Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheet ovat sadistisia!

Vierailija
05.12.2006 |

Sori vähän raflaava otsikko, mutta...

Ja joo, eihän tämä, niinkuin ei mikään muukaan päde joka tapaukseen, mutta kyllä ylipäätään saisivat ihmiset enemmän harkita, milloin kannattaa muuttaa sen uuden rakkauden kanssa yhteen ja pakottaa omat ja sen lapset samaan läjään heiltä juuri kyselemättä.

Tiedän henkilökohtaisesti monta tällaista tapausta, usein on niin, että uuden kanssa muutetaan yhteen, kun on hädintuskin erottu entisestä tai pahimmassa tapauksessa muutetaan uuden rakkauden luo suoraan edellisen luota ja lapset saavat tulla mukaan, kun se äiti tai isi on nyt niin rakastunut!

Jos itse eroaisin, niin uskon, etten todellakaan muuttaisi enää koskaan kenenkään miehen kanssa yhteen, etenkään sellaisen jolla on lapsia. Vain jos se ehdottomasti sopisi jokaiselle osapuolelle, niin ehkä sitten.

Minun kokemukseni mukaan sitä ei kuitenkaan usein lapsilta kysellä, ja ongelmia alkaakin sitten ilmetä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun siis sinun mielestäsi viettää loppuelämäni yksin, jotta lapseni ei saisi " traumoja" ? Onko minulla enää koskaan oikeutta onneen vai tarkoittaako se aina automaattisesti, että tuhoan lapseni elämän?

Vierailija
2/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tämänkin aloituksen taustatiedot tuli tuossa esitettyä; " minun milestäni" ja " asiaa seuranneena" .

Minä voin esittää tällä palstalla ihan mitä mielipiteitä mistä tahansa asiasta. Onko sinun noudatettava sitten mielipidettäni omassa elämässäsi????????

Kun seuraa näitä keskusteluja täällä, niin oikeastaan yhdessäkään ei juuri faktoista keskustella, ainoastaan mielipiteistä. Niitä on sitten taas yhtä monta kun esittäjiäkin, onneksi ne eivät velvoita ketään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille 2-v tytön yh:lle; jos et osaa etsiä lapsesi isää parempaa miestä itsellesi, niin kyllä, parempi sinun olisi elää ihan itseksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi