Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
Heikki Sorsa ihan raivostuttava feministien pillien mukaan tanssija. Ensin selviytyjissä shirlyn ja even talutusnuorassa ja petollisissa sama homma mutta elinan ja tinzen koirana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sita on huikea pelaaja. Valitettavasti Heikillä petti rohkeus viime hetkellä ja nuori nainen heitettiin jälleen kerran bussin alle.
Tämä on kyllä syksyn parhaita ohjelmia. Ensivaikutelma oli, että blääh, taas samat "julkkikset", mutta tässä onkin selvästi peli pääosassa.
Ellun itsevarmuus sen kun kasvaa, vaikka jo viides tai kuudes peräkkäinen täysin väärin mennyt "intuitio".
Heikki oli fiksu kun ei lähtenyt mukaan. Jos olisivat kahdestaan äänestäneet Jannea joka sitten myöhemmin olisi paljastunut petolliseksi, olisi muilla ollut helppo työ päätellä, keitä muut ovat. Pelihän on mennyt petollisten kannalta loistavasti kun epäilykset ovat suuntautuneet muualle, mutta Sitan toimien takia ovat paljastumassa. Vain Heikki voi pysyä piilossa, jos on fiksu.
Sitan turhautuneet ilmehtimiset äänestyksen aikana olivat aika paljastavia. Ihme jos kukaan ei kiinnittänyt huomiota.
Heikki teki Sitalle kivan jäynän. Sita huijasi Jannea ja Heikki Sitaa. Heikkihän olisi voinut pyöreän pöydän keskustelussa pelastaa Sitan (sanomalla ääneen että kyllä minä Raija sinua nyt äänestän) mutta ei tehnyt sitä. Petollisten kaapumiitingissä vähän jähmeä tunnelma.
Janne edelleen hyvin alentuvainen Sitaa kohtaan. Puhuu kuin pikkulapselle. Seuraava pyöreän pöydän keskustelu on taas mielenkiintoinen. Ellukin taas tietää jo varmasti, kuka on petollinen...
Mielenkiintoinen tämä tulkitseminen, sekä kirjoittajan osalta että Sitan osalta. Itse en näe minkäänlaista ylhäältä alas puhumista, vaikka olen itsekin nuori. Jotenkin tämä ohjelma on todella hurjalla tavalla aukaissut silmät sille, miten paljon ihmiset voikin tulkita toista väärin. Enemmän väärin kuin oikein. Pelottavaa jopa.
On avannut silmät myös sille, miten ihmiset eivät näe ilmiselviä asioita.
Juusokin oikein ääneen sanoi että Sita ja Heikki kävi molemmat sanomassa. 🤦🏻
Pitääkö paikkansa että enää kolme jaksoa jäljellä? Jakso 8 nimeltään peli päättyy.
Silloinhan petolliset on mokanneet pahasti ja kaikki lähti tosta Sitan hölmöilystä.
Elina syyttämässä Raijaa siitä, että hän puhuu Elinan päälle. 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina on kyllä raskas ihminen. Oikein stereotyyppinen ekstrovertti. Koko ajan suuna päänä eikä yhtään osaa kuunnella toisia tai havainnoida ympäristöään.
Musta on hämmentävää, että edelleen nuo lampaina nyökyttelee Elinan päätöksille. Ja kuuntelee ja toimii hänen käskystään.
Elina myös jatkuvasti käyttäytyy huonosti muita kohtaan. Ja sekin tuntuu olevan ihan ok.
Onneksi eivät vielä saaneet savustettua Jannea ulos..
Olipa erikoinen hetki taas, kun Elina esitti Raijalle kysymyksen ja Raija vastasi. Elina kysyi vastauksen jälkeen, että "oletko sä hermostunut, kun sä puhut mun päälle". On kyllä niin sokea omalle käytökselleen, itse on jatkuvasti pää auki ja kommentoi joka väliin ja päälle. Siinä kohtaa ei ollut lause kesken, kun Raija ryhtyi vastaamaan, kun kerran kysyttiin. Oliko ongelma siinä, että Raija ylipäätään ryhtyi puolustamaan itseään?
Olipa typerää alkaa petollisen Sitan äänestämään omiaan! Ihan idiootti veto! Meni maku koko ohjelmasta.
Elina ja Tinze on kyllä tämän pelin tyhmimmät 😁
Eipä yllätä ollenkaan, että Elina käy jo uhkailemaan
Vierailija kirjoitti:
Sita on paljon tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä ollenkaan, että Elina käy jo uhkailemaan
Mites Marita Taavitsainen? Ihan vaan istuu kukka kämmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Ellu on lisäksi pelottavan aggressiivinen. Lopussa Juuso kyseli, että kuka tätä taas ohjasi, Ellu vastasi, että mm. sä, johon Juuso "ai äänestämällä sua?" Elinan raivoisa vastaus "älä jaksa, huomenna sä lähdet" eli äänestää pois vain koska joku uskaltautuu vastustamaan häntä ja kyseenalaistamaan hänet.
En todellakaan haluaisi olla Ellun lähipiiriä.
Heikki äänesti Raijaa koska jäi sille kiinni lipsauttaessaan liikaa. Harmi kun Raija ei tajunnut osuneensa jackpottiin.
Onko tämä ohjelma leikattu niin, että Elina vaikuttaa ihan kammottavalle ihmiselle? Miten urheilija on noin huono ottamaan vastaan asiallista kritiikkiä?
Ellu ja Tinze jo ihan varmoja että petollinen on Juuso 😁
Loistavaa että Janne tajusi Sitan peliliikkeen! Nyt tarvitaan vaan hyvää tuuria ja oikeat ihmiset puolelle niin Sita veks.
Mä hämmästelen Ellua joka jakso että voiko olla tollanen jyrääjä eikä hänellä näytä olevan mitään häpyä mitä suustaan päästää. Nyt maalittaa Juustoa ja kaikki hänen aikaisemmat äänet on osuneet ja uponneet uskollisiin. Ellusta näkee että hän oikeesti on tosi ärsyttävä ja huonokäytöksinen ihminen. En koskaan haluaisi häntä lähipiiriin koska hän olisi ystävä juuri niin kauan kun se auttaisi häntä itseään.
Alentavasti? Sita nyt on kunnon kieroilija näkee nyt ystävätkin ettei häneen voi luottaa
Sitakin on mielestäni naivi. Niin kiltti ja ihana mutta samalla niin pikkumainen. Minä minä joka sana kuinka minuun luotetaan, minun päälleni puhutaan ym. Heikki on kyllä sellainen häntäheikki että toivon jo Jannen voittoa
Sita taisi nyt munata, tai sitten munasi Heikki. Jos ja kun Janne yrittää nyt myös alkaa pudottaa petollisia, ja oletuksena kun on että petolliset äänestää laumassa eli peesaa ja kuka on tehnyt koko ajan niin : Heikki
Musta on hämmentävää, että edelleen nuo lampaina nyökyttelee Elinan päätöksille. Ja kuuntelee ja toimii hänen käskystään.
Elina myös jatkuvasti käyttäytyy huonosti muita kohtaan. Ja sekin tuntuu olevan ihan ok.
Onneksi eivät vielä saaneet savustettua Jannea ulos..