Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
On ihme, että häntä ei olla epäilty. Sita vouhottaa koko ajan, että muitten pitäisi huomioida hiljaisemmat äänestyksessä, tässä tarkoitti Janne, jota myös tuijotti.
Sita Jukan ja hänen, siis Sitan tehtävässä, jossa oli Sita ja Jukka hoki Jukalle toistamiseen, että Janne olisi petollinen. Pitäisi Sitalta tarkemmin kysellä, koska hän hyppii paikasta toiseen höpöttäen vähän jokaiselle, hei Janne on varmasti petollinen.
Ihme, jos nämä muut ei tajua, miksi hän hokee samaa hokemasta päästyäänkin.
En missään tapauksessa toivo kierolle Sitalle voittoa. Kiero selkään puukottaja.
Hyppii kuin heinäsirkka paikasta toiseen ja yllyttää äänestämään Janne pois.
Miksi Jannea? Eikö Jannella ole tän tiukkapipon mielestä oikeutta olla pelissä mukana yhtä hyvin kuin hänenkin. Mutta miksi säästäisi Heikin. Minua suorastaan etoo tuo selkään puukottaja.
Sita, sanoi Jannelle, että miksi Janne ei tullut hänen kanssaan sopimaan, koska oli äänestänyt Jannea.
Mitä Jannen hänen kanssaan olisi pitänyt sopia, sitäkö, älä äänestä minua.
Miksi Sita ei itse tullut sopimaan Jannen luo, vaikka olisi pyydellyt anteeksi häneltä, mutta ei.
Sita ei kehdannut katsoa edes Jannea silmiin äänestyksen jälkeen. Näkee sen kieroilun ja se etoo.
Sita kertoi, miten kehtaa katsoa Juusoa silmiin , silloin kun selviää, että Sita onkin petollinen.
Sita yllytti myös Juusoa äänestämään Jannea.
Vierailija wrote:
Sita, sanoi Jannelle, että miksi Janne ei tullut hänen kanssaan sopimaan, koska oli äänestänyt Jannea.
Mitä Jannen hänen kanssaan olisi pitänyt sopia, sitäkö, älä äänestä minua.
Miksi Sita ei itse tullut sopimaan Jannen luo, vaikka olisi pyydellyt anteeksi häneltä, mutta ei.
Sita ei kehdannut katsoa edes Jannea silmiin äänestyksen jälkeen. Näkee sen kieroilun ja se etoo.
Sita kertoi, miten kehtaa katsoa Juusoa silmiin , silloin kun selviää, että Sita onkin petollinen.
Sita yllytti myös Juusoa äänestämään Jannea.
Tämä on peliä. Ymmärrätkö?
Kun sita oli Jukan kanssa autossa Sita sanoi Jukalle Jannen olevan petollinen Sitan mukaan
hän tietäisi jotain sellaista, josta oli kuullut, että Janne on petollinen. Jotain Heikiltä kuullut, johon Jukka vastasi, sanoiko Heikki niin, johon Sita nyökkäsi.
Uskoisin, että Sita tässä kohtaa valehteli Jukalle, ehkä esim. niin, että Janne olisi kertonut Heikille
kuiskien, että shhh. hän on petollinen, Sita olisi vahingossa kuullut tämän, siis itse keksinyt tämän.
Heiki haukkui Jannea , että Janne matki häntä puheessaan, vähän siihen tyyliin, että kotona on oltava iisisti, hänestä heti huomataan mikä rooli hänellä on. Typerä Heikki, onhan Jannellakin perhe.
Vierailija wrote:
Nostan Jannelle hattua miten on niin cool kun nämä kaksi säätää ja kieroilevat. Sita on niin kaksnaamanen et lääppii koko ajan Tinzeä ja niitä keitä on saanut kiedottua sormensa ympäri. Kiero on myös Heikki ja tämmöisiä ovat varmaan livenä. Tosi hyvin Janne sanoi kun Heikki ei ole tiimipelaaja. Jos Janne putoaa niin toivon et joku uskollinen voittaa.
Tinze ei näy tajuavan sanoo vaan, että uskoo Sitan olevan uskollinen,välillä vähän vihjailee, voihan petollinen olla lähempänä, kuin hän uskoo.
Sita on tosi kaksnaamanen. Miksi sen pitäisi saada juuri Janne pois, miksi ei Heikkiä, parempi olisi tietysti, jos hän äänestäisi itsensä pois.
Muiden maiden Petollisissa näyttää loppupöydässä olevan alussa viisi pelaajaa. Ennakkotietojen mukaan viimeisenä yönä ei ole "murhaa", joten loppupöydässä olisi kuusi jäsentä. Johtuneeko siitä, että on mahdollista kolmen petollisen olevan mukana loppupelissä. Vaikka yksi pudotetaan ensi kerralla, on mahdollisuus uuden värväämiseen. Loppu lässähtäisi, jos petollisilla olisi 3-2 ylivoima.
Vierailija wrote:
Porkka ei tajua, että kyseessä on leikki ei todellisuutta.
Et ole tosissasi, mitä mahtanet tajuta itse.
Sita on oikein kunnon ikärasismi. Puhelee siellä, kun vanhuksia on vielä niin paljon, että nuorisoa on äänestetty enempi pois. Raija siihen sanoi, kyllä nuoria on saman verran.
Siis vanhuksia, itse en nähnyt yhtään vanhusta. Sitan mielestä yksi vanhus (tarkoitti Jannea)
pitäisi saada pois. Sillä kertaa ei uskaltanut sanoa sitä ääneen.
En missään tapauksessa toivo voittoa noin kierolle ihmiselle Sitalle. Janne voisi voittaa, koska osaa käyttäytyä siivosti.
Uskon, että Sita aikoo pudottaa myös Heikin jossain vaiheessa mutta tarvitsee ensin Heikkiä Jannen häätämiseen. Janne on vaikeampi pudotettava, koska hänestä on helppo pitää ja on varsin huomaamaton, ei spekuloi jne. Heikistäkin pidetään mutta moni on jo alkanut epäillä häntä. Lisäksi hän möläyttelee, kuten esimerkiksi se Raijalle sanottu halutaan uskolliset täältä pois.
Oon varmaan täällä aika yksin mielipiteeni kanssa, mutta mun mielestä Janne käyttäytyi jotenkin tosi lapsellisesti sen jälkeen kun sekä Sita että Heikki olivat äänestäneet häntä. Kaikki ne Sitan murteen matkimiset ja se "tirauta nyt pari kyyneltä" -jutut jne. Ihme tosikko kun meni peli noin tunteisiin. Mikään ei estäisi häntä pelaamasta yhtä "likaista peliä" Heikkiä ja Sitaa vastaan, mutta pelaamisen sijaan hän vaan narisee ja kiukuttelee. Pidin aluksi Jannea hyvänä valintana tähän ohjelmaan ja petolliseksi, mutta eihän hän ole tehnyt tuolla yhtään mitään, paitsi osallistunut m*rhiin muiden petollisten kanssa.
Jep, tämä on peliä, mutta siitä huolimatta en pidä Sitan tyylistä pelata. Heikki taas valitettavasti vaikuttaa niin vietävissä olevalle ja ainoa viihdearvo on se möläyttääkö uudelleen jotain mitä ei pitäisi.
Tykkään Jannen rauhallisesta tyylistä, enkä koe että olisi kohdellut Sitaa mitenkään alentavasti. Toki meille ei kaikkea näytetä, mutta mitä Jannea ennenkin nähnyt, niin nyt on Sitan osalta kuviteltu enemmän kuin on tapahtunut.
Vierailija wrote:
Oon varmaan täällä aika yksin mielipiteeni kanssa, mutta mun mielestä Janne käyttäytyi jotenkin tosi lapsellisesti sen jälkeen kun sekä Sita että Heikki olivat äänestäneet häntä. Kaikki ne Sitan murteen matkimiset ja se "tirauta nyt pari kyyneltä" -jutut jne. Ihme tosikko kun meni peli noin tunteisiin. Mikään ei estäisi häntä pelaamasta yhtä "likaista peliä" Heikkiä ja Sitaa vastaan, mutta pelaamisen sijaan hän vaan narisee ja kiukuttelee. Pidin aluksi Jannea hyvänä valintana tähän ohjelmaan ja petolliseksi, mutta eihän hän ole tehnyt tuolla yhtään mitään, paitsi osallistunut m*rhiin muiden petollisten kanssa.
Ajattelin samaa. Melkoisen alaluokkaista matkia toisen puhetta. Lällättelijähän seiltä kuoriutui. Ohjelma on vain peli. Tosikolle se on tosi kyseessä.
Vierailija wrote:
En missään tapauksessa toivo kierolle Sitalle voittoa. Kiero selkään puukottaja.
Hyppii kuin heinäsirkka paikasta toiseen ja yllyttää äänestämään Janne pois.
Miksi Jannea? Eikö Jannella ole tän tiukkapipon mielestä oikeutta olla pelissä mukana yhtä hyvin kuin hänenkin. Mutta miksi säästäisi Heikin. Minua suorastaan etoo tuo selkään puukottaja.
Ohjelman nimi on Petolliset. Ajattelitko, ettei petolliset saa olla kieroja? :D
Jannella on oikeuspelata niin kuin Sitakin tekee. Siitä vain puukkoa selkään Sitalle. Ai niin, mutta sinua etoo selkään puukotus. Eihän Janne sitten voikaan pelata. Ei janne tosin näytä pelaavankaan, vaan on ilmeisesti alistunut osaansa ja putoaa pois.
Sita on niin oksettava. Ärsyyntyy kun Janne "tytöttelee", mutta Sita kyllä käyttäytyy kuin pikkutyttö: hakee hyväksyntää erityisesti vanhemmilta miehiltä (nimenomaan esim. Jannelta), hakeutuu Tinzen rapsuteltavaksi kuin viisivuotias äidin helmoihin, kiukuttelee (sanoi itse motiivikseen pudottaa Janne, koska "Janne aliarvioi Sitaa"), ja on täysin epälooginen aikeissaan pudottaa Janne, ja samalla käytännössä syyttää Jannea siitä, koska "Janne ei tullut juttelemaan", MITÄ?
Sita ei uskalla seistä oman pelinsä takana ja kohdata Jannea, pelkuri kun on kuten koulukiusaajat yleensä. Jos haluaa pelata niin pelaisi reilusti. Tämä on peliä, kyllä tätä saa pelata - sanoisi vaan, että haluaa Jannen pois ja potin itselleen.
Heikki ei ole sen parempi, vaappuu Sitan vanavedessä. Molemmat arkoja myhäilijöitä petollisten kammiossa, kun ryhmän ainoa aikuinen ihminen on siellä heitä vastassa.
Toivottavasti Janne keksii miten saa Sitan ja Heikin ulos. JANNE on paras ja hienoa kun on noussut takaisin tv-ohjelmiin viimevuosina 😍
Jannehan on hillinnyt itsensä ja käyttäytynyt asiallisesti petollisten yhteisissä tapaamisissa. Outoa Sitalta odottaa, että Janne tulisi keskustelemaan hänen kanssaan selkään puukotuksen jälkeen. Janne jopa venyi kaapukokouksessa yhteishaliin. Itse olisin sanonut Sitalle ja Heikille, että halatkaa nyt vaan toisianne.
Vierailija wrote:
miusta tällä on joku semmoinen, että miusta tuntuu...
miusta tuntuu, että joku katsoo minua niinku alaspäin,tiijätkö, ihan niinku mie en olis mittään...
ei oikeesti, tiijätkö silleen, miusta tuntuu....
miks sie et tullu juttelee miule?
nyt se tuli juttelee ja yrittää vaikuttaa minuun ajatuksiin sillee, tiijätkö, että jos sitten....
miust tuntuu, että on vaikeeta sitten niinku tavata siviilissä muita kun on joutunu täälä, niinku tiijätkö pelaamaan....
en mie oikeesti oo tämmönen...mutta kun nuo jotkut muut on tommosia....tiijätkö
Ei saatan*🤣
Toivon Sitan voittavan! En sen takia, että pitäisin hänestä, vaan koska hän pelaa niin hyvin. Kaikessa ei hänkään ole onnistunut, mutta paras pelaaja silti. Seuraavaksi Jannen pudottua Sitan on petettävä Heikki (ja toki voidaan myös värvätä uusi petollinen ja puukottaa heti sitten uutta petollista puukolla selkään). Jollei Sita petä Heikkiä, Heikin on iskettävä Sitaa vastaan nopeasti.
Näin sitä pitäisi pelata, vaikka edelleen monet kommentoijat tietenkin kauhistelevat tällaista ääneen sanovaa ihmistä.