuori.

Vierailija
139/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin kivan nätin naisen mukavan parisuhteeseen jos hänelle minä vain kelpaisin.

Vierailija
140/174 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, etkä vieläkään tajua, ettei se riitä norminaiselle. Se on pelkkä kuori.

Tajuan kyllä.. mutta tuntuu pahalta olla sinkkuna ja yksinäinen