Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi älykäs?

Vierailija
28.05.2023 |

Jos olet, niin millä perusteella?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huippuälykäs, mutta älykäs. En ole koskaan ollut kaunis, hauska, liikunnallinen tai hyvä laulamaan, musisoimaan, piirtäämään tai tekemään muutakaan. Mutta älykäs olen ja sillä lohdutinkin itseäni teininä, kun en oikein sopinut joukkoon.

Vierailija
22/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ei ole mikään mielipideasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs. Ihan testituloksien perusteella.

Vierailija
24/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Monta perustetta, koska olen älykäs lähes joka sektorilla.

Olen pikkulapsesta alkaen ollut älyllisesti utelias ja kiinnostunut lähes kaikesta.

Opin nopeasti, muistan näkemäni/kuulemani.

Koulutodistuksen keskiarvo 9, 6 laudaturia (6/6), ylempi akat loppututkinto 24 v lääketieteestä.

Ymmärrän tiedeasioiden lisäksi myös ihmissuhteita ja sosiaalista dynamiikkaa.

Olen myös käytännönläheinen, tykkään tehdä sellaista, missä tarvitaan sekä päätä/älliä että käsiä/jalkoja.

Exäni on myös moniälykäs, hän on minua matemaattisesti/teknisesti lahjakkaampi.

No parisuhteessa ja puolison valinnassa et ole ollut kovin älykäs.

Perustele! (Sitä tyhmät eivät osaa 😏)

Oma perusteluni: näin hyviä geenejä pitää jakaa laajemmin!

Vierailija
25/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, miten paljon on asioita, joista en tiedä mitään...

Olenko, jos en älykäs, niin viisas?

Ps. Silti olen luikerrellut työelämässä kansainvälisen pörssiyhtiön johtoryhmään hallinnon puolelle.

Vierailija
26/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Roikun täällä vaikka voisin tehdä jotain järjevääkin.

Vierailija
27/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joukko älykkäitä kokoontuu jalkapallokentälle ja he taistelevat siitä kuka on älykkäin, niin älykkäin selviytyy hengissä.

Taistelutilanne on korkein älykyyden mittari.

Vertailun vuoksi maailman älykkäin ihminen kehitti ydinaseet. Siihen kukaan ei uskalla väittää vastaan.

Vierailija
28/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä mutta ahkera!

Antakaa minulle monta hommaa niin sössin ne nopeasti pahimmalla mahdollisella tavalla pahimpaan mahdolliseen aikaan!

Vierailija
29/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on sitä että lukee kokoajan, ja osaa yhdistää asioita kokonaisuudeksi. Jos aivoissa ei tapahdu ajattelua, niin ei siellä todellista älykkyyttä ja tietoakaan ole.

Vierailija
30/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä on sitä tärkeintä älykkyyttä. Arvostetuinta älykkyyttä.

Vierailija
31/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on arvioida. Välillä ihmettelen, miten muut voivat olla niin tyhmiä, mutta usein ihmettelen kyllä omaakin tyhmyyttäni. Eipä siihen omaan älykkyyteen voi kuitenkaan vaikuttaa, kannattaako sitä sitten pohtia.

Vierailija
32/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huippuälykäs, mutta älykäs. En ole koskaan ollut kaunis, hauska, liikunnallinen tai hyvä laulamaan, musisoimaan, piirtäämään tai tekemään muutakaan. Mutta älykäs olen ja sillä lohdutinkin itseäni teininä, kun en oikein sopinut joukkoon.

Mikä on mielestäsi huippuälykkään ja älykkään ero?

Vierailija
33/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykäs voittaa älykkään tappelussa.

Vierailija
34/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juoppo. Olen vain Sherwoodin iloinen veikko. Mitä kysyitkään?

Vierailija
35/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykäs voittaa älykkään tappelussa.

Älykästä käydä salilla.

Vierailija
36/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin älykkäämpi kuin se tyyppi, joka uhkailee heittävänsä ihmisen parvekkeelta pää edellä alas, uhkailee koska sen uhkailijan huollettaviksensa sanomien kakaroista yksi heitteli palavia esineitä kyseisen huoltajaa esittävän asunnon parvekkeelta. Että siinä on huoltajalla kykyjä ja ominaisuuksia tehtäväänsä! 

Tietää muuten sanojensa mukaan kaikki lait ja asetukset! Juu, ja ainakin älykkäämpi kuin se tyyppi, joka kokee olevan ok, että potkii ja hakkaa muiden ihmisten asuntojen ovia.

Jotenkin kokisin olevani älykkäämpi kuin nuo!

Vierailija
37/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on sitä että lukee kokoajan, ja osaa yhdistää asioita kokonaisuudeksi. Jos aivoissa ei tapahdu ajattelua, niin ei siellä todellista älykkyyttä ja tietoakaan ole.

Tässä tyypillisen tyhmän käsitys älykkyydestä, joka hänen mielestä lisääntyy lukemalla. Ei voi kuin nauraa.

Vierailija
38/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tyypillisen tyhmän käsitys älykkyydestä, joka hänen mielestä lisääntyy lukemalla. Ei voi kuin nauraa.

Lopetin lukemisen kohtaan kokoajan.

Vierailija
39/75 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiteytynyt älykkyys lisääntyy mm. tieteen ja filosofian lukemisen ansiosta.

Vierailija
40/75 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani älykäs. Tiedän sen jokaisen tapaamani ihmisen perusteella. Mutta ulkopuoliselle selkein merkki on ehkä kaksi dosentuuriani eri aloilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän