Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kuormittavia ihmissuhteita?

Vierailija
29.05.2023 |

Minulla on useita tämmöisiä ja olen alkanut epäilemään, että vika on minussa. Olen perusluonteeltani positiivinen ja vaikka olenkin aina rankan lapsuuden elänyt, koen, että elämäni on hyvää ja onnellista. Viimeisten vuosien aikana olen havahtunut siihen, että kaikki ystäväni vain kaatavat ahdistuksensa minun niskaani. Aina kun joku ystävä kysyy lenkille, kuuntelen heidän valitustaan tunnin ajan. Jos yritän puhua jostain mukavasta, keskustelu kääntyy äkkiä ystävän hankalaan esimieheen tai surkeaan aviomieheen. Miten katkaisen tämän kierteen? Alan olla kateellinen somessa kaikille sellaisille, ketkä näyttävät juhlivan ystäviensä kanssa. Minä olen vain ilmainen terapeutti tai huolien roskakori :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Jotkut käyttää terapeuttina kenen niskaan kaataa omat huolet ja murheet. Uuvuttavaa seuraa. Aina joku draama menossa mistä pitää jauhaa.

Vierailija
22/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ongelmista valittaminen kuormita, mutta esim. se kuormittaa kun luokseni yritetään tulla kyläilemään sellaisina ajankohtina kun se ei minulle sovi. Jos kieltäydyn, alkaa uhkailu ja haukkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja olen nykyään mielellään yksin tai perheeni kanssa. En jaksa yhtään kuormittavaa tapausta.