Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS tulkitsi tahallaan Aulaa väärin!

Vierailija
17.10.2006 |

Yksinhuoltajuus on riski samalla tavalla kuin esimerkiksi monikkovanhemmuuden sanotaan olevan riski (Aula itsehän on monikkovanhempi). Ei se tarkoita, että yksinhuoltaja tai monikkovanhempi olisi riski, vaan noilla ryhmillä on _tutkimusten_ mukaan enemmän riski *johonkin*. Esimerkiksi monikkovanhemmuus on riski sairastua synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Siis silkkaa faktaa eikä tarkoita sitä että monikkovanhemmuus aiheuttaisi automaattisesti lapsille jotain pahaa.

Ainakin minua tuon monikkovanhemmuuden riskin kertominen LOHDUTTI. Se myös sai minut ottamaan tunteeni tosissaan ja hakemaan apua ajoissa.

Aula tekee tärkeää työtä lasten hyväksi ja varmasti ajaa myös yksinhuoltajien asiaa. Mun silmissä Guzeninan pisteet rapsahti alas, miten viitsiikin kommentoida asiaa siitä selvää ottamatta. Ja samaan aikaan yksinhuoltajien järjestö tekee Aulan kanssa yhteistyötä saadakseen parempia etuja yksinhuoltajille. Minusta Guzenina nyt teki omalle yhdistykselleen hallaa ja itse asiassa hän huononsi yksinhuoltajien asiaa.

Todella kurjaa, että IS tahallaan tekee näin. Siinä samalla itse (hyvä) asia peittoutuu tällaisen p*skan alle ja Aulan tekemä työ valuu hukkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa laittaa iltasanomat boikottiin.

Vierailija
2/3 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

media tekee useimmiten Aulasta räksyttävän akan. Tässä tapauksessa täytyy muistaa, että siitä ei ole kauan, kun Aula puuttui iltalehtien lööppien tasoon. Eli IS:lla on selkeästi oma lehmä ojassa. Tosi hyvää journalismia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nimenomaan painotetaan, että alkoholi on suurin riski lasten hyvinvoinnille. Sen jälkeen luetellaan näitä pienempiä riskejä. Mm. mainitaan, että myös vanhempien riidat ovat riski.

IS on tahallaan irrottanut yhden lauseen asiayhteydestään. Aulan työ ja tehtävä on huolehtia lasten hyvinvoinnista. Eikö se ole hyvä asia, että riskit tiedostetaan? Tällöinhän voidaan keskittyä niihin, esimerkiksi miettimällä, miten yksinhuoltajuus on riski ja miten sitä riskiä voisi vähentää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi