Kyllä se parisuhteen saaminen on kiven alla
Ei vaan onnistu. Kukaan ei halua tavata ei treffeille pääse ja elämä on yksinäistä. No ainaski on töitä. Ei tarvi valittaa. Ei sitä jaksa enää etsimällä etsiä.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehen pitää olla aika täydellinen että kelpaa naiselle??
Ainakin tosi hyvä. Miksi kukaan muuta haluaisi?
Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.
Alfuus kiinnostaa miehiä. Autot samoin. Komea kroppa plussaa, kivat hiukset plussaa. Tumma tai vaalea - kullakin on makunsa ja useimmille käy kumpi vaan. Sosiaalisuus ja itsevarmuus ovat tietenkin hyviä ominaisuuksia miehissä ja naisissa.
Mitäs jos on vähän mahaa,, yksinäinen, ei oo kavereita, masentunut ja allapäin, masentunut siksi kun ei löydy parisuhdetta. Ei kaikki ole täydellisiä alfoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehen pitää olla aika täydellinen että kelpaa naiselle??
Ainakin tosi hyvä. Miksi kukaan muuta haluaisi?
Eli alfa. 20 tonnin auto. Komea kroppa täydellinen hiusraja. Tumma. Tietenkin sosiaalinen itsevarma.
Alfuus kiinnostaa miehiä. Autot samoin. Komea kroppa plussaa, kivat hiukset plussaa. Tumma tai vaalea - kullakin on makunsa ja useimmille käy kumpi vaan. Sosiaalisuus ja itsevarmuus ovat tietenkin hyviä ominaisuuksia miehissä ja naisissa.
Mitäs jos on vähän mahaa,, yksinäinen, ei oo kavereita, masentunut ja allapäin, masentunut siksi kun ei löydy parisuhdetta. Ei kaikki ole täydellisiä alfoja
Niin miksei semmonen mies kelpaa naisille? Vaikka mua on komeaksi kehuttu
No ollaan sinkkuna ja päivä kerralla.. pitää tavata ihmisiä ja käydä baareissa ja elää vain elämää yksin.
Kiva, epäitsekäs, ok-näköinen mies kyllä löytää parisuhteen.
Verkkoja vesille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, epäitsekäs, ok-näköinen mies kyllä löytää parisuhteen.
Verkkoja vesille vaan.
En oo löytänyt, tinder on mutta ei sielä tuu oikein osumia ja naiset ei halua mua tavata
Allu ja muut palstaukot. Miettikää sekunti mikähän siinä mahtaisi olla jos tynnyri rakenteinen Serbi mies vetää teistä ohi? Serbiassa keskimääräinen ansio on muutamia satasia.
Sä ehkä olet vain semmoinen, jonka vaikeampi löytää vastinkappaletta. Niitä sopivia on vähemmän. En tiedä voiko sille itse määränsä enempää tehdä. Jos on kärsivällinen ja jaksaa raahautua ihmisten ilmoille, niin mahdotonta se ei kuitenkaan ole. Eikä ole sukupuolesta kiinni. Mulla kaks nättiä tyttökaveria joista molemmat kokonaan ilman parisuhdetta pitkälle kolmekymppiseksi saakka. Sitten molemmat löysi, mutta toisella se ei ollutkaan sopiva ja hänellä nyt taas useamman vuoden ollut haku päällä. Toinen vaikuttaa onnelliselta suhteessaan edelleen.
Se mikä heitä yhdistää, siis jos jotain on veikattava sinkkuuden syyksi, on se, että ovat sellaisia vähän hiljaisempia ja erikoisempia tyyppejä. Toinen ehkä liian herkkä loukkaantumaan, eli tulee usein turhia vääntöjä. Toinen taas vähän yksinkertainen, ei siis tyhmä vaan jotenkin .. ei esimerkiksi ymmärrä sarkasmia kovin hyvin ja huumorintaju muutenkin ei vahvuus. Toki mistäs minä mitään tiedän, kunhan yritän rehellisesti vastata aloitukseesi. Ehkä siis jonkinlainen karisma on se juttu, eikä sitä oikein voi kehittää. Kaikilla on omat vahvuudet ja heikkoudet, eikä niitä valitettavasti voi itse valita.
No sitten on vaikeeta löytää jos on hieman erilainen kun muut ja elää omaa elämää ja ei oo kavereitakaan.
Vierailija kirjoitti:
No sitten on vaikeeta löytää jos on hieman erilainen kun muut ja elää omaa elämää ja ei oo kavereitakaan.
Sun pitää vaan ottaa joku lievästi kehitysvammainen tai vanhempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sä ehkä olet vain semmoinen, jonka vaikeampi löytää vastinkappaletta. Niitä sopivia on vähemmän. En tiedä voiko sille itse määränsä enempää tehdä. Jos on kärsivällinen ja jaksaa raahautua ihmisten ilmoille, niin mahdotonta se ei kuitenkaan ole. Eikä ole sukupuolesta kiinni. Mulla kaks nättiä tyttökaveria joista molemmat kokonaan ilman parisuhdetta pitkälle kolmekymppiseksi saakka. Sitten molemmat löysi, mutta toisella se ei ollutkaan sopiva ja hänellä nyt taas useamman vuoden ollut haku päällä. Toinen vaikuttaa onnelliselta suhteessaan edelleen.
Se mikä heitä yhdistää, siis jos jotain on veikattava sinkkuuden syyksi, on se, että ovat sellaisia vähän hiljaisempia ja erikoisempia tyyppejä. Toinen ehkä liian herkkä loukkaantumaan, eli tulee usein turhia vääntöjä. Toinen taas vähän yksinkertainen, ei siis tyhmä vaan jotenkin .. ei esimerkiksi ymmärrä sarkasmia kovin hyvin ja huumorintaju muutenkin ei vahvuus. Toki mistäs minä mitään tiedän, kunhan yritän rehellisesti vastata aloitukseesi. Ehkä siis jonkinlainen karisma on se juttu, eikä sitä oikein voi kehittää. Kaikilla on omat vahvuudet ja heikkoudet, eikä niitä valitettavasti voi itse valita.
Se unelmien mies ja komea ja tumma ja hyväkroppainen jolla on se mersu tai audi, niin se aina löytää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Urheilen.. en polta. Kehitän itseäni ja silti olen yksin vaan. Tuntuu pahalta.
Et vain osaa urpo ja olet muutenkin ruma. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaan ottaa joku lievästi kehitysvammainen tai vanhempi nainen.
En mä ole lievästi kehitysvammainen, joten hieman yksinkertaisen tai erilaisen voin ottaa.
No kai se sitten parempi olla yksin. Sinkkuna vaan kun pelkkiä ongelmia tai vaikeuksia vaan.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti vaikeampi löytää kuin monella muulla, totta. Mutta toisaalta jos olisit esimerkiksi halvaantunut tai vaikeasti vammainen, niin sitten tuon saman ongelman lisäksi olisi vielä isompia ongelmia. Tai joku voi olla kuuromykkä ja silti onnellisesti naimisissa, haluaisitko vaihtaa paikkaa? Tai joku löytää helposti kumppaneita, mutta ei millään työpaikkaa ja siksi tuomittu köyhyyteen, vaihtaisit paikkaa? Yritän sanoa, että tasan ei mene nallekarkit, mutta siihen ei kannata jumittua, vaan yrittää nähdä ja arvostaa niitä puolia omassa elämässä jotka on hyvin. Tsemppiä!
Tarpeeksi kauan kun on yksin niin ei siihen sitten enää oikein ketään haluakaan, jos viihtyy jo yksikseen niin parisuhde voi tuntua jo rasitteelta. Itellä käynyt noin. Huonojen kokemusten takia lopetin deittailun, en ole tindereissä enkä lähde treffeille tai tutustumaan kehenkään. Nyt tuntuu siltä että hyvä olla näin. Voihan sitä joskus ehkä sitten haluta, kuka tietää.
Jos kovasti kärsii sinkkuudesta, niin voi olla surullisempi tilanne.
Iällä ei ole itään väliä, jos näytät vanhalta. Olet sen näköinen miltä näytät.
Vierailija kirjoitti:
Iällä ei ole itään väliä, jos näytät vanhalta. Olet sen näköinen miltä näytät.
En ole vanhan näköinen ja näytän ihan komealta.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kauan kun on yksin niin ei siihen sitten enää oikein ketään haluakaan, jos viihtyy jo yksikseen niin parisuhde voi tuntua jo rasitteelta. Itellä käynyt noin. Huonojen kokemusten takia lopetin deittailun, en ole tindereissä enkä lähde treffeille tai tutustumaan kehenkään. Nyt tuntuu siltä että hyvä olla näin. Voihan sitä joskus ehkä sitten haluta, kuka tietää.
Jos kovasti kärsii sinkkuudesta, niin voi olla surullisempi tilanne.
No mä kärsin sinkkuudesta ja kaipaisin läheisyyttä ja olla toisenkaa yhteisiä juttuja, mutta vaikeeta on
Oon aika ujo ihmisenä ja en uskalla lähestyä ketään