Oletko mielestäsi älykäs?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Monta perustetta, koska olen älykäs lähes joka sektorilla.
Olen pikkulapsesta alkaen ollut älyllisesti utelias ja kiinnostunut lähes kaikesta.
Opin nopeasti, muistan näkemäni/kuulemani.
Koulutodistuksen keskiarvo 9, 6 laudaturia (6/6), ylempi akat loppututkinto 24 v lääketieteestä.
Ymmärrän tiedeasioiden lisäksi myös ihmissuhteita ja sosiaalista dynamiikkaa.
Olen myös käytännönläheinen, tykkään tehdä sellaista, missä tarvitaan sekä päätä/älliä että käsiä/jalkoja.
Exäni on myös moniälykäs, hän on minua matemaattisesti/teknisesti lahjakkaampi.
No parisuhteessa ja puolison valinnassa et ole ollut kovin älykäs.
Matemaattisesti ja loogisessa päättelyssä? Kyllä. Sosiaalisesti? En.
ÄO:ni on parempi kuin 91% ihmisistä.
No pidän itseäni kyllä melko älykkäänä. Riittävän. Suoriudun hyvin kaikenlaisista uusista asioista, itse hoksaten. Todella harvoin tarvitsee surkutella että olinpa siinä ja tuossa kohti tyhmä. Olen kiinnostunut asioista ja opin nopeasti. Muutamalla täysin toisistaan eroavalla alalla olen diletantti. Koulu ja opiskelut oli helpot.
Mie oon niin tyhymä että lumiukkojakin hävettää. Liukenivat paikalta 20 asteen pakkasella.
Olen. Olen mielestäni herkkä vaistoamaan ihmisten tunteita. Olen matemaattisesti lahjakas. Luen paljon, seuraan asioita, mm politiikkaa. Toki en ajattele olevani mitenkään poikkeuksellisen älykäs, vaan ihan tavallisella tavalla.
En, mutta muiden mielestä kyllä. Perusteluita ei ole valitettavasti tarjota.
Olen. Olen matemaattisesti ja kielellisesti lahjakas ja opin nopeasti. Kykenen keskustelemaan lähes asiasta, kuin asiasta, teen havaintoja ja pystyn antamaan toisenlaisia näkökulmia. Olen myös introvertiksi yllättävän lahjakas sosiaalisesti.
Mutta en ole kuitenkaan nero, vaikka selkeästi keskivertoa älykkäämpi olenkin.
En, mutta en tyhmäkään. Korkeakoulututkinto löytyy.
En ole, olen aika keskiverto ja ihan tyytyväinen siihen. Omassa ympäristössä huomannut, että erityisen älykkäät ovat usein aika onnettomia ja neuroottisia ihmisiä.
Olen mielestäni keskivertotasoa. Matemaattisella alalla työskentelen, mutta töissä tunnen olevani joko tyhmempi tai samalla tasolla kuin muut riippuen seurasta. Vapaa-ajalla tunnen olevani samalla tasolla tai hieman älykkäämpi kuin seuralainen. En sanoisi itseäni erityisen älykkääksi, mutta jollain tasolla olen mielestäni älykäs.
En. Sen sijaan olen huippuviisas.
Sen verran älykäs että ymmärrän etten ole hirveän älykäs.
Nuorena olin monella alueella muita älykkäämpi. Ärsyynnyin tyhmyydestä. Tätä jatkui keski-ikään asti, sitten tyhmensin itseäni ja hidastin tahtia. Nyt on helpompaa elää.
En ole. Mutta ahkera, monialaisesti innostunut ja halukas oppimaan. Muutama korkeakoulututkinto saatu kasaan.
Olen.
Monta perustetta, koska olen älykäs lähes joka sektorilla.
Olen pikkulapsesta alkaen ollut älyllisesti utelias ja kiinnostunut lähes kaikesta.
Opin nopeasti, muistan näkemäni/kuulemani.
Koulutodistuksen keskiarvo 9, 6 laudaturia (6/6), ylempi akat loppututkinto 24 v lääketieteestä.
Ymmärrän tiedeasioiden lisäksi myös ihmissuhteita ja sosiaalista dynamiikkaa.
Olen myös käytännönläheinen, tykkään tehdä sellaista, missä tarvitaan sekä päätä/älliä että käsiä/jalkoja.
Exäni on myös moniälykäs, hän on minua matemaattisesti/teknisesti lahjakkaampi.