Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin uuden miesystävän kanssa ravintolassa syömässä ensinmäistä kertaa. Ennen ruokaa hän oli jo juonut 2 olutta. Red Flag?

Vierailija
28.05.2023 |

Ensin tilasi oluen ja ennenkuin ehdimme edes tilata ruokaa niin hän tilasi jo toisen kaljan. En oikein tiedä mitä ajatella nyt.

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee aamun avauksista että aika monelle palstalaiselle alkoholin käyttö on ihan liian lähellä sydäntä. Mitä mieltä itse olisitte naisesta, joka ennen ateriaa on kerennyt tilaamaan jo kaksi kakkupalaa ja syönyt ne? Kaksi kakkupalaa on vielä ihan kohtuullinen määrä mutta onhan se hemmetin omituista jos on vetänyt jo kaksi ENNEN pääaterian saapumista. Epäilisitte heti, että mahtaakohan kyseisellä neidolla olla vähän ongelmia herkkujen kanssa ja mahtaako se jollakin aikavälillä korreloitua vyötärön ympäryksen kanssa. Mut hei, ottakaa itse pari kakkupalaa niin olisitte itsekin rennommalla mielellä eikä tarvitse nipottaa toisen syömisistä :) 

Kaksi olutta ei ole alkoholismia. Siitähän tässä ketjussa nyt oli kyse.

Ennemmin olisin huolissani ap:n omasta asenteesta ja kaikkein suurin huolenaihe on se, että pitää tulla tänne kyselemään muilta neuvoja asiaan.

Ei se olekaan alkoholismia, kuka niin on väittänyt? Se antaa kuitenkin viitteitä siitä, että henkilö saattaa käyttää alkoholia melko runsaasti noin muuten. Vrt. henkilö joka saattaa syödä runsaasti kakkua ja makeisia noin muuten. 

"Liikaa alkoholia" ei läheskään aina tarkoita alkoholismia. "Liikaa makeisia" ei läheskään aina tarkoita että henkilöllä olisi diabetes tai muuta sairautta. Kuitenkin ne ovat molemmat yleisiä dealbreakereitä seurustelukumppania hakiessa. 

Tässä ketjussa ei ollu ongelmana kakunpalat vaan kaksi olutta. Joten koeta pysyä asiassa. Toki olen samaa mieltä kanssasi. Läskejä on aivan liikaa.

Liikaa juovia miehiä on kans aivan liikaa. Ja en siis tarkoita nyt alkoholisteja, vaikka niitäkin on toki suomessa aika paljon. 

Mutta niin on nipottavia naisiakin. Mutta eiköhän sulle joku raivoraitis jostain löydy.

Mieheni ei ole raivoraitis. Hän joutuu viemään asiakkaitakin baariin työnsä puolesta ja juomaan heidän kanssaan. Juo joskus pari lasia punaviiniä ruuan kanssa tai pitkän viikon jälkeen rentoutuakseen. Varsinaisesti kännissä en ole häntä meidän suhteen aikana koskaan nähnyt, pienessä hiprakassa kylläkin. 

Haluatko kertoa vielä jotain muutakin elämästäsi vai pysytäänkö asiassa?

Olen BMI 22, liikunnallinen ja lapseton. Pidän kaksinaamaisena miesten puheita "nipottamisesta" liittyen alkoholiin, kun itse nalkutatte naisten painoon liittyen. 

Vierailija
162/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin ensi treffeillä yhden naisen kanssa, niin ruokia odotellessa se vaan näpräsi kännykkäänsä. Ei ottanut minuun mitään kontaktia. Häivyin vähin äänin. Mamma ei kai sitä edes huomannut. Näin toimitaan, eikä tulla tänne kyselemään neuvoja.

Hyvä neuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee aamun avauksista että aika monelle palstalaiselle alkoholin käyttö on ihan liian lähellä sydäntä. Mitä mieltä itse olisitte naisesta, joka ennen ateriaa on kerennyt tilaamaan jo kaksi kakkupalaa ja syönyt ne? Kaksi kakkupalaa on vielä ihan kohtuullinen määrä mutta onhan se hemmetin omituista jos on vetänyt jo kaksi ENNEN pääaterian saapumista. Epäilisitte heti, että mahtaakohan kyseisellä neidolla olla vähän ongelmia herkkujen kanssa ja mahtaako se jollakin aikavälillä korreloitua vyötärön ympäryksen kanssa. Mut hei, ottakaa itse pari kakkupalaa niin olisitte itsekin rennommalla mielellä eikä tarvitse nipottaa toisen syömisistä :) 

Ennemmin olisin huolissani ap:n omasta asenteesta ja kaikkein suurin huolenaihe on se, että pitää tulla tänne kyselemään muilta neuvoja asiaan.

Ei se olekaan alkoholismia, kuka niin on väittänyt? Se antaa kuitenkin viitteitä siitä, että henkilö saattaa käyttää alkoholia melko runsaasti noin muuten. Vrt. henkilö joka saattaa syödä runsaasti kakkua ja makeisia noin muuten. 

"Liikaa alkoholia" ei läheskään aina tarkoita alkoholismia. "Liikaa makeisia" ei läheskään aina tarkoita että henkilöllä olisi diabetes tai muuta sairautta. Kuitenkin ne ovat molemmat yleisiä dealbreakereitä seurustelukumppania hakiessa. 

Tässä ketjussa ei ollu ongelmana kakunpalat vaan kaksi olutta. Joten koeta pysyä asiassa. Toki olen samaa mieltä kanssasi. Läskejä on aivan liikaa.

Liikaa juovia miehiä on kans aivan liikaa. Ja en siis tarkoita nyt alkoholisteja, vaikka niitäkin on toki suomessa aika paljon. 

Mutta niin on nipottavia naisiakin. Mutta eiköhän sulle joku raivoraitis jostain löydy.

Mieheni ei ole raivoraitis. Hän joutuu viemään asiakkaitakin baariin työnsä puolesta ja juomaan heidän kanssaan. Juo joskus pari lasia punaviiniä ruuan kanssa tai pitkän viikon jälkeen rentoutuakseen. Varsinaisesti kännissä en ole häntä meidän suhteen aikana koskaan nähnyt, pienessä hiprakassa kylläkin. 

Olen BMI 22, liikunnallinen ja lapseton. Pidän kaksinaamaisena miesten puheita "nipottamisesta" liittyen alkoholiin, kun itse nalkutatte naisten painoon liittyen. 

WAU.

Miten kahden oluen juonti ja naisten ylipaino liittyy toisiinsa?

Pipo sulla ainakin on hiukan tiukalla. Relaa hiukan, niin elämä on paljon mukavampaa.

Vierailija
164/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WAU.

Miten kahden oluen juonti ja naisten ylipaino liittyy toisiinsa?

Pipo sulla ainakin on hiukan tiukalla. Relaa hiukan, niin elämä on paljon mukavampaa.

Pipo rentoutuu kivasti kun syö makeaa ;) Siksi naiset ovat mukavampia kun heille tuo sitä suklaata.

Vierailija
165/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty selvinpäin sinua kohtaamaan

Mikä järki miehellä on tapailla naista, jota ei kestä selvinpäin? Tuossa on varmaan jotain miehen logiikkaa, voisiko joku selittää sen minulle? Näin naisena tekisin itse niinkin yksinkertaisen ratkaisun eli en enää itselleni vastenmielistä miestä tapaisi.

Vierailija
166/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa vaiheessa nainen laskee juomisia noin tarkkaan, niin parempi taitaa olla, että etsit toisen miehen. Ei tule toimimaan, jos haluat kontrolloida toista.

Vierailija
167/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin seuraavalla tapaamisella tilata piimää.

Voin nähdä jo aloituksen tästä: Mies tilasi treffeillä ravintolassa kaksi lasillista piimää ennen ruokailua! Pitääkö huolestua ja mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
168/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais ärsyttää sun naamataulu. 

Vierailija
169/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjepjoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin nähdä jo aloituksen tästä: Mies tilasi treffeillä ravintolassa kaksi lasillista piimää ennen ruokailua! Pitääkö huolestua ja mitä pitäisi ajatella?

Sinunkaltaiset eivät voi voida hyvin. 

Vierailija
170/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa asuvana eipä voi kuin nauraa tälle keskustelulle. Siis kaksi olutta ennen ruokaa, huh huh.

Vierailija
171/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä red flag, itse olisin vetänyt jo kolmatta :D

Vierailija
172/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se alkoholistisika!

Vierailija
173/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Euroopassa asuvana eipä voi kuin nauraa tälle keskustelulle. Siis kaksi olutta ennen ruokaa, huh huh.

Suomessa tuo tarina menee niin, että ennen ruokaa juodaan kaksi olutta, sitten kaksi lisää ruoan kanssa, sitten pari lisää ruoan päälle ja sitten lähdetään baariin juomaan lisää. Meneekö se noin siellä Keski-Euroopassakin?

Vierailija
174/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuossa vaiheessa nainen laskee juomisia noin tarkkaan, niin parempi taitaa olla, että etsit toisen miehen. Ei tule toimimaan, jos haluat kontrolloida toista.

Laskee tarkkaan? Miten kahteen laskeminen on tarkkaan laskemista?

Vierailija
175/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskee tarkkaan? Miten kahteen laskeminen on tarkkaan laskemista?

Naiselle se on

Vierailija
176/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko pesää jälkkäriksi?

Jälkkäriksi se tuli vauva palstalle puimaan asiaa.

Taas yksi onneton reppana, joka ei pysty itse tekemään omaa elämäänsä koskevia päätöksiä.

Hyvin sanottu!

Vierailija
177/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jepjepjoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaiset eivät voi voida hyvin. 

Mihinköhän mahdat perustaa tämän ajatuksen? Sarkasmin ymmärtäminen on yleensä tyhmille ihmisille hieman haastavampaa.

Vierailija
178/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi miten pääsee helposti eroon selluliitistä: kahdella kaljalla!

Vierailija
179/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee aina välillä noin; eka menee janoon ja toinen sitten ruuan kanssa. Tai sitten ei jaksa edes juoda sitä toista kokonaan. Eikä todellakaan juo paljon tai usein; ei edes juo usein vähän tai harvoin paljoa :D. Mutta ymmärrän, että uuden tuttavuuden kanssa voi herättää kysymyksiä.

Vierailija
180/186 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumaliste oisit soittanu poliisit.hoitoo joutaa tollane tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi