Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
Vierailija wrote:
Tämän päivän jakso oli ehkä myrkyllisin. Miksi, oi miksi kukaan ei tajua Sitan söpön kuoren taakse?
On todellinen ihme, jos kukaan ei tajua sitan sekopäistä vouhotusta ja huutamista ja hyppimistä, että liian lähellä on ollut petollinen, joka kanssa pelaajaa selkään puukottaa.
Satavarmasti itse hullu höyrypää sita käynyt täällä kehumassa itseään ja haukkumassa muita. Hän on muka olevinaan niin menestynyt, hahah olet säälittävä Sita!
Ihmettelen kyllä noita ohjelmaan liittyviä lehdistön otsikoita. Miksi Janne Porkasta on tehty niissä joku pahis? Sellaisen kuvan ohjelmaa seuraamaton saa, kun lukee otsikot: "Janne Porkan käytös tv:ssä puhututtaa taas", "Janne Porkka hermostui Sitalle", "Janne Porkka podcastissa: peli meni ihon alle", "Janne Porkka pyytää anteeksi", jne. Lehdistö maalaa kuvaa, että Janne olisi tehnyt jotain väärin ja käyttäytynyt huonosti. Otsikoissa ei sanallakaan mainita mitään Sitan tai Heikin inhottavasta käytöksestä tai katsojien rektiosta heihin. Muista osallistujista kyllä kommentoidaan lehdistössä negatiivisesti: "Elina Gustafssonilla menee kuppi pahasti nurin tv:ssä", "Marita Taavitsainen raivostuu silmittömästi tv:ssä", jne. Sitasta varmaan uutisoidaan vasta sitten kun hän voittaa ja hehkutetaan nerokasta pelitaktiikkaa, yms.
Sitalla peli jäi päälle ja ilmeisesti jatkuu vieläkin? Kun ei kerran kykene keskustelemaan ja NAURAMAAN itselleen, kun meni Jannen savustaminen hieman överiksi.
Vai olisiko kuitenkin oikeasti vain ammattiloukkaantuja, itse kuvittelee saavansa sanoa mitä tahansa ja kenelle tahansa, mutta kun joku edes kehtaa epäillä häntä petolliseksi (PELISSÄ, JOSSA HÄN ON PETOLLINEN), niin loukkaantuu. Saati ettei pysty juttelemaan pelin loputtua, mitä ihmettä? Ei kuulosta terveeltä!
Parasta suomalaista viihdettä pitkiin aikoihin mitä en olisi uskonut. Jotkut jutut vain on melko selvästi kässärin tuotosta. En esim usko että sita olisi saanut päähänsä tuota porkka juttua ilman tuotannon halua saada lisää ns draamaa. Sekin on kumma että elina pudottu lähes yksin alussa 4 uskollista ja epäily oli kovaa mutta loppupuolella kukaan ei enää tuota terminaattoria epäillyt mistään.
On uskomatonta seurata ihmismielen heikkouksia miten helposti joku puheillaan saa muut puolelleen ja uskomaan täysin puutaheinää. Sita vei muita kun kuoriämpäriä. Haluan todellakin nähdä mm elinan naaman kun tuo "varma" hyvis kaveri sita paljastuu pahikseksi. Elinan ei kannata koskaan harkita ainakaan ennustajan tai etsivän hommia.
Varmaan etukäteen sovittu Sitan voitto :(
Vierailija wrote:
Sita on tyypillinen narsisti ja ikärasisti. Huonoa ja ikävää jatkoa vaan Sitalle!
Ikärasismiahan se oli, kun aluksi tiputettiin vähän iäkkäämpiä. Sitan sanoin, ne oli vanhuksia.
Sita, näytti miten tyhmä se on, kaiken lisäksi sivistymätön, kiusaaja, tunteeton.
Oikein suuri minä minä minä minä.
Heikki on tyhmä, kulki Sitan peesissä, vailla omia mielipiteitä.
Tuskin Heikki olisi äänestänyt Jannea, mutta kun tuo minä minä hyppi joka puolelle, huutaen , se on Janne.
Sosiaalipoksun kannalta ohjelmassa karmivinta on ollut Sitan eleiden ja käytöksen seuraaminen. Se kiukuttelu ja raivoaminen näkyi jo vähän jaksossa 6., kun asiat ei menneet kuten prinsessa halus. Nyt 7.jaksossa pikkutyttö ei pystynyt millään peittämään raivoaan, kun paha-Janne ei lähtenyt.
Todella pelottava hahmo. Voin hyvin kuvitella, miten samanlainen ilveily, naaman vääntely, vahingoniloisuus, kaksinaamaisuus jne. on ollu Sitalle ominaista jo koulumaailmassa. Ja eri roolien esittäminen, sekä kiusaamiseen porukan värvääminen.
Se on sun mielipide, mutta täällä moni on toista mieltä. Itse en diggaa näistä "puukottamis peleistä" lainkaan, enkä muuten katso ..... nyt tämän vain uutena ohjelmana ja juuri tämän "selkään puukottamisen" vuoksi. Toivottavasti joku ammattilainen kertoisi, että minkälainen ihminen tosiaan pärjää näissä. Huvittavaa tämän nuoren naistubettajan käytös vielä ohjelman jälkeenkin Jannea kohtaan. Onpa "tyttöttely" mennyt ihon alle, kasva aikuiseksi ja tee kunnon työtä ..... nahka paksuuntuu ettei tarvi kiukutella pienistä jutuista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
oli pakko tulla vanhaan kunnon vauvafihin katsomaan että enhän ole ainoa tämän Sita-mielipiteen kanssa. En pettynyt!! Sita on kamala!!
Ihan samalla asialla tulin minäkin tänne. Myrkyllinen ihminen. Jos jonkun, niin Sitan kannattaisi ottaa opikseen. Janne on innokas ja puhuu paljon, mutta ei missään vaiheessa kiusannut ketään.
Tuon ihmisen ottaa opikseen, ei olla taidettu kauhalla antaa sitalle. Ei mene läksyt perille.
Millaisen opin on sitten lienee saanut. Ainakin toisten ihmisten kunnioitus puuttuu.
Nyt olisi kiva Jannen surkuttelun ja Sitan haukkumisen sijaan spekuloida sitä, miten peli etenee. Eli ottavatko petolliset riskin siitä, että heidän mielestään uhriksi muuten sopivalla Ellulla on kilpi vai onnistuvatko valitsemaan Tinzen. Vai tekevätkö varmemman valinnan ja tiputtavat Jaden tai Jukan.
Jos Ellu-Tinze-kaksikko jatkaa yhdessä äänestämistä, Heikki on tulilinjalla ennen Sitaa ja siinä tapauksessa Sita on itsekin heikoilla, koska varmasti uskolliset ajattelevat että kaikki petolliset eivät ole miehiä. Vai yllättääkö Heikki kaikki ja onnistuu kääntämään yhtäkkiä tarpeeksi ääniä Sitan suuntaan.
Luulin että ohjelmassa oli asetelma petolliset vastaan uskolliset, nyt tämä yksi daami lähti omiansa syömään.
Vierailija wrote:
Luulisi, että ohjelman jälkeen sotakirveet haudattaisiin ja todettaisiin puolin ja toisin, että hyvin pelattu, ollaan frendejä. Se, että Sita vielä kuvausten jälkeenkin suhtautuu todella negatiivisesti Janneen kertoo siitä, että kyse ei ollut Sitan osalta missään vaiheessa pelistä tai peliroolista. Ohjelman jälkeinen käytös paljastaa, että hänellä todellakin oli henkilökohtainen agenda Jannea kohtaan. Ei ollut pelimoodi. Todellinen luonne tuli esiin.
Sitasta jäi tosi paha maku. Ihminen kuka ei osaa antaa ihmisarvoa kenellekään.
Se on vaan minä minä. Kun Janne oli pettynyt siihen, että häntä ei haluta joukkoon. Sita hyppi yläpystyä riemusta ja huusi huitoi kuin olisi orjuudesta päässyt vapaaksi.
Vierailija wrote:
Niin kyllä Janne on voittaja, jos miettii julkisuuskuvan kannalta kuka voitti. Myös Tinze siinä mielessä voittaja, samoin osittain Jade.
Janne käyttäytyi siivosti, ei kehdannut juurikaan ottaa kantaa tuon lapsen tasolla tyhmyydessä
olleen sitan juttuihin.
Vuoden vihatuin tv-hahmo Sita Salminen!
Vierailija wrote:
Siis onko tämä Sitä joku tubettaja vai mikä.
Alusta lähtien tässä ohjelmassa mulla oli negatiivinen tunne hänestä. En siis ole häneen törmännyt aikaisemmin missään.
Taitaa olla tyhjän toimittaja, jolla on lorvikatari. Kai se on yrittänyt tunkea itseään 7 päivää lehden sivuille, en nyt muista, Mutta, koska tuntematon, ei ole ainakaan julkisuuden henkilö, kuten nuo toiset ovat.
Epäilevät tietysti Jadea petolliseksi. Toisaalta jotkut ehkä jo miettivät Sitaa.Ainakin Elina ja Jade ovat Sitan maininneet.
Vierailija wrote:
Satavarmasti itse hullu höyrypää sita käynyt täällä kehumassa itseään ja haukkumassa muita. Hän on muka olevinaan niin menestynyt, hahah olet säälittävä Sita!
Paljastihan se nyt ainakin, millainen on. Tuskin tuollaista selkään puukottajaa kukaan kaverikseen haluaa.
Vierailija wrote:
Nyt olisi kiva Jannen surkuttelun ja Sitan haukkumisen sijaan spekuloida sitä, miten peli etenee. Eli ottavatko petolliset riskin siitä, että heidän mielestään uhriksi muuten sopivalla Ellulla on kilpi vai onnistuvatko valitsemaan Tinzen. Vai tekevätkö varmemman valinnan ja tiputtavat Jaden tai Jukan.
Jos Ellu-Tinze-kaksikko jatkaa yhdessä äänestämistä, Heikki on tulilinjalla ennen Sitaa ja siinä tapauksessa Sita on itsekin heikoilla, koska varmasti uskolliset ajattelevat että kaikki petolliset eivät ole miehiä. Vai yllättääkö Heikki kaikki ja onnistuu kääntämään yhtäkkiä tarpeeksi ääniä Sitan suuntaan.
Itse sain sellaisen vaikutelman petollisten kammiosta, että äänestävät Jukkaa. Heikki ainakin sanoi,että liian iso riski äänestää Ellua tai Tinzeä kilven takia. Sita ja Heikki voivat kuitenkin voittaa, vaikka osuisi kilpeenkin, koska Jaden puhuminen omalle puolelle näyttää onnistuvan.
Juu peliliikkeenä tosiaan hyvä, mutta jos sama peli jatkuu vielä tämän ohjelman jälkeen. Niin Sita kiltti, älä uhriudu vaan katso peiliin. Katso podcast 19.10. Janne on ihan hauska tyyppi, eikä kiusaaja. Jokainen voi miettiä omalta kohdaltaan miltä tuntuu kun olet ns. kolmas pyörä. Ihan lapanen toi Heikkikin meni siitä mistä aita on matalin. Miehet yleensä pitävät yhtä kuten naiset!! Toivottavasti Janne ei enää pyydä enempää anteeksi, pyytääkö Sita anteeksi??!!