Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu puolison vilpitön rakkaus ja kunnioitus itseäsi kohtaan?

Vierailija
30.05.2023 |

Minä en sitä tiedä, vaikka olen jo keski-ikäinen. Olen erehtynyt kerta toisensa jälkeen, mutta en aio enää sekaantua yhteenkään äijään. Ikinä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katkeroituneen ole sitä mahdollista kokeakaan.

Vierailija
2/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta muunlaista kumppania en aio itselleni huolia. Saa nähdä jäänkö yksin :D

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Levolliselta ja rauhalliselta kun tietää että voi olla oma itsensä parisuhteessa, jakaa haaveet ja unelmat ja toteuttaa niitä yhdessä.

Vierailija
4/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ja normaalilta. Että näinhän sen olisikin pitänyt mennä aina. Valitettavasti niitä huonoja nyt miehissä vain on aika paljon, joten ei ihme, jos semmoisistakin kertyy kokemusta.

Vierailija
5/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeältä ja turvalliselta. Tietää, että voi luottaa toiseen, kysyä apua kun tarvitsee ja saa sitä. Tietää, että toinen haluaa itselle vain hyvää, silloinkin kun ollaan eri mieltä. Voi esittää oman mielipiteensä tai toiveensa rauhassa, toinen suhtautuu siihen uteliaasti ja lähtökohtaisesti erimielisyyksiä sovittelemaan pyrkivällä tavalla. Toinen suhtautuu muutenkin mielenkiinnolla ja uteliaasti, ei ihmettelevästi tai tuomitsevasti. Sitä on jotenkin vapaampi olla oma itsensä parisuhteessa ollessaan kuin mitä on vaikka yksin ollessaan, saa tukea omana itsenään olemiseen. 

Vierailija
6/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta, turvalliselta ja rakastetulta.

Olemme nyt olleet yli 24 vuotta yhdessä, mutta olen edelleen hänen elämänsä nainen. Meillä on hauskaa yhdessä ja olemme myös kasvattaneet rakkauslapsemme rakkaudella.

Mies kehuu minua kauniiksi, haluttavaksi ja kaikella tapaa muutenkin, on ylpeä minusta.

Vierailija
7/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen :(

Meillä mies tuntuu häpeävän minua, ei ota mihinkään mukaan, ei avaa ovea tms pikkujuttuja, ollakseen kohtelias :(

Joskus mietin että menen "hukkaan" kivana puolisona, vastakaikua kun en saa siihen mitä itse pyrin olemaan. Autan kun apua tarvitsee jne

Minä kun tarvitsen apua tai lohtua, harvoin saan.

Vierailija
8/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parisuhteista on valitettavasti jotain muuta kuin pitäisi. Jo siinä vaiheessa kun harkitaan parisuhdetta jonkun kanssa pitäisi miettiä millaisia arvoja sillä toisella on ja millaisia itsellä ja miten ne suhteessa kohtaavat. Jos toinen on ihan eri linjoilla ei pitäisi harkita edes yhteen menemistä. Tulee vain pettymyksiä. Kokemuksista voi oppia ja samoja virheitä ei ole pakko toistaa koko ajan.

Vierailija
9/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tuntuu häpeävän minua, ei ota mihinkään mukaan, ei avaa ovea tms pikkujuttuja, ollakseen kohtelias :(

Joskus mietin että menen "hukkaan" kivana puolisona, vastakaikua kun en saa siihen mitä itse pyrin olemaan. Autan kun apua tarvitsee jne

Miksi vielä olet tuossa suhteessa?

Vierailija
10/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, elättelen toivoa että hän tsemppaisi hieman tapojaan. On meillä kivaakin välillä. Liiallinen itsekkyys ei ole hyväksi suhteessa ja hän on todella itsekäs, oma etu ensin.

Vierailija
11/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täsmälleen samalta kuin yksisarvisen näkeminen lenkillä..

Vierailija
12/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Piti odottaa miltei nelikymppiseksi saadakseni kokea, että tällaisiakin miehiä on olemassa.

Vierailija
13/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta muunlaista kumppania en aio itselleni huolia. Saa nähdä jäänkö yksin :D

N31

Oikein ajateltu. Mihinkään muuhun ei kannata tyytyä.

Tuntuu hyvältä ja turvalliselta.

Vierailija
14/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäät?

Vierailija
15/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, elättelen toivoa että hän tsemppaisi hieman tapojaan. On meillä kivaakin välillä. Liiallinen itsekkyys ei ole hyväksi suhteessa ja hän on todella itsekäs, oma etu ensin.

Mies on sairastuttanut sut tossa suhteessa. Miehesi ei muutu. Tuut sairastumaan post-traumaattiseen läheisriippuvuuteen. Kallis ja hankalasti hoidettava yhdistelmä.

Vierailija
16/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis, että esim ap ei ole koskaan ansainnutkaan vilpitöntä rakkautta ja kunnioitusta vaan ainoastaan noita päinvastaisia kokemuksia joiden myötä sitä melko luonnollisestikin katkeroituu?

Vierailija
17/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä. Levolliselta ja rauhalliselta kun tietää että voi olla oma itsensä parisuhteessa, jakaa haaveet ja unelmat ja toteuttaa niitä yhdessä.

Tällaiselta olen aavistellut sen tuntuvan. En ole ap, mutta just päinvastaisista suhteista on vain kokemusta ja niissä ei tosiaan voi olla oma itsensä eikä varsinkaan parane erehtyä kertomaan unelmistaan/haaveistaan, koska toinen vaan ilkkuu, nauraa ja nälvii kuinka typerää on haaveilla siitä tai unelmoida tuosta.

Olen ajatellut usein, että hyvässä parisuhteessa on varmasti hienoa elää.

Vierailija
18/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, rauhalliselta, turvalliselta, normaalilta ja luottamukselliselta.

Vierailija
19/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo tullu hyviä ja kuvaavia vastauksia. Lisäisin vielä sen, että se tuntuu vakaalta.

Lisäksi on kivan tuntuista, kun toinen ilahtuu aina, kun näkee minut.

Vierailija
20/47 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis, että esim ap ei ole koskaan ansainnutkaan vilpitöntä rakkautta ja kunnioitusta vaan ainoastaan noita päinvastaisia kokemuksia joiden myötä sitä melko luonnollisestikin katkeroituu?

En tiedä mistä tuon keksit. Sanoin vaan, ettei katkera ihminen voi saada hyvää parisuhdetta.

Ei maailma välitä uhripisteistäsi tai "ansaitsemisestasi". Et yksinkertaisesti ole kykenevä vastaanottamaan rakkautta ja kunnioitusta, jos itse syljet myrkkyä. Se ei ole yksisuuntaista, vaan enempi symbioosi tai positiivinen kierre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi