Yo-juhlien tarjoilut
Onko mielestäsi riittävät? Tilaisuus vasta klo 15, joten kahvilla mennään. Teen voileipäkakut kinkku ja liha. Kinkkuhyrriä. Pitäiskö lisänä olla vielä sulhaspiirakat munavoilla? Makeana kinuskikermakakkuja, lusikkaleipiä, pullakranssi. Lisäisitkö tai karsisitko jotain?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin vähän 70-luvun tarjoilut. Sori.
Mitä sitten? Mä tykkäisin enemmän tuollaisesta kuin jostain modernista yrttihummushyydykkeestä rucolapedillä kera vaahdotetun kaurakerman.
Tämä oli kuin omasta suustani.
Syökää hyvin ennenku lähdette reissuun. Yojuhlissa tarjotaan pikkusievää makupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Voilla leivottu pulla on aina hyvää kahvin kanssa.
pitää olla laktoositonta, monilla laktoosi-intoleranssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis kunnon ruokaa? Mun mielestä pitäisi olla.
Pullaa ei kukaan haluaSamaa mieltä. Ajan 3 tuntia/suunta juhliin ja haluan jotain suolaista, mieluiten oikeaa ruokaa !!
syökää huoltoasemilla
Kai siellä sentään nikotiinipussei on tarjolla?
Klo 15 alkaa olla ruoka-aika eli kunnon ruokaa pöytään ja jälkkärikahvit.
Kinkun rakastaja... Lohivoileipäkakkua, joku juustokakku, pullan tilalle vaikka kuivakakku tai mokkapalat sekä kyllä karjalanpiirakoille (sulhaspiirakka on suljettu eikä siihen käytetä munavoita, väärä termi) https://www.myllynparas.fi/reseptit/sulhaspiirakat niin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis kunnon ruokaa? Mun mielestä pitäisi olla.
Pullaa ei kukaan haluaSamaa mieltä. Ajan 3 tuntia/suunta juhliin ja haluan jotain suolaista, mieluiten oikeaa ruokaa !!
Kannattaa syödä huoltiksella matkan varrella. Nälkäisenä on ikävä tulla juhliin.
Laktoositonta, viljatonta, lihatonta, kalatonta, munatonta. Näin kun toimitte niin voin purjehtia juhla huoneustoon. Lempparina mulla kaura limahyyde kakku
Vanhanaikainen
Nykyään melkein ylioppilaalla kuin ylioppilaalla on kavereita tai sukulaisia, jotka ei syö kinkkua ja lihaa.
Voikeipäkakun tilalle vaikka kasvispiirakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Paikalla vain äiti ja lapsi? Kyllä nuo riittää.
Höh, mikä kommentti tuo on?
(Itse en kehtaa, mutta puolisoni sanoisi: idiootti.)
Vierailija kirjoitti:
Miksei mitään kalaruokaa?
Harvalle kelpaa kala.
Korvasienisalaatti, valkokärpässieni moussehyydykekakku, täytetyt kärpässienet pekoni juustolla. Syanidikakku.
Kyllä vaan voileipäkakut menee mun top 5 listaan mieluisista juhlasyötävistä.
Mut tosiaan kinkkuhyrrät vois korvata niillä pinaatti-fetapasteijoilla. On oikeesti hyviä.
Makeiksi riittää se kermakakku ja vaikka lusikkaleivät ja konvehdit.
Jotain suolaista sitten vaikka enemmän. Joku kasvispiirakka vaikka
Meillä juhlitaan kahta ylioppilasta tänä vuonna.
Tarjottavana on poro-, kala-ja kasvis voileipäkakut, cocktailpiirakat joiden päälle munavoi ja graavilohi, pinaatti-feta piirakkaa, tuoreita mansikoita ja kermavaahtoa, cakepopseja ja juustolajitelma sekä paria erilaista hilloa ja suolakeksejä.
Perheen pienimmille on omaan noutopöytäänsä katettu pikkunakkeja ja lihapullia, minitomaatteja ja kurkku- ja porkkanatikkuja, hummusta ja muuta dippiä, sipsiä ja popcornia ja karkkia ja mehua.
Vierailija kirjoitti:
Tarjottavana on poro-, kala-ja kasvis voileipäkakut, cocktailpiirakat joiden päälle munavoi ja graavilohi, pinaatti-feta piirakkaa, tuoreita mansikoita ja kermavaahtoa, cakepopseja ja juustolajitelma sekä paria erilaista hilloa ja suolakeksejä.Perheen pienimmille on omaan noutopöytäänsä katettu pikkunakkeja ja lihapullia, minitomaatteja ja kurkku- ja porkkanatikkuja, hummusta ja muuta dippiä, sipsiä ja popcornia ja karkkia ja mehua.
Noloa
Vierailija kirjoitti:
Tarjottavana on poro-, kala-ja kasvis voileipäkakut, cocktailpiirakat joiden päälle munavoi ja graavilohi, pinaatti-feta piirakkaa, tuoreita mansikoita ja kermavaahtoa, cakepopseja ja juustolajitelma sekä paria erilaista hilloa ja suolakeksejä.Perheen pienimmille on omaan noutopöytäänsä katettu pikkunakkeja ja lihapullia, minitomaatteja ja kurkku- ja porkkanatikkuja, hummusta ja muuta dippiä, sipsiä ja popcornia ja karkkia ja mehua.
Miten laitat tarjolle mansikat ja kermavaahdon?
Aivan täydellinen setti kun laitat nuo karjalanpiirakat vielä jonon jatkoksi. Nam 😋
Kauhea nälkä tuli kun luin näitä tarjoiluita. Ihania juhlia teille 😊
Samaa mieltä. Ajan 3 tuntia/suunta juhliin ja haluan jotain suolaista, mieluiten oikeaa ruokaa !!