Kyllä se parisuhteen saaminen on kiven alla
Ei vaan onnistu. Kukaan ei halua tavata ei treffeille pääse ja elämä on yksinäistä. No ainaski on töitä. Ei tarvi valittaa. Ei sitä jaksa enää etsimällä etsiä.
Kommentit (174)
Olisi kiva saada läheisyyttä ja naisen kosketusta.
En myöskään miehenä saa seksiä mistään, ja en halua siitä maksaa. Täytyy vain jaksaa tätä elämää yksin.
Itse suosittelen vaikka Väestöliiton palveluita
https://www.vaestoliitto.fi/parisuhteet/
Täällä netissä voi asiasta lätistä vaikka loppuelämänsä ilman että asia etenee minnekään.
Jos pääset oikean ihmisen kanssa juttelemaan ehkä selviäisi, mitkä ovat sinulla esteitä parisuhteiden luomiselle ja onko omassa käyttäytymisessä jotain sellaista mikä voisi tuntua naisista epämiellyttävältä tai jotain muuta mikä estää suhteiden syventymistä.
Itse sellaisia asioita voi olla vaikea huomata ja kun täällä kirjoittelee, niin pakostakin pintapuoliset asiat kuten ulkonäkö yms korostuvat.
Tinder match halusi tavata, ja ei mennyt kauaa kun hän poisti minut. En mä tiedä mistä sen naisen nykyään löytää?
Ehkä se on pakko vaan hyväksyä ettei kiinnosta ketään naista ja oltava yksin.
Mä en tiedä mitä tässä voisi tehdä että löytäisi naisen, käyn baareissa, kehitän itseeni ja kaikkee, yksin saa vain olla jokapaikassa.
En tiedä ihmiset ei vastaa täälä ja kirjota mitää, parempi elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen. Mutta perässävedettävä valittaja, joka ei näe omassa käytöksestään mitään vikaa on yleisin miestyyppi, jolle tulee säännönmukaisesti annettua pakit. Ja hälytyskellot soi myös jokaisen sellaisen miehen kohdalla, joka alkaa ensimmäiseksi selittää, kuinka tykkää siitä että nainen pukeutuisi korkkareihin/olisi blondi/brunetti/tykkäisi siitä tai tästä. Toki unelmia ja toiveita sen kumppanin suhteen saa olla, mutta on helvetin hajottavaa kun pahuksen moni mies aloittaa nykypäivänä parisuhteen muodostuksen sillä, että kertoo tutustumisvaiheessa mitä naisen pitäisi olla, tutustumatta tähän ensin henkilönä.
Anteeksi kärkäs vastaus, mutta viime aikoina aika hitokseen miehiin väsähtäneenä pakko todeta se toinenkin puoli.
Tuota sinun toista puolta on palsta tuonut julki ihan kiitettävästi.
-eri
No kaikki on niin vaikeeta, niin paras pysyä vaan sinkkuna.
Pitää juoda viinaa baareissa jotta naisiin voi tutustua. Niin minä olen avovaimoni löytänyt. Baarit moninkertaistaa mahdollisuuden tavata naisia kun on vaan rohkea ja menee juttelee naisille. Ei naiset siellähään huvikseen käy baareissa vaan ne etsii kumppania.
Oletko oikeasti kiinnostunut toisesta vai haluatko saada vain jonkun?
Aitouskaan ei takaa mitään, mutta se on parempi kuin epätoivoisuus.
Se on yleensä niin pienestä kiinni. Olen ollut jonkin aikaa sinkkuna ja tapaillut miehiä. On ollut nuorempaa ja vanhempaa, työntöntä ja jopa erittäin varakasta, lapsetonta ja lapsellisia. Kaikki miehet olleet kuitenkin järkeviä, hyvätapaisia ja paljon hyviä ominaisuuksia mutta kukaan ei ole vain kolahtanut tietyllä tavalla eikä sille mitään voi.
Älä mieti mitä vikaa sinussa on, ei välttämättä yhtään mitään. Siihen että tapailu muuttuu oikeaksi suhteeksi tarvitsee tietyn tunteen ja kemian. Ainakin minä tarvitsen. Niin käy kuitenkin harvoin.
Naisena mietin ihan samaa, miksi se parisuhteen löytäminen on niin vaikeaa?
Etsin siis oikeaa, pysyvää parisuhdetta, mutta ne miehet joita olen treffisovelluksista tavannut eivät ole oikeasti kiinnostuneet tutustumaan minuun vaan selkeästi paistaa läpi, että täytyy vain saada joku nainen ja mieluiten nopeasti sänkyyn. Itseäni ei vaan kiinnosta yhden illan jutut tai epämääräiset tapailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehen pitää olla aika täydellinen että kelpaa naiselle??
Ainakin tosi hyvä. Miksi kukaan muuta haluaisi?
Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.
Alfuus kiinnostaa miehiä. Autot samoin. Komea kroppa plussaa, kivat hiukset plussaa. Tumma tai vaalea - kullakin on makunsa ja useimmille käy kumpi vaan. Sosiaalisuus ja itsevarmuus ovat tietenkin hyviä ominaisuuksia miehissä ja naisissa.
Mitäs jos on vähän mahaa,, yksinäinen, ei oo kavereita, masentunut ja allapäin, masentunut siksi kun ei löydy parisuhdetta. Ei kaikki ole täydellisiä alfoja
Niin miksei semmonen mies kelpaa naisille? Vaikka mua on komeaksi kehuttu
Koska masentunut on todella raskasta seuraa ja usein sairastuttaa sen kumppaninsakin. Parisuhteen tarkoitus on olla vastavuoroinen ja molemminpuolisesti elämään sisältöä tuova asia, ei mikään yksipuolinen terapiasuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Asutko omillasi?
Osaatko käyttäytyä ja huomioida kumppanin?
Pahimmat puutteesi?
38v mies. Asun yksin. Hieno asunto. Olen kehittänyt itseäni. Masentunut olen ollut mutta nyt parempaan suuntaan. Sinkkuna jo vuosia olen ollut.
Ei ihmetytä, että olet yksin. Hieno asunto WTF mitkä arvot. Opettele edes peruskielioppi, jos niin kovasti kehität itseäsi.
Siis mitä ihmettä... no joo parempi kun ei sano mitään tänne.
En ole tuo ylempi kommentoija, mutta pakko mainita, ettei asuntoja, autoja yms materiaa kannata esittää sellaisina asioina, jotka oikeuttavat parisuhteeseen tai automaattisesti tekevät jostain henkilöstä hyvän tai kiinnostavan kumppanin. Perusoletus lienee, että kaikki asuvat jossakin ja mahdollisesti tekevät jotain työtä tai opiskelevat. Paljon tärkeämpi juttu on se, että olet kehittänyt itseäsi ja taistellut masennuksesta kohti parempaa suuntaa.
Siis juuri näin. Tajusin vasta muutama päivä sitten, että ei herranjestas, mun mieshän asui vanhempiensa kanssa kun tavattiin. Oli jo reilusti yli parikymppinen. Siis en OIKEASTI ollut tajunnut koko asiaa, vaikka ollaan yhdessä oltu jo yli 20 vuotta. Hän vain vei niin jalat alta olemuksellaan ja kemiat natsasi ensisilmäyksellä, että virta vain vei mukanaan ja tuollaiset asiat jäi noteeraamatta kokonaan. Hän on myös sentin minua lyhyempi ja alkoi kaljuuntua jo alle kolmekymppisenä. Amistason koulutus, suorittavan tason duuni tapaamishetkellä jossa palkka surkea. Ei vain kiinnostanut, niin jykevää on rakkaus kun se oikeanlainen osuu kohdalle, usko pois! Ihan sattumaa että edes kohdattiin, enkä toiseen yhtä sopivaan ole törmännyt. Tuurillakin siis paljon merkitystä, ja ajoituksella.
20 vuotta sitten sinulla ei ollut 100 muuta miestä odottamassa Tinderissä, joten jouduit valitsemaan niistä miehistä, jotka olivat saatavilla live-elämässä. Ajoituksella todellakin on merkitystä.
Eivät ne nykypäivän 100 miestä Tinderissäkään oikeasti odota jokaista Tinderiä käyttävää naista. Siis ainakaan parisuhdemielessä - toki sieltä voi 100 irtoseksiä toivovaa löytyä, joille kelpaa kyseiseen tarkoitukseen suunnilleen ketkä vain.
Vierailija kirjoitti:
No sinänsä kyllä, että ainakin minä olen aina kiinnostunut vain sellaisista, jotka tuntuvat oikeasti minulle sopivilta, joiden kanssa on seksuaalista vetovoimaa ja joiden kanssa tuntuu, että haluaa juuri sen ihmisen eikä ketään muuta. Mitäs muuta se olisi kuin täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tosi hyvä. Miksi kukaan muuta haluaisi?
Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.
Samaahan me miehet vaadimma naisilta?
Vierailija kirjoitti:
AP, katsoit väärän kiven alle, koita sitä isompaa.
Isojen kivien alla ne läskeimmät mui jat lymyää.
Suomessa on noin 600000 yksinasuvaa naista joista 50% alle 64 vuotiaita. Varmaan se suurin ryhmä sinkkuja on n. 35-45 vuotiaat naiset ja muutama hassu alle parikymppinen kun syntyvyys putosi jo aikaa sitten (samat 35-45 vuotiaat naiset jäi tahattomasti tai vapaa-ehtoisesti lapsettomiksi).